logo logo

Agerpres – Agenția Națională de Presă: Știri de actualitate cu informații de încredere pentru o societate bine informată.

Bucuresti

Piaţa Presei Libere nr. 1, sector 1

Telefon: +4 021.2076.110; +4 021.2076.105

[email protected]

Notino celebrează a 20-a aniversare cu noi realizări. Compania a depășit o cifră de afaceri record de 1,1 miliarde de euro în ultimul an fiscal

Image

Notino celebrează a 20-a aniversare cu noi realizări. Compania a depășit o cifră de afaceri record de 1,1 miliarde de euro în ultimul an fiscal

 

București, 19 Septembrie 2024 - Notino, cel mai mare magazin digital de produse de frumusețe și sănătate din Europa, a depășit o cifră de afaceri record de 1,1 miliarde de euro în ultimul an fiscal. Piața din România a reprezentat 8,1% din acest rezultat. Dezvoltarea tehnologică, noul centru logistic și o abordare unică a clienților au contribuit semnificativ la această creștere.

Cu operațiuni în 27 de piețe europene, Notino a înregistrat un nou record, depășind din nou o cifră de afaceri de peste un miliard de euro în anul fiscal 2023 (mai 2023 până în aprilie 2024). Comparativ cu anul fiscal precedent, cifra de afaceri a companiei a crescut cu circa o treime, la 1.138 milioane de euro (28,9 miliarde de coroane).

Vânzările NOTINO s-au majorat în toate țările, cele mai rapide creșteri fiind în Estonia (108%) și Elveția (82%). Cea mai mare piață externă a companiei este Polonia, care a reprezentat 15% din cifra de afaceri totală, urmată imediat de piața cehă, care a contribuit cu 14% la cifra de afaceri totală.

Ca parte a strategiei sale de expansiune, Notino a deschis un nou centru de distribuție semi-automat în Milano, Italia, în 2023

"Italia este una dintre piețele noastre cheie și a reprezentat 8,6% din cifra de afaceri. Datorită deschiderii noului centru de distribuție în Milano, am eficientizat semnificativ livrarea transporturilor nu numai în Italia, ci și în alte țări din sudul Europei”, a declarat Zbyněk Kocián, CEO Notino.

Notino își consolidează, de asemenea, poziția pe piața poloneză. Anul acesta, a deschis un alt centru de distribuție în Łódź.

Conectarea tehnologiei cu frumusețea

Notino cunoaște nevoile clienților săi și continuă să îmbunătățească și să simplifice experiența acestora folosind cea mai înaltă tehnologie din lumea cumpărăturilor online. Începând cu anul fiscal 2023, peste 29 de milioane de clienți au încredere în magazinul digital de frumusețe Notino, potrivit scorului NPS (metodă de măsurare a gradului de satisfacție a clienților) mai mare de 83% pe termen lung. Viziunea companiei este de a conecta frumusețea cu tehnologia.

Anul trecut, Notino a fost prima companie care a introdus pe piață serviciul său unic My Discovery Box, care permite clienților să aleagă o selecție personalizată de 5 mostre la alegere. Datorită acestor cutii, clienții pot descoperi noi produse fără a fi nevoiți să cumpere pachete întregi și pot testa mai întâi dacă produsele li se potrivesc. My Discovery Box completează astfel alte servicii din aplicația Notino, ceea ce simplifică foarte mult selecția și achiziționarea produselor. În același timp, cu ajutorul Oglinzii Virtuale, clienții pot testa nuanțele produselor cosmetice, Fragrance Finder îi va ajuta să aleagă un parfum, iar Skin Analyzer integrează în câteva minute o rutină personalizată de îngrijire a pielii cu ajutorul inteligenței artificiale. Notino a prezentat aceste instrumente și în campaniile de ambasador care au fost lansate anul acesta în Cehia, Slovacia, România și Italia. Împreună, Ewa Farna, Kristína Svarinská, Theo Rose și Bianca Balti le arată clienților legătura dintre lumea frumuseții și a tehnologiei.

Pentru a menține calitatea peste standard a serviciilor sale, Notino inovează și introduce noi tehnologii în logistică și IT. O noutate în acest an este un container automat, care separă mostre și le adaugă în colete. Chiar și ambalarea tuturor comenzilor este automatizată.

