logo logo

Agerpres – Agenția Națională de Presă: Știri de actualitate cu informații de încredere pentru o societate bine informată.

Bucuresti

Piaţa Presei Libere nr. 1, sector 1

Telefon: +4 021.2076.110; +4 021.2076.105

[email protected]

Rețeaua de francize Sophia vizează extinderea rețelei la 100 de francize  prin diaspora, până în  2026 și lansează un configurator inovator

Image

 

 

  • Prezentă în România, Spania și SUA, cu o rețea de 30 de magazine, compania a ajuns la afaceri de 7 milioane de euro în 2024

 

București, 17 februarie 2025 - Sophia, retailerul românesc specializat în decorațiuni textile personalizate, a atins în 2024 o cifră de afaceri cumulată de 7 milioane de euro în rețeaua sa de 30 de magazine, dintre care 5 proprii și 25  în sistem de franciză, în România, Spania și SUA. Obiectivul central al companiei pentru următorii ani este extinderea la 100 de francize până la finele lui 2026, miza principală fiind dezvoltarea în diaspora.

„Planurile noastre de dezvoltare vizează extinderea rețelei la 100 de francize până la sfârșitul anului 2026, prin diaspora, consolidându-ne astfel prezența la nivel internațional. Anul acesta, în cadrul Conferinței Naționale a Francizelor Sophia, am lansat și un configurator software inovator la care lucrăm de 5 ani. Acesta ne va ajuta să economisim timp, bani și să facem viața mai ușoară atât clienților, cât și colegilor din vânzări”, a declarat Anamaria Ștefan Georgescu, fondatoarea Sophia.

 

Prezentă deja în 15 județe din România – cu puncte forte în București, Iași și Cluj-Napoca, orașe dinamizate de sectorul imobiliar – Sophia operează și o franciză de succes în Miami (SUA), activă de peste 2 ani. În perioada imediat următoare, compania se pregătește să deschidă un magazin și în Mallorca, Spania. Potențialul diasporei românești este uriaș, având în vedere că este estimat la peste 6 milioane de persoane.

Diaspora, motor creștere

"Francizele reprezintă un pilon strategic al dezvoltării noastre. Ne dorim parteneri, care să împărtășească valorile și viziunea noastră. Oferim francizaților tot suportul necesar: training, marketing, producție, colecții noi, stocuri din depozitul din Iași, consultanță și acces tehnologiile noastre inovatoare. La rândul lor, francizații se ocupă de relația cu clienții - consultanță la domiciliu, montaje și promovare locală. Credem în potențialul antreprenorilor români de pretutindeni și în produsele Made in România”, a declarat Andrei Osolinschi, director de francize Sophia.    

 

 

Rezultate locale de excepție

Performanțele rețelei sunt vizibile și pe piața internă. O antreprenoare din Cluj-Napoca, care deține două francize Sophia (în Cluj și Baia Mare), a înregistrat în 2024 o cifră de afaceri de 600.000 de euro și un profit de 100.000 de euro.

"Ne bucurăm de susținerea unui brand național puternic, de know-how-ul și o imagine solidă, care ne ajută să atragem și să fidelizăm clienții. Prin lansarea configuratorului software cred că Sophia se poate extinde și mai rapid pe noi piețe”, a declarat Simona Zubașcu, antreprenoarea cu două francize Sophia. 

 

Lansarea configuratorului software și sprijinul partenerilor

Sophia a marcat un nou capitol de creștere la Conferința Națională a Francizelor Sophia, desfășurată la Muzeul Recordurilor Românești și la Hotelul Sheraton din București. Evenimentul a reunit lideri din diverse domenii – de la antreprenori și specialiști în francize, până la reprezentanți ai sectorului HoReCa, care susțin modelul de business Sophia. Printre invitați s-au numărat:

  • Marius Bostan, antreprenor și fondator Repatriot, care a subliniat potențialul brandului Sophia pentru românii cu spirit de inițiativă din diaspora;
  • Raluca Voicu, co-fondator Franchwise România, care a evidențiat creșterea popularității francizei ca model de business;
  • Felix Pătrășcanu (Fan Courier), Radu Savopol (5 to go), Andu Mărginean (Arthitek), Mara Gojgar (Confident Agency), Dora Morhan (Hotel Pleiada Iași), Cristina Huzum (Sheraton), care au împărtășit experiențe și idei de dezvoltare pentru partenerii rețelei.

