Pehart Grup a lansat Pufina ECO, o gamă de produse mai puțin procesate, mai aproape de natură, 100% din celuloză nealbită
![Image](https://agerpres.ro/data/202502/20250217090956_779493.png)
Pufina, brandul „vârf de lance” al Pehart Grup, liderul industriei de producere și procesare a produselor din hârtie pentru uz casnic din România și una dintre cele mai mari companii producătoare de hârtie tissue din sud-estul Europei, a lansat o nouă gamă de produse, Pufina ECO. Acestea sunt mai puțin procesate și fabricate 100% din celuloză nealbită, fiind mai naturale și mai prietenoase atât cu mediul, cât și cu consumatorii. Hârtia nu este supusă unui proces de albire, este fără coloranți, fără parfum, iar straturile sunt lipite între ele cu apă, cu ajutorul tehnologiei de ultimă generație Aquabond. Tubul și ambalajul Pufina ECO sunt reciclabile.
Cea mai nouă gamă de produse din brandul Pufina, care cuprinde acum hârtie igienică cu trei straturi și va include curând și prosoape din hârtie, este destinată momentan pieței interne. „Lansarea produselor Pufina ECO vine în întâmpinarea preocupării tot mai accentuate a românilor pentru un stil de viață sănătos, mai aproape de natură. Oamenii își doresc să consume alimente mai puțin procesate, cât mai naturale, iar această conștientizare se extinde și către preferința pentru produse nealimentare naturale”, spune Raluca Păun, consultant de marketing al Pehart Grup. „În acest context, am lansat hârtia igienică cu trei straturi Pufina ECO, care este de o calitate premium. Este puternică, fină și, în plus, mai puțin procesată. Drept urmare, culoarea ei este cea a lemnului natur”, explică Raluca Păun.
Pehart Grup introduce pe piața autohtonă conceptul hârtiei igienice de culoare naturală
Conceptul hârtiei igienice nealbite, de culoare naturală este unul care a cucerit deja piața europeană. Liderul național, Pehart Grup, a introdus această gamă și în România și – chiar dacă momentan este prezentă doar în lanțul de magazine al unui mare retailer (Lidl), va fi curând disponibilă în toate magazinele din țară și pe toate piețele pe care este prezent Pehart Grup.
„Extinderea portofoliului Pufina cu un produs de o calitate premium, așa cum este Pufina ECO a fost posibilă ca urmare a investițiilor pe care Pehart Grup le-a făcut, în ultimii ani, în noi linii de producție și tehnologii performante. Aquabond este una dintre acestea. Cu ajutorul ei putem înlocui adezivii cu apă în procesul de laminare a hârtiei igienice. Astfel, se reduc timpul de producție și costurile asociate cu mentenanța utilajelor. Tehnologia garantează calitatea aderenței, iar eficiența este comparabilă cu cea a lipirii cu adeziv, dar cu costuri de producție mai scăzute”, mai spune Raluca Păun.
Avantajele produselor din hârtie ECO, din celuloză certificată vs hârtie reciclată
Ce înseamnă produse din hârtie ECO și prin ce se diferențiază de cele din hârtie reciclată? „Denumirea de ECO provine de la toate ingredientele care fac acest produs mai ecologic: celuloză din păduri certificate, nealbită, fără extra culoare, fără parfum, fără adezivi și cu ambalaj din plastic 100% reciclabil”, explică reprezentanta Pehart Grup. Materia primă, celuloza, provine din păduri special crescute pentru producția de hârtie, din surse sigure și autorizate, care dispun de un sistem performant de management al pădurilor. Este prelucrată apoi pe linii de producție dotate cu echipamente de ultimă generație, care permit obținerea unor produse de calitate, bine tolerate de piele și prietenoase cu mediul.
Pe de altă parte, hârtia reciclată provine din uzul casnic sau industrial. Dar ca să se obțină o hârtie de calitate superioară, albită, moale și parfumată aceasta trebuie tratată. Procesul impune utilizarea intensă de chimicale pentru descernelizare. „Nu există procese mecanice care să poată îndepărta cerneala de tipar sau diferite substanțe chimice și organice existente pe deșeurile de hârtie”, mai spune Raluca Păun.