Gestionăm până la 40% din toate comenzile cu o linie automată de ambalare, care economisește până la 90% din deșeurile de plastic datorită filmului de vid și termocontractabil. Ambalarea devine astfel mai eficientă și mai sustenabilă”, a declarat Tomáš Hofer, Head of logistics Notino.

Pentru anul fiscal 2023, Notino a livrat un total de 26 de milioane de colete către clienți, cu o cincime mai mult decât în ​​anul precedent. Notino a livrat un total de 75 de milioane de produse pe an. În Cehia, cel mai mare vânzător european de produse de frumusețe și sănătate de e-commerce a trimis cele mai multe pachete clienților pe 18 decembrie, exact 138 de mii de expedieri, adică aproape de două ori media zilnică.

Scopul Notino este să crească în continuare, dar eficient, păstrând în același timp calitatea cu care și-a obișnuit clienții.

„Din punct de vedere tehnologic, ne adaptăm pentru a face Notino rezilient și pregătit pentru o creștere continuă. Odată cu creșterea volumului de comenzi crește și presiunea asupra sistemelor noastre IT interne și logistice. Pe măsură ce dorim să oferim clienților servicii de calitate, trebuie să fim întotdeauna cu un pas înainte”, a adăugat Kocián.

Despre Notino

Notino, cel mai mare retailer online de produse de beauty & wellness din Europa, este lider al pieței de aproape 20 de ani. Compania a reușit să se impună într-un peisaj marcat de expansiunea accelerată a comerțului digital și să aducă mai aproape de milioane de oameni din întreaga Europa produsele de beauty și wellness, de două decenii.  

Povestea Notino a început în Republica Cehă în anul 2004 și, de atunci, compania s-a dezvoltat constant devenind o prezență puternică în sectorul de beauty și ecommerce.

Misiunea companiei este clară - să aducă cele mai renumite branduri aproape de clienții din  Europa. În prezent, Notino oferă o gamă extinsă de aproximativ 100.000 de produse, de la peste 2700 de branduri la prețuri accesibile. Succesul Notino nu se limitează doar la prezența sa online în 27 de țări, compania deține și un portofoliu de 26 de magazine fizice, poziționate strategic în 7 țări.

Cea mai recentă realizare a Notino este includerea sa în „TOP 500 Cross-Border Retail Europe”, cu un loc în primele zece poziții. Strategia de extindere a companiei este confirmată și de cele trei centre logistice și depozite din România, Republica Cehă și cea mai recentă achiziție din Italia. Prin această poziționare, Notino reușește să asigure livrări mai rapide către clienții din Europa, răspunzând cererilor tot mai mari.

 

 

**************************

 

Notino celebrates its 20th anniversary with further achievements. The company exceeded a record turnover of 1.1 billion euros in the last fiscal year

 

Bucharest, 19 September 2024 - Notino, Europe's largest e-shop for beauty and health products, exceeded a record turnover of 1.1 billion euros in the last fiscal year. Romania accounted for 8.1% percent of the result. Technological development, a new logistics center, and a unique approach to customers contributed significantly to the growth.

Operating in 27 European markets, Notino once again exceeded a record billion euros in fiscal year 2023 (May 2023 to April 2024). Compared to the previous fiscal year, the turnover increased by almost one-third, to 1,138 million euros (28.9 billion crowns).

Sales grew in all countries, the fastest in Estonia (108%) and Switzerland (82%). The largest foreign market is Poland, which accounted for 15% of the total turnover, followed immediately by the Czech market, which accounted for 14% of the total turnover.

As part of its expansion, Notino opened a new semi-automated distribution center in Milan, Italy in 2023.

"Italy is one of our key markets, it accounted for 8.6 percent of the turnover. Thanks to the opening of the new distribution center there, we have made the delivery of shipments significantly more efficient not only in Italy, but also in other southern European countries," stated Notino CEO - Zbyněk Kocián.

Notino is also strengthening its position in the Polish market. This year, it opened another distribution center in Łódź.

Connecting technology and beauty

Notino knows the needs of its customers and continues to improve and simplify the customer journey using the latest technology in the world of online shopping. As of fiscal year 2023, more than 29 million customers trust this beauty e-shop, which is evidenced by an NPS higher than 83% in the long term. Notino’s vision is to connect beauty with technology.