 

Compania are în prezent 95 de angajați, dintre care 60 lucrează în atelierele de producție din Iași, unde sunt realizate produse custom made – perdele, draperii, fețe de pernă, cuverturi și lenjerii. Principalii clienți provin atât din sectorul rezidențial, cât și din HoReCa, muzee și castele din țară și străinătate. Sophia oferă soluții complete, de la designul țesăturilor și producție până la montaj și întreținere.

 

DESPRE SOPHIA

Sophia este specializată în perdele și draperii la comandă, din gama medium și premium, fețe de pernă, cuverturi, pleduri, lenjerii, sisteme de prindere (șine și galerii), mobilier tapițat la comandă. Compania are 3 centre de producție, cu expertiză în personalizarea decorațiunilor textile. În prezent, Sophia a ajuns la o rețea de 30 de magazine la nivel național, plus francize în România, SUA (Miami). În prezent, din portofoliul companiei fac parte peste 50.000 de locuințe, 15 muzee și zeci de hoteluri. Printre clienții de referință ai Sophia se numără: Hotel Opera (Mamaia), Hotel Marriott, Ibis, Golden Tulip, Hotel Pleiada, Teatrul Național „Vasile Alecsandri” din Iași, Muzeul Unirii din Iași,  etc.

 

*********************

 

Sophia franchise network aims to expand its network to 100 franchises within the diaspora by 2026 and is launching an innovative configurator

 

  • With a network of 30 stores across Romania, Spain, and the USA, the company achieved a turnover of 7 million euros in 2024

 

Bucharest, 17 February 2025 - Sophia, the Romanian retailer specializing in personalized textile decorations, reached a cumulative turnover of 7 million euros in 2024, across its 30 stores (5 company-owned, 25 franchised) in Romania, Spain, and the USA. The company's primary objective is to expand to 100 franchises by the end of 2026, focusing mainly on diaspora communities.

„Our development plan is to expand our network to 100 franchises within the diaspora by the end of 2026, strengthening our international presence. This year, at the Sophia National Franchise Conference, we launched an innovative software configurator, the result of five years of development. This tool will save time and money while streamlining the process for both customers and our sales team," stated Anamaria Ștefan Georgescu, Founder of Sophia.

Sophia also has a presence in 15 Romanian counties – with Bucharest, Iași, and Cluj-Napoca as main drivers, cities with thriving real estate sectors – and has a successful franchise in Miami, USA, operating for over two years. The company plans to open a store in Mallorca, Spain, soon, recognizing the significant potential of the Romanian diaspora, estimated at over 6 million people.

„Franchises are a strategic pillar of our growth. We seek partners who share our values and vision. We provide franchisees with comprehensive support: training, marketing resources, production capabilities, new collections, inventory from our Iași warehouse, consulting, and access to our innovative technologies. Franchisees, in turn, focus on customer relations – in-home consultations, installations, and local promotion. We believe in the potential of Romanian entrepreneurs worldwide and products made in Romania,” said Andrei Osolinschi, Franchise Director at Sophia.

Strong local results

The network's strong performance is visible domestically as well. A Cluj-Napoca entrepreneur, who owns two Sophia franchises (in Cluj and Baia Mare), generated a turnover of 600,000 euros and a profit of 100,000 euros in 2024.

"We benefit from the support of a strong national brand, its know-how, and solid reputation, which help us attract and retain customers. With the launch of the software configurator, I believe Sophia is poised for even faster expansion into new markets," said Simona Zubașcu, the entrepreneur with two Sophia franchises.

