logo logo

Agerpres – Agenția Națională de Presă: Știri de actualitate cu informații de încredere pentru o societate bine informată.

Bucuresti

Piaţa Presei Libere nr. 1, sector 1

Telefon: +4 021.2076.110; +4 021.2076.105

[email protected]

Eltra Logis investește 800.000 de euro în dezvoltarea propriei platforme software Rapido și lansează o nouă linie de business

Image

 

București, 09 Aprilie 2025 – Eltra Logis, unul dintre principalii jucători de pe piața de logistică, transport și depozitare de nișă, și-a dezvoltat propria soluție software, Rapido, cu o investiție strategică de 800.000 euro. Compania aduce astfel pe piață o soluție scalabilă, dedicată în special jucătorilor din e-commerce, care crește eficiența operațională, reduce costurile și îmbunătățește experiența clienților.

Eltra Logis își propune să externalizeze și să ofere spre vânzare software-ul Rapido către alți clienți și colaboratori, punând bazele unei noi linii de business.  

„Prin lansarea Rapido, ne propunem să ne consolidăm poziția pe piața logistică și să oferim un avantaj competitiv partenerilor noștri, prin automatizarea și digitalizarea proceselor critice pentru lanțul de aprovizionare. Platforma Rapido este un sistem integrat, conceput pentru a optimiza și gestiona operațiunile logistice și de depozitare. Aceasta include module avansate pentru urmărirea GPS în timp real a vehiculelor, optimizarea rutelor, precum și monitorizarea condițiilor de transport, cum ar fi temperatura din remorci, un aspect esențial pentru mărfurile sensibile la variații de temperatură. De asemenea, Rapido oferă transportatorilor, expeditorilor și clienților acces la un inventar detaliat, generarea de indicatori de performanță (KPI) și un control eficient asupra stocurilor și comenzilor”, a declarat Elena Jianu, fondator Eltra Logis.

Rapido, dezvoltată intern de Eltra Logis, reprezintă un sistem software complex care integrează funcționalități esențiale pentru gestionarea eficientă a depozitelor și transporturilor. Aceasta include un CRM (Customer Relationship Management) pentru gestionarea relațiilor cu clienții, un ERP (Enterprise Resource Planning) pentru gestionarea resurselor companiei, un TMS (Transport Management System) pentru optimizarea transportului și un WMS (Warehouse Management System) pentru gestionarea depozitelor.

Toate aceste tehnologii integrate într-o singură soluție permit Eltra Logis să își eficientizeze operațiunile, oferind partenerilor săi avantaje competitive printr-un flux integrat de informații și resurse. Atât WMS-ul, cât și TMS-ul joacă un rol esențial în optimizarea proceselor logistice. WMS-ul gestionează stocurile și comenzile în timp real, iar TMS-ul organizează transporturile, optimizând rutele și reducând costurile. Prin integrarea acestor sisteme, fiecare lot de marfă procesat în WMS este automat preluat de TMS, facilitând monitorizarea și organizarea transporturilor.

Cu ajutorul Rapido, Eltra Logis își propune să atragă și să sprijine clienți din sectorul e-commerce, inclusiv companii mici și medii. Platforma Rapido oferă soluții dedicate acestui sector, automatizând procesele de gestionare a comenzilor și stocurilor. Astfel, companiile de e-commerce pot procesa rapid comenzile, minimizând erorile și reducând timpii de livrare, fără a face investiții masive în propria infrastructură logistică.

„Prin Rapido, ne adresăm nevoilor specifice ale companiilor de e-commerce, ajutându-le să își crească eficiența operațională și să își extindă afacerile într-un mod scalabil și sustenabil. Automatizarea proceselor le permite să se concentreze pe dezvoltarea afacerii, în timp ce softul Rapido se ocupă de partea logistică și optimizarea lanțului de aprovizionare”, a adăugat Elena Jianu.

Eltra Logis își propune să devină un furnizor de soluții software pentru întreaga industrie logistică. Prin externalizarea și vânzarea platformei Rapido, compania vizează accelerarea digitalizării sectorului și în același timp își propune să ofere companiilor instrumentele necesare pentru a-și optimiza operațiunile și a-și crește eficiența. Cu Rapido, compania își extinde nu doar portofoliul de servicii, ci și prezența pe piață, oferind soluții scalabile pentru companii din diverse industrii. În același timp, Rapido promite să crească eficiența operațională a companiilor, să reducă costurile și să îmbunătățească experiența clienților. Această inițiativă stimulează competitivitatea pe piața locală, încurajând adoptarea tehnologiilor avansate și stabilind noi standarde pentru industria logistică din România.