Lansată în urmă cu 20 de ani, Pufina este unul dintre cele mai iubite și mai de succes branduri românești. Realizată 100% din celuloză provenită din surse atent controlate, Pufina a fost concepută ca un brand care să răspundă dorințelor românilor, cu un raport excelent între calitate și preț. În acest moment, produsele brandului Pufina sunt exportate în 6 țări din Europa Centrală și de Sud-Est – Bulgaria, Republica Moldova, Serbia, Albania, Muntenegru și Grecia.
Despre Pehart Grup
Cu o tradiție de 188 de ani, Pehart Grup este unul dintre cei mai mari producători de hârtie din sud-estul Europei. Compania este prezentă cu produsele sale de uz casnic și industrial în 19 țări din Europa Centrală, de Est și de Sud (Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, Croația, Slovenia, Serbia, Bosnia, Herțegovina, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Ucraina, Grecia, Cipru, Israel, Rep. Moldova, Germania, Albania).
Pufina, una dintre cele mai populare mărci de hârtie, Alint, Altessa și SOVIO, divizia de produse AfH, fac parte din portofoliul Pehart Grup. De asemenea, compania produce jumbo rolls, role uriașe de hârtie utilizate în procesul de transformare în produse din hârtie pentru uz casnic și industrial.
Pehart Grup se definește prin evoluție continuă, eficientizare, respect față de resursele planetei și față de oamenii care îi construiesc povestea în fiecare zi. Își optimizează în permanență produsele și serviciile, prin crearea unui mediu sustenabil și echitabil pentru un viitor regenerabil. Respectul față de cele mai noi reglementări de mediu concretizat prin trasabilitatea resurselor, eficiența producției și a utilizării materialelor și mediul de lucru sigur, plăcut pentru echipă și parteneri sunt valori ale Pehart Grup, la fel ca și încurajarea inițiativei și spiritului antreprenorial în interiorul companiei.
Despre INVL Baltic Sea Growth Fund
Cu o valoare de 165 de milioane de euro, INVL Baltic Sea Growth Fund este cel mai important fond de capital privat din regiunea țărilor baltice. Investitorul său principal este Fondul European de Investiții (FEI).
FEI, care face parte din Banca Europeană de Investiții, a alocat 30 de milioane de euro cu sprijinul Fondului European pentru Investiții Strategice (un element-cheie al Planului de investiții pentru Europa sau al Planului Junker), alocând în același timp resurse din Fondul baltic pentru inovare, o inițiativă de tip „fond de fonduri” dezvoltată în cooperare cu guvernele Lituaniei, Letoniei și Estoniei. Inițiativa vizează creșterea investițiilor de capital în întreprinderile mici și mijlocii cu potențial ridicat de creștere din țările baltice.
Fondul s-a axat pe investiții în Țările Baltice și în regiunile învecinate, precum Polonia, țările nordice și Europa Centrală. INVL Baltic Sea Growth Fund a investit deja într-un portofoliu diversificat de nouă societăți. Printre acestea se numără companii care își desfășoară activitatea în sectoarele procesării alimentelor, asistenței medicale, reabilitării medicale, ingineriei civile, reciclării plasticului, gestionării mediului și serviciilor veterinare, precum și în fabricarea produselor cosmetice și de igienă.
Fondul este administrat de INVL Asset Management, principalul administrator de active alternative din Țările Baltice și parte a grupului Invalda INVL, care activează în domeniul administrării investițiilor de peste 30 de ani. Companiile grupului gestionează sau au sub supraveghere active în valoare de peste 1,6 miliarde de euro, din mai multe clase de active, inclusiv capital privat, păduri și terenuri agricole, energie regenerabilă, proprietăți imobiliare și datorii private. Activitățile grupului includ, de asemenea, servicii de family office în Lituania, Letonia și Estonia, gestionarea fondurilor de pensii în Letonia și investiții în fonduri globale ale terților.
FABRICA DE COMUNICARE SRL
AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.
Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.
AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].
Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.
Business OTS
Vocea ta, vizibilitatea ta: articolele tale, în lumina reflectoarelor!