Last year, it was the first on the market to introduce its unique My Discovery Box service, which allows customers to choose a personalized selection of 5 samples of their choice. Thanks to these boxes, the customers can discover new products without having to buy a full package and can first test whether the products suit them. My Discovery Box thus complements other services in the Notino application, which greatly simplifies the selection and purchase of products. With the help of the Virtual Mirror, customers can try on the shades of decorative cosmetics, the Fragrance Finder will help them choose a fragrance, and the Skin Analyzer will compile customized skin care for them in a few minutes with the help of artificial intelligence. Notino also presented these tools in the ambassador campaigns that launched this year in the Czech Republic, Slovakia, Romania, and Italy. Together Ewa Farna, Kristína Svarinská, Theo Rose, and Bianca Balti show customers the connection between the worlds of beauty and technology.

To maintain the above-standard quality of its services, Notino innovates and introduces new technologies in logistics and IT. New this year is an automated sample container, which separates samples and adds them to shipments. Even the packaging of all orders is automated. "We handle up to 40% of all orders with an automatic packaging line, which saves up to 90% of plastic waste thanks to the vacuum and shrink film. The packaging is thus more efficient and sustainable," said head of logistics Tomáš Hofer.

For fiscal year 2023, Notino shipped a total of 26 million shipments to customers, a fifth more than the previous year. Notino shipped a total of 75 million products per year. In the Czech Republic, the largest European e-commerce seller of beauty and health products sent the most packages to customers on December 18, exactly 138 thousand shipments, which is almost twice the daily average.

Notino's goal is to grow further, but efficiently while maintaining the quality that customers are used to. "Technologically, we are adapting to make Notino resilient and ready for continuous growth. We have to realize that with the increased volume of orders, the pressure on our internal IT systems and logistics also increases. As we want to provide customers with quality services, we must always be one step ahead," said Kocián.

About Notino

In the ever-expanding landscape of e-commerce, one company has stood out for almost two decades, making beauty and health accessible to millions across Europe. Notino, Europe's largest online beauty retailer, has been leading the way in the industry for almost 20 years.

Notino's journey began in the Czech Republic in 2004, and since then, it has evolved into a powerhouse in the beauty and e-commerce sector. The company's mission is clear: to bring the most renowned brands to customers across Europe, offering an extensive range of 100 000 products from over 2700 brands at affordable prices. Notino's success is not just limited to its online presence in 27 countries; it boasts 26 physical stores, strategically located in 7 countries.

One of Notino's recent achievements is its inclusion in the prestigious "TOP 500 Cross-Border Retail Europe" list, securing its place among the top 10. The company's commitment to expansion is evident in its three logistics centers and warehouses in Romania, the Czech Republic, and the latest addition in Italy. This strategic move allows Notino to ensure faster deliveries to customers in Europe, meeting the increasing demands, especially during festive seasons.

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Business OTS

Vocea ta, vizibilitatea ta: articolele tale, în lumina reflectoarelor!

15-05-2025 11:22

Ghid pentru închirierea unui cabinet de psihoterapie

Pentru un psiholog sau psihoterapeut aflat la început de drum ori într-o etapă de reorganizare profesională, găsirea unui spațiu adecvat de lucru poate deveni un obstacol neașteptat. Între nevoia de flexibilitate, bugetul limitat și dorința de a oferi clienților un mediu sigur și profesional, alegerea formei potrivite de închiriere devine o decizie esențială. Acest ghid vine să aducă claritate și repere concrete într-un proces care, deși pare simplu, influențează profund modul în care îți desfășori practica terapeutică zi de zi. Ce să alegi între cumpărare, închiriere full-time și închiriere cu ora? Pentru un psihoterapeut la început de drum sau aflat într-o

15-05-2025 11:06

Stona: Soluții din piatră naturală și finisaje pentru proiecte de construcții și amenajări