 

Launching the software configurator and strengthening partner support

 

Sophia marked a new chapter of growth at its National Franchise Conference, held at the Romanian Records Museum and the Sheraton Hotel in Bucharest. The event gathered leaders from diverse fields – entrepreneurs, franchise specialists, and representatives from the HoReCa sector, all of them supporting Sophia's business model. Notable attendees included

  • Marius Bostan, entrepreneur and founder of Repatriot, highlighted the potential of the Sophia brand for enterprising Romanians in the diaspora;
  • Raluca Voicu, co-founder of Franchwise Romania, highlighted the growing popularity of the franchise as a business model;
  • Felix Pătrășcanu (Fan Courier), Radu Savopol (5 to go), Andu Mărginean (Arthitek), Mara Gojgar (Confident Agency), Dora Morhan (Hotel Pleiada Iași), Cristina Huzum (Sheraton), who shared experiences and development ideas for the network’s partners.

The company currently has 95 employees, 60 of whom work in the production workshops in Iași, where custom-made products are made - curtains, drapes, pillowcases, blankets and linens. The main customers come from both the residential sector and HoReCa, museums, and castles in the country and abroad. Sophia offers complete solutions, from design and production to installation and maintenance.

 

ABOUT SOPHIA

Sophia specializes in custom curtains and drapes, from the medium and premium range, pillowcases, blankets, throws, linens, fastening systems (rails and galleries), and custom upholstered furniture. The company has 3 production centers, with expertise in customizing textile decorations. Currently, Sophia has reached a network of 30 stores nationwide, plus franchises in Romania, the USA (Miami). Currently, the company's portfolio includes over 50,000 homes, 15 museums and dozens of hotels. Sophia's reference clients include: Hotel Opera (Mamaia), Hotel Marriott, Ibis, Golden Tulip, Hotel Pleiada, "Vasile Alecsandri" National Theater in Iași, the Unirii Museum in Iași, etc.

 

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Business OTS

Vocea ta, vizibilitatea ta: articolele tale, în lumina reflectoarelor!

18-02-2025 14:42

Limitless Agency a avut o cifră de afaceri de 6,4 milioane de euro în 2024, în creștere cu 51% față de anul precedent

  București, 18 februarie 2025 - Limitless Agency, una dintre principalele agenții de marketing digital de pe piața din România, a raportat o cifră de afaceri de aproximativ 6.4 milioane de euro (31.938.356,73 RON) în 2024, în creștere cu 51% față de valoarea de 4,25 milioane de euro, înregistrată în anul precedent.   Conform unui

18-02-2025 14:21

Dragobetele: Povestea Iubirii și a Tradițiilor Românești

    Într-o dimineață de februarie, când iarna încă mai își lasă urmele pe câmpuri, dar primele semne ale primăverii își fac timid apariția, satul românesc se pregătește să sărbătorească Dragobetele – ziua în care iubirea prinde aripi și tradițiile se împletesc cu basmele de demult. Această sărbătoare, plină de farmec și mister, ne reamintește de poveștile străvechi și obiceiurile îndrăgite care au dat naștere identității noastre naționale. Legenda Dragobetelui și semnificația sa Conform tradiției, Dragobetele ar fi fost fiul Babei Dochia, un personaj mitologic al cărui nume se leagă de începutul primăverii și de trezirea naturii. Se spune că, în ziua de Dragobete

18-02-2025 14:16

Proiectele majore din afara Capitalei au determinat o creștere de 35% în cifra de afaceri a DRS-Architects

    Biroul de arhitectură a încheiat anul cu 1 milion de euro CA, creștere de 35% YOY Cele mai multe proiecte, cele comerciale   București, februarie 2025 Proiectele comerciale și rezidențiale de anvergură, desfășurate în principal în afara Capitalei, au propulsat DRS-Architects la o cifră de afaceri de 1 milion de euro în 2024, înre