 

Despre Eltra Logis

În 2006 povestea Eltra Logis a prins viață. Compania a început cu un singur depozit în România, Albota – o locație excelentă din punct de vedere logistic pentru o zonă geografică precum România – și a ajuns să aibă mai multe depozite atât în ​​România, cât și în Spania.

Cu o rețea incredibilă de parteneri din toată Europa, Eltra Logis s-a extins și a perfecționat serviciile la standardele de ultimă generație: Cross Dock, Logistică, Depozitare și manipulare, Moda, Farmaceutice și Bunuri de mare valoare.

Compania dispune de o flotă foarte modernă și o rețea extinsă de subcontractanți și corespondenți, care lucrează sub responsabilitatea și controlul Eltra Logis. În prezent are o capacitate totală de 10.000 mp de depozitare. 

 

**********************

 

Eltra Logis invests €800,000 in the development of its own software platform - Rapido, and launches a new business line

 

 

Bucharest, 09 April 2025 – Eltra Logis, one of the leading players in the niche logistics, transportation, and warehousing market, has developed its own software solution, Rapido, with a strategic investment of €800,000. The company brings a scalable solution dedicated to e-commerce players to the market that increases operational efficiency, reduces costs, and improves customer experience.

Eltra Logis aims to outsource and offer the Rapido software for sale to other customers and collaborators, laying the foundations for a new business line.  

“With the launch of Rapido, we aim to strengthen our position in the logistics market and provide a competitive advantage to our partners by automating and digitizing critical supply chain processes. The Rapido Platform is an integrated system designed to optimize and manage logistics and warehousing operations. It includes advanced modules for real-time GPS tracking of vehicles, route optimization, as well as monitoring transport conditions such as temperature in trailers, which is essential for temperature-sensitive goods. Rapido also gives carriers, shippers and customers access to detailed inventory, KPI generation, and effective control over inventory and orders”, stated Elena Jianu, founder of Eltra Logis.

Rapido, developed in-house by Eltra Logis, is a complex software system that integrates essential functionalities for efficient warehouse and transportation management. It includes CRM (Customer Relationship Management) for customer relationship management, ERP (Enterprise Resource Planning) for enterprise resource management, TMS (Transport Management System) for transport optimization and WMS (Warehouse Management System) for warehouse management.

All these technologies integrated into a single solution allow Eltra Logis to streamline its operations, giving its partners competitive advantages through an integrated flow of information and resources. Both the WMS and TMS play a key role in optimizing logistics processes. The WMS manages stocks and orders in real time, while the TMS organizes transports, optimizing routes and reducing costs. By integrating these systems, each batch of goods processed in the WMS is automatically picked up by the TMS, facilitating the monitoring and organization of transports.

With Rapido, Eltra Logis aims to attract and support customers in the e-commerce sector, including small and medium-sized companies. The Rapido platform offers dedicated solutions for this sector, automating order and stock management processes. This enables e-commerce companies to process orders quickly, minimizing errors and reducing delivery times, without making massive investments in their own logistics infrastructure.

“With Rapido, we address the specific needs of e-commerce companies, helping them increase their operational efficiency and expand their business in a scalable and sustainable way. Automating processes allows them to focus on growing their business, while Rapido software takes care of the logistics and supply chain optimization", added Elena Jianu.

Eltra Logis aims to become a software solutions provider for the entire logistics industry. By outsourcing and selling the Rapido platform, the company aims to accelerate the digitization of the sector and at the same time aims to provide companies with the tools they need to optimize their operations and increase efficiency. With Rapido, the company is expanding not only its service portfolio, but also its market presence, offering scalable solutions for companies across industries. At the same time, Rapido promises to increase companies' operational efficiency, reduce costs and improve customer experience. This initiative boosts competitiveness in the local market, encouraging the adoption of advanced technologies and setting new standards for the Romanian logistics industry.

 

About Eltra Logis

In 2006 the Eltra Logis story came to life. The company started with a single warehouse in Romania, Albota – a logistically excellent location for a geographical area like Romania – and ended up having several warehouses in both Romania and Spain.

With an incredible network of partners across Europe, Eltra Logis has expanded and refined its services to state-of-the-art standards: Cross Dock, Logistics, Warehousing and Handling, Fashion, Pharmaceuticals and High Value Goods.