COMUNICAT DE PRESĂ Stona își consolidează prezența pe piața materialelor de construcție de înaltă calitate printr-o selecție impresionantă de piatră naturală, atent aleasă pentru a satisface cele mai exigente standarde estetice și tehnice. Fie că este vorba de spații rezidențiale cu caracter distinctiv, proiecte comerciale avangardiste sau interioare exclusiviste, Stona oferă soluții versatile, rafinate și durabile pentru fiecare viziune arhitecturală. Materialele naturale continuă să domine tendințele în designul interior și exterior, datorită durabilității, esteticii atemporale și unicității fiecăre

15-05-2025 11:01

COMUNICAT DE PRESĂ

„FICTION FIESTA” – 10 personaje desprinse din literatură merg în 10 licee din județul Constanța   Asociația pentru Cultură, Creație și Educație Global Art derulează, în perioada 19 – 30 mai 2025, proiectul „FICTION FIESTA”, un spectacol itinerant ce aduce în prim-plan 10 personaje emblematice din literatura română, reinterpretate pentru liceenii din județul Constanța. Într-un format original – o petre

15-05-2025 10:56

Rutina de învățare a elevilor de top: ce obiceiuri îi ajută să aibă succes?

    Fiecare elev învață în felul lui. Unii rețin mai ușor vizual, alții preferă să asculte sau să scrie. Unii funcționează mai bine dimineața, alții se concentrează mai eficient seara. Iar ritmul, stilul și motivațiile pot fi complet diferite, chiar și între colegi din aceeași clasă. Tocmai de aceea, nu există o rețetă unică pentru performanță. Dar ceea ce au în comun elevii de top nu sunt doar rezultatele, ci o serie de obiceiuri care le susțin progresul pe termen lung. Indiferent de stilul personal de învățare, aceste comportamente pot fi adaptate și aplicate de orice elev care își dore

15-05-2025 10:22

Speakeri de top, premieră de material rulant și parteneriate strategice te așteaptă! | Conferința de Operatorie Feroviară & Material Rulant, Oradea

Explorând Viitorul Feroviar: Conferinţele Club Feroviar - Operatorie Feroviară & Material Rulant    Vino să iei parte la o ediție specială a Conferinței de Operatorie Feroviară & Material Rulant, care aduce împreună liderii industriei feroviare, autorități, operatori și furnizori de tehnologie într-un oraș cu investiții strategice în transportul feroviar. De ce să participați? Line-up de speakeri de top Prezentarea în premieră a primului tren electric regional RE-R comandat de Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) Teme actuale, cu impact concret Networking de calitate Oportunități de parteneriat – vizibilitate și conexiuni valoroas 17 Mai - Rezervați-vă poziția printre liderii industriei și valorif

14-05-2025 14:27

Simulator de tren, experiență VR și zeci de angajatori la Târgul de Carieră Feroviară în România

  Vizitatorii Târgului de Carieră Feroviară în România vor avea parte, în premieră, de o experiență interactivă unică: vor putea testa un simulator real de conducere tren – SMART Lite și un sistem de realitate virtuală dedicat domeniului feroviar – VRail. Cele două echipamente vor fi aduse în România de compania poloneză SIM Factor și vor fi disponibile în cadrul componentei fizice a evenimentului, în perioada 4–5 iunie 2025, la Hotel MyContinental, București. Cea de-a X-a ediție a Târgului de Carieră Feroviară

14-05-2025 14:27

Certiro – Soluția completă pentru Certificare ISO

  Într-o economie tot mai competitivă și reglementată, încrederea a devenit una dintre cele mai valoroase resurse pentru o afacere. Fie că vorbim despre clienți, furnizori, parteneri sau instituții publice, toți vor să colaboreze cu firme care funcționează după reguli clare, transparente și verificabile. Iar una dintre cele mai directe și recunoscute modalități de a demonstra acest lucru este prin obținerea unei certificări ISO. În timp ce unii antreprenori încă percep certificarea ISO ca pe o formalitate birocratică, realitatea din piață arată că ea este un atu strategic. Ajută companiile să se diferențieze, să câștige încredere și să obțină contracte mai ușor. Iar cu sprijinul unei firme precum Cer

14-05-2025 14:22

Endava contribuie la accelerarea erei AI agentic în parteneriat cu Google Agentspace

Endava contribuie la accelerarea erei AI agentic în parteneriat cu Google Agentspace     București, 14 Mai, 2025 – Endava, grupul specializat în transformarea afacerilor prin soluții digitale avansate, a cărui abordare AI-nativă îmbină inovația de ultimă generație cu o expertiză solidă în industrie, este acum partener de implementare pentru Google Agentspace și va sprijini accelerarea adoptării acestuia la scară largă.