18-02-2025 14:12

Simptomele unui filtru de combustibil înfundat și cum să-l remediezi

Filtrul de combustibil este o componentă importantă a sistemului de alimentare al mașinii tale. Rolul său este de a reține impuritățile din carburant înainte ca acestea să ajungă la motor. Un filtru de combustibil înfundat poate cauza o serie de probleme care afectează performanța și pun în pericol buna funcționare a vehiculului. Iată cum să recunoști simptomele unui filtru înfundat și ce poți face pentru a preveni sau remedia această problemă! Cum îți dai seama că filtrul de combustibil este înfundat? Un filtru de combustibil care nu funcționează corect va transmite anumite semnale specifice. Primul pe care

18-02-2025 11:47

PONS-RO PRODCOM SRL, producător și distribuitor ASEVI în România,  se alătură ASEMER

PONS-RO PRODCOM SRL, producător și distribuitor ASEVI în România,  se alătură ASEMER     București,  februarie 2025 – PONS-RO PRODCOM SRL, producător și distribuitor al ASEVI, brandul spaniol de detergenți și produse de curățenie, se alătură ASEMER (Asociația Companiilor Spaniole în România), asociația de business independentă. Această decizie reprezintă un pas strategic ce evidențiază importanț

18-02-2025 10:53

Cosmin Popovici, CEO MAGNOR: „În 2025, aurul se impune ca o alegere strategică de investiții”

              MAGNOR, liderul pieței de tranzacționare a aurului, electronicelor și produselor de lux pre-owned, a avut în 2024 cel mai ambițios an din istoria sa de peste 16 ani. Compania românească a înregistrat performanțe pe toate liniile sale de business (retail cu metale preţioase, electronice, bijuterii şi produse de lux, creditare  pe termen scurt tip amanet și schimb valutar), și-a mărit divizia de agenții plasate în puncte strategice și a trecut printr-un proces de rebranding amplu, evaluat de reprezentanții societății pe acțiuni la peste două milioane de euro. Totodată, a lansat două noi platforme online, una pentru servicii (

18-02-2025 08:10

Câştigă puncte, răscumpără vouchere şi profită la maximum de fiecare achiziţie pe Infinity Marketplace

Cumpărăturile online devin și mai avantajoase cu Infiniversul, programul de loialitate de la Infinity Marketplace. Acum ai posibilitatea să fii răsplătit pentru fiecare comandă și să beneficiezi de reduceri, oferte personalizate și alte avantaje exclusive. Ce este Infinivers și cum funcționează? Infinivers este un sistem de recompensare gândit pentru cei care iubesc shoppingul online inteligent. Cu fiecare achiziție efectuată pe Infinity Marketplace

17-02-2025 15:35

Durerile de cap și problemele ortodontice: O legătură surprinzătoare

  Durerile de cap sunt o problemă frecventă cu care se confruntă multe persoane. Deși stresul, oboseala sau schimbările atmosferice sunt cauze des întâlnite, puțini știu că problemele ortodontice pot contribui semnificativ la aceste disconforturi. Dacă ai dureri de cap recurente și nu ai găsit încă o explicație clară, este posibil ca dantura ta să fie factorul declanșator. Cum influențează problemele ortodontice durerile de cap? Mușcătura incorectă și alinierea defectuoasă a dinților pot cauza tensiune la nivelul maxilarului, care se poate extinde către zona capului. De asemenea, ocluzia dentară incorectă determină un efort suplimentar al mușchilor

17-02-2025 15:14

De la liniar la circular, pentru un mediu curat!