The company has a very modern fleet and an extensive network of subcontractors and couriers, who work under the responsibility and control of Eltra Logis. It currently has a total storage capacity of 10.000 mp.

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Business OTS

Vocea ta, vizibilitatea ta: articolele tale, în lumina reflectoarelor!

06-05-2025 14:25

România a câștigat Euro Cup Media de la Chișinău

Naționala de fotbal a jurnaliștilor români a câștigat Euro Cup Media din Chișinău (R. Moldova), după ce a învins în finală, scor 7-4, selecționata similară a Georgiei. Tricolorii jurnaliști au învins în meciul de deschidere Armenia, scor 6-5, la Arena FMF din parcul La Izvor, din Chișinău. Apoi, au câștigt scor 6-0, cu R. Moldova și 4-3, cu Polonia.   În cealaltă grupă au evo

06-05-2025 14:11

Aqua Carpatica, lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online la categoria “Top expresii” pentru luna aprilie

    Aqua Carpatican este lider în topul celor mai vizibile branduri de apă în online, la categoria “Top expresii, aşa cum rezultǎ din graficele de mai jos.   Topul acoperǎ brandurile prezente ȋn online, ȋn 31 de categorii.

06-05-2025 14:08

Păsările migratoare, apa şi un spaţiu prietenos prin #focustogreenecolife

Acţiunile de informare şi de conştientizare asupra mediului, cu ocazia zilelor dedicate Păsărilor migratoare, continuă în cadrul evenimentului “Focus to Green-Eco-life”, susținut de AQUA Carpatica, prin care sprijinim mediul înconjurător şi viaţa verde a planetei.   Vom celebra Ziua Mondială a Păsărilor Migratoare pe 10 mai, tema anului 2025 fiind „Crearea de orașe și comunități prietenoase cu păsările”, cu scopul de a marca importanţa pasarilor migratoare. Natura ciclică a migraţiei păsărilor ne însoţeşte în fiecare an, între emisferele nordice şi sudice ale Terrei.  

06-05-2025 13:40

Axis lansează D6210 și D6310, primele sale modele de senzori de mediu

Senzori pentru calitatea aerului interior, concepuți pentru monitorizare și gestionare eficientă din punct de vedere al costurilor, cu funcție de detectare a fumatului și a utilizării țigărilor electronice (vaping). București, 6 mai 2025 – Axis Communications a anunțat lansarea senzorilor de calitate a aerului AXIS D6210 și AXIS D6310, primii senzori de mediu dezvoltați de companie. Noii senzori se integrează perfect cu soluțiile existente Axis pentru a monitoriza mai mulți parametri a

06-05-2025 12:15

Avocat Cluj: Rolul fundamental al avocatului într-un oraș în continuă dezvoltare

  În inima Transilvaniei, Cluj-Napoca se distinge nu doar prin bogăția sa culturală, ritmul său alert de dezvoltare economică și universitățile de prestigiu, ci și prin dinamismul mediului juridic. Într-un astfel de context, figura avocatului devine esențială, nu doar ca reprezentant al legii, ci ca veritabil partener în procesul de apărare a drepturilor cetățenilor și în dezvoltarea comunității. Avocatul din Cluj are un profil complex, adaptat specificului unei societăți aflate într-o continuă transformare, iar această realitate conferă profesiei o dimensiune aparte, distinctă de cea regăsită în alte orașe din România. Clujul a devenit, în ultimele două decenii, un centru economic efervescent. Companiile din domenii prec

06-05-2025 12:04

Rombat lansează o aplicație digitală care simplifică gestionarea garanțiilor pentru bateriile de autoturisme și autocamioane

  Compania estimează că 70% dintre clienți vor opta pentru certificatul digital de garanție până la finalul acestui an Aplicația include și o hartă a centrelor partenere Rombat Soluția a fost dezvoltată cu obiectivul central de a răspunde nevoilor clienților de pe piața din România. Rombat Bistrița, singurul producător integrat de baterii auto din România, lansează prima aplicație cu scanare QR prin intermediul căreia digitalizează procesul de generare și gestionare a garanțiilor pentru bateriile auto și H

06-05-2025 11:32

Em Sherif Café se lansează oficial în România, în cadrul Marketta Food Hall, printr-un parteneriat cu One United Properties, Tomcat Hospitality și 7 Management