14-05-2025 14:13

Calitate fără compromis - cum livrează Serdim Solutions produse eficiente la prețuri accesibile

Știm deja că atunci când vrem să cumpărăm ceva, comparăm atent fiecare produs de pe raft, însă ce nu știm este munca brandurilor din spate. Astfel, diferențierea reală vine din calitatea conținută în fiecare ambalaj, nu din notorietatea mărcii, fapt pentru care brandurile mici câștigă teren destul de greu. Cu toate acestea, Serdim și-a construit identitatea punând accent atât pe selecția riguroasă a produselor, cât și pe transmiterea informației către retaileri că brandurile mici chiar își fac treaba. Conform fondatorului Serdim Solutions, responsabilitatea de informare a publicului revine distribuitorilor: „Noi trebuie să le transmitem clienților noștri că dacă achiziționează un produs mai ieftin, e la fel de calitativ ca un altul mai scump din piață.”

14-05-2025 14:06

Romanian Creative Week debutează la Iași cu Noaptea Muzeelor și cu un maraton de expoziții și concerte neconvenționale

A cincea ediție a Romanian Creative Week (RCW), evenimentul-fanion dedicat industriilor creative din România și cel mai amplu de acest tip din Uniunea Europeană, a început miercuri, la Iași. Între 14 și 25 mai, capitala Moldovei devine o scenă vibrantă pentru artă, design, muzică, conferințe și instalații multidisciplinare, într-un program bogat și accesibil publicului larg. Mircea Cantor, câștigătorul prestigiosului premiu Duchamp (2011), prezintă la Baia Turcească o expoziție inedită: „

14-05-2025 13:57

De ce ne atrag hainele unice?

Nu e doar despre modă. Este despre identitate, emoție și apartenență. Dar ce anume ne face să ne dorim atât de intens acele piese vestimentare „altfel”? Hainele – extensii ale sinelui Conform psihologilor, felul în care ne îmbrăcăm reflectă cine suntem, cum ne simțim și cum vrem să fim percepuți și percepute. Psihologia vestimentară afirmă că hainele nu sunt doar învelișuri, ci adevărate „coduri sociale” și „oglindiri interioare”. Alegem haine unice pentru că: Căutăm să fim văzute

14-05-2025 12:33

Idei creative pentru invitațiile de botez ale micuțului tău

Botezul este un moment magic, o zi în care emoția se împletește cu speranța și fiecare detaliu capătă o simbolistică aparte. Este, poate, prima ocazie în care îl prezinți lumii pe cel mic într-un cadru festiv, cu oameni dragi alături, zâmbete, flori și multe îmbrățișări. Iar invitația de botez nu este doar o simplă hârtie cu detalii – este prima impresie despre această sărbătoare, un preludiu vizual al poveștii pe care o construiești în jurul copilului tău. Invitația poate fi jucăușă sau elegantă, clasică sau modernă, dar mai presus de toate, trebuie să reflecte identitatea familiei și să anunțe, cu stil și emoție, bucuria venirii pe lume a unui suflet nou. Iată câteva idei creative și inspiraționale pentru invitații de botez care nu doar că atrag privirea, ci rămân în amintirea celor care le primesc.

14-05-2025 12:29

Cum să-ți faci un CV care atrage atenția angajatorilor de pe Jooble

Descoperă sfaturi și trucuri care te pot ajuta să îți faci un CV care chiar atrage atenția angajatorilor de pe Jooble și îți poate aduce un interviu. Hai să fim sinceri. Dacă te-ai apucat să cauți locuri de muncă București (sau oriunde altundeva, dar hai să luăm capitala ca exemplu), știi deja că primul pas - adică CV-ul - poate fi un test serios de răbdare. Parcă e mai greu uneori să scrii despre tine într-un mod obiectiv decât să îți muți toată casa într-o garsonieră la etajul patru fără lift. Te uiți la foaia aia albă și te întrebi: Ce scriu aici ca să nu se plictisească omul care citește?