  Modelul economiei circulare urmărește reducerea risipei de resurse și de eficientizare a acestora, precum și diminuarea impactului negativ asupra mediului înconjurător. La nivel european, economia circulară este una dintre priorități, fiind unul dintre pilonii centrali ai Pactului Verde European.  Beneficiile strategiei europene de dezvoltare sustenabilă prin tranziția la economia circulară sunt atât economice, cât și de mediu: Reducerea emisiilor de CO2 – UE își propune ca până în 2050 să devină neutră din punct de vedere climatic

17-02-2025 15:11

Rețeaua de francize Sophia vizează extinderea rețelei la 100 de francize  prin diaspora, până în  2026 și lansează un configurator inovator

    Prezentă în România, Spania și SUA, cu o rețea de 30 de magazine, compania a ajuns la afaceri de 7 milioane de euro în 2024   București, 17 februarie 2025 - Sophia, retailerul românesc specializat în decorațiuni textile personalizate, a atins în 2024 o cifră de afaceri cumulată de 7 milioane de euro în rețeaua sa de 30 de magazine, dintre care 5 proprii și 25  în sistem de franciză, în România, Spania și SUA. Obiectivul c

17-02-2025 15:06

Ai probleme cu mașina de spălat? Soluția rapidă și eficientă este aici!

O mașină de spălat defectă poate fi o adevărată bătaie de cap, mai ales atunci când ai un program încărcat și nu îți permiți să pierzi timp spălând rufele manual. Dacă te confrunți cu scurgeri de apă, zgomote ciudate sau un tambur care nu mai funcționează corect, este momentul să apelezi la specialiști. Echipa noastră de profesioniști oferă servicii rapide și eficiente de reparații pentru mașini de spălat, indiferent de brand sau model. Cu o vastă experiență în domeniu, intervenim prompt pentru a diagnostica și remedia orice problemă tehnică. De ce să alegi serviciile noastre?

17-02-2025 14:16

Geamuri termopan preturi

Pentru a calcula geamuri termopan preturi este necesar să ținem seama de de mai mulți factori, printre care: 1. Dimensiunile ferestrelor termopan - Lungimea și lățimea pentru geamuri termopan - Forma (dreptunghiulară, pătrată, rotundă, atipică) 2. Tipul profilului ta tamplarie pvc, aluminiu sau lem

17-02-2025 13:18

SGS se angajează în promovarea standardelor globale pentru sustenabilitate, transparență și incluziune în construcții

Compania SGS a demarat colaborarea cu Blue Dot Network (BDN), o inițiativă globală care promovează bunele practici în dezvoltarea infrastructurii. Fiind primul organism independent de certificare de terță parte din lume care colaborează cu BDN, SGS va juca un rol-cheie în verificarea proiectelor de infrastructură care solicită certificarea, asigurându-se că acestea respectă standardele internaționale de sustenabilitate, transparență și incluziune. Această reușită ne întărește angajamentul de a promova credibilitatea și calitatea investițiilor în infrastructură, oriunde în lume.

17-02-2025 13:17

Analiză Romanian Economic Monitor: Bugetul de stat pentru 2025, un pariu pentru stabilitate și echilibru cu două provocări semnificative: instabilitatea politică internă și presiuni economice externe

Bugetul României pentru acest an, adoptat recent de Parlamentul României, a fost construit astfel încât să susțină repoziționarea statului pe o traiectorie către restabilirea echilibrului bugetar, după deficitele majore înregistrate în ultimii ani,  apreciază analiștii Romanian Economic Monitor (RoEM), proiect de cercetare al Facultății de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor (FSEGA) din cadrul Universității Babeș-Bolyai (UBB) din Cluj-Napoca. Acest obiectiv național poate fi atins însă doar printr-o guvernare economică responsabilă care să ia în calcul depășirea a două obstaco

17-02-2025 13:14

GEWISS ACHIZIȚIONEAZĂ MAJORITATEA ACȚIUNILOR BEGHELLI ȘI ANUNȚĂ O OFERTĂ PUBLICĂ OBLIGATORIE DE DELISTARE

17 februarie 2025 – GEWISS S.p.A. anunță că a achiziționat o participație majoritară (75,04%) din capitalul social al Beghelli S.p.A., un brand italian de renume, specializat în soluții de iluminat de emergență și siguranță. În conformitate cu reglementările în vigoare, GEWISS va iniția o Ofertă Publică de Achiziție (OPA) obligatorie pentru restul acțiunilor Beghelli aflate în circulație, având ca obiectiv delistarea companiei. Această tranzacție are scopul de a consolida Divizia de Iluminat a Grupului GEWISS și de a-și întări prezența pe piața iluminatului prin integrarea brandului Beghelli.