Limitless Agency a avut o cifră de afaceri de 6,4 milioane de euro în 2024, în creștere cu 51% față de anul precedent
București, 18 februarie 2025 - Limitless Agency, una dintre principalele agenții de marketing digital de pe piața din România, a raportat o cifră de afaceri de aproximativ 6.4 milioane de euro (31.938.356,73 RON) în 2024, în creștere cu 51% față de valoarea de 4,25 milioane de euro, înregistrată în anul precedent. Conform unui
Dragobetele: Povestea Iubirii și a Tradițiilor Românești
Într-o dimineață de februarie, când iarna încă mai își lasă urmele pe câmpuri, dar primele semne ale primăverii își fac timid apariția, satul românesc se pregătește să sărbătorească Dragobetele – ziua în care iubirea prinde aripi și tradițiile se împletesc cu basmele de demult. Această sărbătoare, plină de farmec și mister, ne reamintește de poveștile străvechi și obiceiurile îndrăgite care au dat naștere identității noastre naționale. Legenda Dragobetelui și semnificația sa Conform tradiției, Dragobetele ar fi fost fiul Babei Dochia, un personaj mitologic al cărui nume se leagă de începutul primăverii și de trezirea naturii. Se spune că, în ziua de Dragobete
Proiectele majore din afara Capitalei au determinat o creștere de 35% în cifra de afaceri a DRS-Architects
Biroul de arhitectură a încheiat anul cu 1 milion de euro CA, creștere de 35% YOY Cele mai multe proiecte, cele comerciale București, februarie 2025 Proiectele comerciale și rezidențiale de anvergură, desfășurate în principal în afara Capitalei, au propulsat DRS-Architects la o cifră de afaceri de 1 milion de euro în 2024, înre
Simptomele unui filtru de combustibil înfundat și cum să-l remediezi
Filtrul de combustibil este o componentă importantă a sistemului de alimentare al mașinii tale. Rolul său este de a reține impuritățile din carburant înainte ca acestea să ajungă la motor. Un filtru de combustibil înfundat poate cauza o serie de probleme care afectează performanța și pun în pericol buna funcționare a vehiculului. Iată cum să recunoști simptomele unui filtru înfundat și ce poți face pentru a preveni sau remedia această problemă! Cum îți dai seama că filtrul de combustibil este înfundat? Un filtru de combustibil care nu funcționează corect va transmite anumite semnale specifice. Primul pe care
PONS-RO PRODCOM SRL, producător și distribuitor ASEVI în România, se alătură ASEMER
PONS-RO PRODCOM SRL, producător și distribuitor ASEVI în România, se alătură ASEMER București, februarie 2025 – PONS-RO PRODCOM SRL, producător și distribuitor al ASEVI, brandul spaniol de detergenți și produse de curățenie, se alătură ASEMER (Asociația Companiilor Spaniole în România), asociația de business independentă. Această decizie reprezintă un pas strategic ce evidențiază importanț
Cosmin Popovici, CEO MAGNOR: „În 2025, aurul se impune ca o alegere strategică de investiții”
MAGNOR, liderul pieței de tranzacționare a aurului, electronicelor și produselor de lux pre-owned, a avut în 2024 cel mai ambițios an din istoria sa de peste 16 ani. Compania românească a înregistrat performanțe pe toate liniile sale de business (retail cu metale preţioase, electronice, bijuterii şi produse de lux, creditare pe termen scurt tip amanet și schimb valutar), și-a mărit divizia de agenții plasate în puncte strategice și a trecut printr-un proces de rebranding amplu, evaluat de reprezentanții societății pe acțiuni la peste două milioane de euro. Totodată, a lansat două noi platforme online, una pentru servicii (
Câştigă puncte, răscumpără vouchere şi profită la maximum de fiecare achiziţie pe Infinity Marketplace
Cumpărăturile online devin și mai avantajoase cu Infiniversul, programul de loialitate de la Infinity Marketplace. Acum ai posibilitatea să fii răsplătit pentru fiecare comandă și să beneficiezi de reduceri, oferte personalizate și alte avantaje exclusive. Ce este Infinivers și cum funcționează? Infinivers este un sistem de recompensare gândit pentru cei care iubesc shoppingul online inteligent. Cu fiecare achiziție efectuată pe Infinity Marketplace
Durerile de cap și problemele ortodontice: O legătură surprinzătoare
Durerile de cap sunt o problemă frecventă cu care se confruntă multe persoane. Deși stresul, oboseala sau schimbările atmosferice sunt cauze des întâlnite, puțini știu că problemele ortodontice pot contribui semnificativ la aceste disconforturi. Dacă ai dureri de cap recurente și nu ai găsit încă o explicație clară, este posibil ca dantura ta să fie factorul declanșator. Cum influențează problemele ortodontice durerile de cap? Mușcătura incorectă și alinierea defectuoasă a dinților pot cauza tensiune la nivelul maxilarului, care se poate extinde către zona capului. De asemenea, ocluzia dentară incorectă determină un efort suplimentar al mușchilor
De la liniar la circular, pentru un mediu curat!