14-05-2025 12:26

Când trecutul ne bate la ușă - bagajul emoțional din relații și cum îl putem înțelege

Este ușor să credem că fiecare relație începe de la zero, că dragostea prezentă nu are legătură cu trecutul. Și totuși, de multe ori, ceea ce trăim în cuplu este influențat nu doar de ceea ce face sau spune celălalt, ci mai ales de ceea ce purtăm în noi. Acel „bagaj” emoțional – plin de răni, frici, convingeri și tipare învățate – se strecoară între noi și partener, chiar și atunci când nu ne dăm seama. Ce este bagajul emoțional? Bagajul emoțional reprezintă totalitatea experiențelor trecute, în special cele dureroase sau nerezolvate, care continuă să ne afecteze percepțiile, reacțiile și comportamentele într-o relație prezentă. Poate proveni din copilărie (r

14-05-2025 11:59

Agenția din Cluj-Napoca WENS Travel devine partener exclusiv al Intrepid Travel, cel mai mare operator de turism de aventură din lume

WENS Travel, agenție de turism românească, fondată în 1997 la Cluj-Napoca de Mihaela Călușer, a devenit din acest an partener exclusiv al Intrepid Travel din Australia, cel mai mare operator de turism de aventură din lume, consolidându-și astfel poziția pe piața românească a turismului personalizat și experiențial.   Prin acest parteneriat, WENS Travel devine unicul reprezentant al Intrepid Travel în România, oferind acces exclusiv românilor la peste o mie de itinerarii din peste o sută de țări de pe șapte continente, destinații unice descoperite alături de ghizi locali, în grupuri restrânse, de 12-14 persoane.

14-05-2025 11:56

ONGA Eurasia: unind inimile pentru schimbări globale

ONGA Eurasia: calea spre unitate prin fapte bune ONGA Eurasia este o organizație cu misiunea de a extinde orizonturile umanismului prin proiecte de voluntariat. Acesta reunește mii de activiști care doresc să schimbe lumea în bine: să ajute oamenii, să protejeze natura, să dezvolte valorile culturale și tradițiile. Sprijinindu-i pe cei nevoiași și preocupându-se de viitor, Organizația rusească Eurasia este sursă de inspirație prin exemplul personal, devenind o legătură neprețuită între oameni de naționalități și stări sociale diferite.   Principalele sectoare de activitat

14-05-2025 11:14

Comunicat de presă - Spitalul Clinic de Boli Infecțioase Sf. Cuvioasă Parascheva Galați

    COMUNICAT DE PRESĂ „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” C7 – Transformare digitală „Digitalizarea activității Spitalului Clinic de Boli Infecțioase Sf. Cuvioasă Parascheva Galați” Beneficiar: Spitalul Clinic de Boli Infecțioase Sf. Cuvioasă Parascheva Galați   SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECȚIOASE SF. CUVIOASĂ PARASCHEVA GALAȚI anunţă începerea activităţilor de implementare proiectului “Digitalizarea activității Spitalului Clinic de Boli Infecțioase Sf. Cuvioasă Parascheva Gala

14-05-2025 11:07

Țuca Zbârcea & Asociații aniversează 20 de ani de activitate

Fondată în martie 2005, Țuca Zbârcea & Asociații sărbătorește două decenii de activitate pe piața de avocatură. Țuca Zbârcea & Asociații oferă consultanță juridică în toate domeniile dreptului, fiind recomandată de prestigioase directoare internaţionale pentru serviciile în arii precum drept societar şi comercial, fuziuni și achiziţii, litigii şi arbitraje internaţionale, energie şi resurse naturale, drept financiar-bancar, dreptul concurenței, dreptul muncii, drept imobiliar, achiziții publice, proprietate intelectuală, IT/AI și securitate cibernetică, telecom, protecția datelor cu caracter personal, drept penal al afacerilor, farma și servicii medicale etc.

13-05-2025 12:20

Programul Regiunea Centru 2021-2027 PRIORITATEA 1: O REGIUNE COMPETITIVĂ PRIN INOVARE ȘI ÎNTREPRINDERI DINAMICE PENTRU O ECONOMIE INTELIGENTĂ

    Programul Regiunea Centru 2021-2027 PRIORITATEA 1: O REGIUNE COMPETITIVĂ PRIN INOVARE Ș