17-02-2025 13:02

SportIn pune România pe harta competițiilor globale: “Run for Your Brand” atrage atenția brandurilor internaționale

Startupul românesc din industria sport-tech, SportIn, a lansat competiția “Run for Your Brand” (RFYB), un eveniment inedit care atrage interesul marilor corporații internaționale. Printr-o abordare ce îmbină tehnologia, sportul și colaborarea între branduri, RFYB aduce laolaltă echipe din întreaga lume, susținând competiția sportivă, promovând fair-play-ul și RFYB aduce laolaltă echipe din întreaga lume, susținând competiția sportivă, promovând fair-play-ul și oferindu-se ca exemplu pentru adoptarea unui stil de viață activ prin sport.   Un format unic de competiție adus din sportul de performanță “Run for Your Brand” reunește echipe de minim trei persoane din diverse companii și organizații, care, pe parcursul a 10 zile, își propun să parcurgă cât mai mulți kilometri/pasi prin activități fizice precum alergare, mers s

17-02-2025 11:56

Pickleball Slam 3: Andre Agassi și Steffi Graf triumfă în fața lui Andy Roddick și Eugenie Bouchard

Pickleball Slam 3 a avut loc pe 16 februarie 2025, la Michelob ULTRA Arena din Las Vegas, reunind patru legende ale tenisului: Andre Agassi, Steffi Graf, Andy Roddick și Eugenie Bouchard. Evenimentul a oferit un spectacol deosebit, cu o miză de 1 milion de dolari. Rezultatele meciurilor: Andre Agassi vs. Andy Roddick: Agassi a demonstrat încă o dată de ce este considerat un campion în ascensiune în lumea pickleball-ului, învingându-l pe Roddick într-un meci intens.   Steffi Graf

17-02-2025 11:47

Servicii de deszăpezire București și împrejurimi

Parcuri.ro oferă clienților săi servicii de deszăpezire, menite să asigure siguranța și confortul zonelor rezidențiale, comerciale și industriale din București și împrejurimi. Platforma online parcuri.ro oferă servicii profesionale de deszăpezire în București și zonele limitrofe. Cine suntem? În primul rând trebuie să știți că parcuri.ro este o platformă online ce oferă o gamă variată de produse și servicii pentru grădinărit, amenajarea peisagistică și întreținerea spațiilor verzi. De la unelte și echipamente de grădinărit, implementare și întreținere sisteme de irigații și drenaj, p

17-02-2025 11:36

De ce să alegi un bideu în baie și unde este cel mai bine să îl poziționezi

    Baia modernă este un spațiu destinat atât igienei, cât și confortului și relaxării. Un element care câștigă tot mai multă popularitate este bideul, un accesoriu ce îmbunătățește considerabil rutina de îngrijire. Pe lângă rolul practic pe care îl prezintă, reușește să completeze designul general. Însă, de cele mai multe ori rămâne doar un obiect de decor - mulți aleg să nu-l folosească, din diverse motive. Cel mai întâlnit este lipsa de informare cu privire la caracteristicile și avantajele pe care le oferă. De ce ar trebui să cumperi un bideu

17-02-2025 11:11

Pehart Grup a lansat Pufina ECO, o gamă de produse mai puțin procesate, mai aproape de natură, 100% din celuloză nealbită

              Pufina, brandul „vârf de lance” al Pehart Grup, liderul industriei de producere și procesare a produselor din hârtie pentru uz casnic din România și una dintre cele mai mari companii producătoare de hârtie tissue din sud-estul Europei, a lansat o nouă gamă de produse, Pufina ECO. Acestea sunt mai puțin procesate și fabricate 100% din celuloză nealbită, fiind mai naturale și mai prietenoase atât cu mediul, cât și cu consumatorii. Hârtia nu este supusă unui proces de