  București, 6 mai 2025 – Tomcat Hospitality și One United Properties, două companii românești care își unesc forțele pentru a transforma scena culinară a Bucureștiului într-una de talie internațională, anunță un nou proiect de anvergură: lansarea pe piața din România a brandului internațional libanez Em Sherif Café, originar din Beirut, odată cu deschiderea unui restaurant emblematic în cadrul Marketta Food Hall – cel mai mare food hall din Europa de Est. Această colaborare este posibilă datorită parteneriatului cu 7 Management, una din cele mai mari companii de HoReCa din Dubai, cu o echipă recunoscută internațional pentru concepte memorabile în domeniul ospitalită

06-05-2025 11:24

3 motive să inviți la botezul copilului tău și ursitoarele

Botezul este unul dintre cele mai emoționante și așteptate momente din viața unei familii – o zi care marchează începutul spiritual al copilului și prima sa mare sărbătoare. Fiecare părinte își dorește ca acest eveniment să fie nu doar frumos organizat, ci cu adevărat special: să aibă emoție, profunzime și acel ceva care îl transformă într-o amintire vie. Ursitoarele sunt o alegere din ce în ce mai populară printre părinții care vor mai mult decât o petrecere: vor un basm în realitate. Cu prezența lor teatrală, mesajele pline de sens și magia momentului, ursitoarele reușesc să aducă un farmec aparte botezului și să-l transforme într-o poveste spusă cu inimă.

05-05-2025 13:58

Axis Communications dezvăluie noi perspective ale industriei de supraveghere video privind inteligența artificială

  Noul raport evidențiază oportunitățile cheie și tendințele viitoare legate de transformarea industriei de supraveghere prin AI.   Bucuresti, 5 mai 2025 – Axis Communications, liderul global în domeniul supravegherii video, a publicat cel mai recent raport, „St

05-05-2025 11:48

Comunicat de presă lansare proiect - Dotare cu echipamente hală de producție textile existentă de către ET SERVICES SRL

                                                                        Comunicat de presă lansare proiect &n

05-05-2025 11:33

Impactul mediului de somn asupra performanței zilnice – ce spune știința

  Somnul reprezintă unul dintre pilonii fundamentali ai sănătății fizice și mentale. O odihnă de calitate nu doar că împreună refacerea organismului, dar influențează în mod direct performanța noastră zilnică, capacitatea de concentrare, productivitatea și starea emoțională. În ultimii ani, cercetările științifice au demonstrat că nu doar durata somnului contează, ci și mediul în care dormim. Un dormitor bine optimizat poate face diferența dintre o zi plină de energie și una marcată de oboseală, iritabilitate și performanțe scăzute. Așadar, haide să explorăm în detaliu cum influențează mediul de somn eficiența zilnică și ce recomandă specialiștii pentru un somn de calitate.

05-05-2025 11:27

Comunicat de presă

Atelierele tbi #CLUJ 2025 – Evenimentul de networking al anului pentru profesioniștii din business   Tbi Bank organizează cea de-a doua ediție a Atelierelor tbi #Cluj, un eveniment de networking dedicat comunității de profesioniști din mediul de business din Cluj și regiunea de Nord-Vest.   Evenimentul va avea loc pe 13 mai 2025, începând cu ora 14:00, la Wonderland Cluj, sala Grande Vista (Str. Feleacu nr. 5A-H, Cluj, România).

05-05-2025 11:18

Insecticidele agricole – de ce sunt esențiale și cum le folosim corect

  Protejarea culturilor împotriva dăunătorilor este una dintre cele mai mari provocări pentru fermieri și grădinari. Fie că vorbim de legume, pomi fructiferi sau plante ornamentale, insectele pot cauza pierderi serioase dacă nu sunt ținute sub control. De aceea, insecticidele agricole joacă un rol important în menținerea sănătății plantelor și, implicit, în obținerea unei producții bune. Ce sunt mai exact insecticidele? Insecticidele sunt produse – fie chimice, fie de origine biologică – create pentru a combate insectele dăunătoare. Se folosesc în culturi agricole, livezi, viță de vie, dar și în grădini sau spații verzi. Practic, acolo unde există riscul ca plantele să fie atacate de dăunători, insecticidele pot fi o soluție eficientă.