Modelul economiei circulare urmărește reducerea risipei de resurse și de eficientizare a acestora, precum și diminuarea impactului negativ asupra mediului înconjurător. La nivel european, economia circulară este una dintre priorități, fiind unul dintre pilonii centrali ai Pactului Verde European. Beneficiile strategiei europene de dezvoltare sustenabilă prin tranziția la economia circulară sunt atât economice, cât și de mediu: Reducerea emisiilor de CO2 – UE își propune ca până în 2050 să devină neutră din punct de vedere climatic
Rețeaua de francize Sophia vizează extinderea rețelei la 100 de francize prin diaspora, până în 2026 și lansează un configurator inovator
Prezentă în România, Spania și SUA, cu o rețea de 30 de magazine, compania a ajuns la afaceri de 7 milioane de euro în 2024 București, 17 februarie 2025 - Sophia, retailerul românesc specializat în decorațiuni textile personalizate, a atins în 2024 o cifră de afaceri cumulată de 7 milioane de euro în rețeaua sa de 30 de magazine, dintre care 5 proprii și 25 în sistem de franciză, în România, Spania și SUA. Obiectivul c
Ai probleme cu mașina de spălat? Soluția rapidă și eficientă este aici!
O mașină de spălat defectă poate fi o adevărată bătaie de cap, mai ales atunci când ai un program încărcat și nu îți permiți să pierzi timp spălând rufele manual. Dacă te confrunți cu scurgeri de apă, zgomote ciudate sau un tambur care nu mai funcționează corect, este momentul să apelezi la specialiști. Echipa noastră de profesioniști oferă servicii rapide și eficiente de reparații pentru mașini de spălat, indiferent de brand sau model. Cu o vastă experiență în domeniu, intervenim prompt pentru a diagnostica și remedia orice problemă tehnică. De ce să alegi serviciile noastre?
Geamuri termopan preturi
Pentru a calcula geamuri termopan preturi este necesar să ținem seama de de mai mulți factori, printre care: 1. Dimensiunile ferestrelor termopan - Lungimea și lățimea pentru geamuri termopan - Forma (dreptunghiulară, pătrată, rotundă, atipică) 2. Tipul profilului ta tamplarie pvc, aluminiu sau lem
SGS se angajează în promovarea standardelor globale pentru sustenabilitate, transparență și incluziune în construcții
Compania SGS a demarat colaborarea cu Blue Dot Network (BDN), o inițiativă globală care promovează bunele practici în dezvoltarea infrastructurii. Fiind primul organism independent de certificare de terță parte din lume care colaborează cu BDN, SGS va juca un rol-cheie în verificarea proiectelor de infrastructură care solicită certificarea, asigurându-se că acestea respectă standardele internaționale de sustenabilitate, transparență și incluziune. Această reușită ne întărește angajamentul de a promova credibilitatea și calitatea investițiilor în infrastructură, oriunde în lume.
Analiză Romanian Economic Monitor: Bugetul de stat pentru 2025, un pariu pentru stabilitate și echilibru cu două provocări semnificative: instabilitatea politică internă și presiuni economice externe
Bugetul României pentru acest an, adoptat recent de Parlamentul României, a fost construit astfel încât să susțină repoziționarea statului pe o traiectorie către restabilirea echilibrului bugetar, după deficitele majore înregistrate în ultimii ani, apreciază analiștii Romanian Economic Monitor (RoEM), proiect de cercetare al Facultății de Științe Economice și Gestiunea Afacerilor (FSEGA) din cadrul Universității Babeș-Bolyai (UBB) din Cluj-Napoca. Acest obiectiv național poate fi atins însă doar printr-o guvernare economică responsabilă care să ia în calcul depășirea a două obstaco
GEWISS ACHIZIȚIONEAZĂ MAJORITATEA ACȚIUNILOR BEGHELLI ȘI ANUNȚĂ O OFERTĂ PUBLICĂ OBLIGATORIE DE DELISTARE
17 februarie 2025 – GEWISS S.p.A. anunță că a achiziționat o participație majoritară (75,04%) din capitalul social al Beghelli S.p.A., un brand italian de renume, specializat în soluții de iluminat de emergență și siguranță. În conformitate cu reglementările în vigoare, GEWISS va iniția o Ofertă Publică de Achiziție (OPA) obligatorie pentru restul acțiunilor Beghelli aflate în circulație, având ca obiectiv delistarea companiei. Această tranzacție are scopul de a consolida Divizia de Iluminat a Grupului GEWISS și de a-și întări prezența pe piața iluminatului prin integrarea brandului Beghelli.