05-05-2025 11:18

Sute de artiști români și străini, prezenți în zeci de expoziții, transformă Iașul într-un epicentru european al artei, la Romanian Creative Week

Iașul devine capitala europeană a artei și creativității, în cadrul Romanian Creative Week (RCW), ajunsă la a cincea ediție. În perioada 14–25 mai 2025, orașul va găzdui sute de artiști români și internaționali care vor expune în zeci de expoziții impresionante. Evenimentul reprezintă cel mai important moment dedicat industriilor creative din Uniunea Europeană. Locații istorice și spații moderne din Iași, precum Baia Turcească, Palatul Culturii, Muzeul Metropolitan (o premieră anul acesta pentru RCW), Grădinile Palas, precum și alte spații alternative, vor deveni scene pentru o celebrare vibrantă a artei contemporane.  

05-05-2025 10:02

Ai nevoie de uși termopan pentru interior și exterior? Găsești la Depozitul De Termopane din Suceava

A venit momentul să alegi uși pentru interiorul și exteriorul locuinței tale din Suceava? Vestea bună este că vei găsi modele de uși de termopan atât de aproape de tine, chiar la Depozitul De Termopane. Nu doar că acest magazin este aproape, dar are și produse de calitate. Dacă încă nu ești convins de unde să alegi ușile de termopan pentru acasă, citește în continuare și află aspectele care te-ar putea avantaja și pe tine.    De ce să alegi uși termopan de la Depozitul De Termopane?   Îți dorești ca atun

05-05-2025 08:49

Top autori clasici și cărțile lor nemuritoare - recomandări de lectură

  Prin frumusețea și complexitatea lor, operele clasice au avut un impact semnificativ asupra literaturii, dar și societății, în ansamblul ei, reflectând în mod unic valorile și normele vremii în care au fost scrise. Mai jos sunt doar o serie dintre capodoperele care continuă să rămână relevante și astăzi, indiferent de schimbările culturale și sociale. Aceste cărți nemuritoare abordează teme universale, care rezonează cu cititorii din toate timpurile, iar personajele impresionează prin forța caracterelor lor și a modului în care sunt evocate.  Recomandări de lectură: autori clasici și operele lor nemuritoare 

05-05-2025 08:42

O seară de neuitat la lansarea dublă de carte a lui Florin Horvath

Editura IGHEMONICON a găzduit un moment emoționant, celebrând două noi opere ale scriitorului Florin Horvath – un adevărat poet al istoriei și păzitor al memoriei noastre. După cum a spus Pr. Daniel Smuc, Directorul Editurii IGHEMONICON: „Florin Horvath este un scriitor al sufletului, un poet al istoriei, un păzitor al memoriei.

05-05-2025 08:32

Care sunt avantajele utilizării fibrei de polipropilenă pentru armarea podelelor?

Când vine vorba de construcții, podelele sunt elemente esențiale care trebuie să reziste la diverse solicitări. De aceea, armarea lor este crucială. Dar ce-ar fi dacă ți-aș spune că există o soluție modernă, eficientă și economică pentru a face asta? Vorbim despre fibra de polipropilenă, un material minune care transformă modul în care construim podele durabile și rezistente. Introducere Fibra de poliprop

30-04-2025 15:35

O SEMNATURA SI 47.000 DE PACIENTII ISI POT CONTINUA VIATA

Așteptarea aprobării noilor medicamente pentru pacienții cu boli cronice și rare este un proces adesea lung și frustrant, dar esențial pentru siguranța și eficacitatea tratamentelor. În cazul acestor pacienți, timpul este adesea un factor critic, iar întârzierile pot însemna agravarea bolii sau chiar pierderea vieții.   Poate că îi cunoașteți pe „Elena", „Ștefan”, „Alexandra”, „Radu”, doar câțiva din cei peste 47.000 de români care depind de o semnătură! 

30-04-2025 15:05

Cum să faci diferența dintre viață și moarte: noua serie Digipedia Știință dedicată primului ajutor

  Pe 2, 3 și 4 mai, de la ora 20:30, trei ediții speciale Digipedia Știință dedicate primului ajutor ne poartă în culisele unor lecții esențiale pentru viață, dincolo de teorie, direct în mijlocul acțiunii, alături de realizatorul dr. Bogdan Ivănescu și invitatul său, dr. Alin Popescu. Cu fiecare episod, telespectatorii vor învăța să recunoască urgențele reale, să aplice manevre de resuscitare și să distingă între informații validate și mituri medicale frecvent răspândite. Seria aduce în prim-plan sesiuni de formare practică indispensabile în fața provocărilor cotidiene, unde reacția promptă poate înclina balanța între viață și moarte.