SportIn pune România pe harta competițiilor globale: “Run for Your Brand” atrage atenția brandurilor internaționale
Startupul românesc din industria sport-tech, SportIn, a lansat competiția “Run for Your Brand” (RFYB), un eveniment inedit care atrage interesul marilor corporații internaționale. Printr-o abordare ce îmbină tehnologia, sportul și colaborarea între branduri, RFYB aduce laolaltă echipe din întreaga lume, susținând competiția sportivă, promovând fair-play-ul și RFYB aduce laolaltă echipe din întreaga lume, susținând competiția sportivă, promovând fair-play-ul și oferindu-se ca exemplu pentru adoptarea unui stil de viață activ prin sport. Un format unic de competiție adus din sportul de performanță “Run for Your Brand” reunește echipe de minim trei persoane din diverse companii și organizații, care, pe parcursul a 10 zile, își propun să parcurgă cât mai mulți kilometri/pasi prin activități fizice precum alergare, mers s
Pickleball Slam 3: Andre Agassi și Steffi Graf triumfă în fața lui Andy Roddick și Eugenie Bouchard
Pickleball Slam 3 a avut loc pe 16 februarie 2025, la Michelob ULTRA Arena din Las Vegas, reunind patru legende ale tenisului: Andre Agassi, Steffi Graf, Andy Roddick și Eugenie Bouchard. Evenimentul a oferit un spectacol deosebit, cu o miză de 1 milion de dolari. Rezultatele meciurilor: Andre Agassi vs. Andy Roddick: Agassi a demonstrat încă o dată de ce este considerat un campion în ascensiune în lumea pickleball-ului, învingându-l pe Roddick într-un meci intens. Steffi Graf
Servicii de deszăpezire București și împrejurimi
Parcuri.ro oferă clienților săi servicii de deszăpezire, menite să asigure siguranța și confortul zonelor rezidențiale, comerciale și industriale din București și împrejurimi. Platforma online parcuri.ro oferă servicii profesionale de deszăpezire în București și zonele limitrofe. Cine suntem? În primul rând trebuie să știți că parcuri.ro este o platformă online ce oferă o gamă variată de produse și servicii pentru grădinărit, amenajarea peisagistică și întreținerea spațiilor verzi. De la unelte și echipamente de grădinărit, implementare și întreținere sisteme de irigații și drenaj, p
De ce să alegi un bideu în baie și unde este cel mai bine să îl poziționezi
Baia modernă este un spațiu destinat atât igienei, cât și confortului și relaxării. Un element care câștigă tot mai multă popularitate este bideul, un accesoriu ce îmbunătățește considerabil rutina de îngrijire. Pe lângă rolul practic pe care îl prezintă, reușește să completeze designul general. Însă, de cele mai multe ori rămâne doar un obiect de decor - mulți aleg să nu-l folosească, din diverse motive. Cel mai întâlnit este lipsa de informare cu privire la caracteristicile și avantajele pe care le oferă. De ce ar trebui să cumperi un bideu
Pehart Grup a lansat Pufina ECO, o gamă de produse mai puțin procesate, mai aproape de natură, 100% din celuloză nealbită
Pufina, brandul „vârf de lance” al Pehart Grup, liderul industriei de producere și procesare a produselor din hârtie pentru uz casnic din România și una dintre cele mai mari companii producătoare de hârtie tissue din sud-estul Europei, a lansat o nouă gamă de produse, Pufina ECO. Acestea sunt mai puțin procesate și fabricate 100% din celuloză nealbită, fiind mai naturale și mai prietenoase atât cu mediul, cât și cu consumatorii. Hârtia nu este supusă unui proces de