București Mall – 25 de ani de retail modern în România

București Mall – 25 de ani de retail modern în România
București, 25 septembrie, 2024 – București Mall-Vitan, primul centru comercial modern din România, sărbătorește 25 de ani, marcând un sfert de secol de inovație, evoluție și excelență în retail. Inaugurat în septembrie 1999, de către Anchor Grup, București Mall a introdus în țara noastră noi standarde ale experienței de cumpărături, poziționându-se, încă de la început, ca un pionier pe acest segment.
Centrul comercial a revoluționat industria de profil, iar deschiderea sa a reprezentat un moment esențial în evoluția și creșterea retailului local. În plus, București Mall a fost și o rampă de lansare pentru multe branduri internaționale, care au accesat astfel piața din România, contribuind, totodată, și la dezvoltarea economică și socială a zonelor din proximitate.
Astăzi, București Mall rămâne o locație preferată pentru lansarea conceptelor inovatoare și exclusive, facilitând prezența, pe piața locală, a numeroase premiere.
„În ultimii 25 de ani, București Mall a fost mai mult decât o destinație de retail – a devenit un hub social și de lifestyle, punând la dispoziția vizitatorilor un mix integrat de cumpărături, divertisment și relaxare, transformând astfel percepția și interacțiunea oamenilor cu retailul. În tot acest timp, centrul comercial s-a adaptat tendințelor industriei și a investit constant pentru a oferi cea mai bună experiență clienților noștri. Ceea ce se vede la suprafață — magazine vibrante, atmosferă dinamică și un flux continuu de vizitatori — este rezultatul unor procese complexe care au loc în „culise”. De la planificarea meticuloasă a fiecărui detaliu ce ține de aspectul mallului până la asigurarea unui mediu sigur, a unor servicii de înaltă calitate pentru clienți și eficiență operațională, echipele noastre lucrează în permanență pentru a crea o experiență remarcabilă pentru toți cei care ajung în centrul nostru comercial”, a declarat Affan Yildirim, director general și membru în Consiliul de Administrație al Anchor Grup și al Shopping MallDova.
București Mall continuă să evolueze, în acord cu preferințele consumatorilor și cu tendințele în retail. Centrul comercial oferă un mix divers de branduri și concepte inovatoare pentru a crea o destinație de cumpărături destinată unui public tot mai larg. Prin varietatea de produse și servicii oferită, prin acomodarea de branduri și concepte unice, mall-ul acoperă nevoile și așteptările fiecărui vizitator, satisfăcând diverse gusturi, preferințe și bugete. Aici includem atât brandurile de lux, care atrag cumpărători cu venituri ridicate, precum și opțiuni mai accesibile pentru cei care caută lucruri esențiale de zi cu zi.
Dincolo de retail, centrul comercial a creat un mediu unic în care shoppingul se întâlnește cu opțiunile de petrecere a timpului liber. Acest angajament de a evolua și inova constant a menținut București Mall relevant pe o piață din ce în ce mai competitivă.
Anchor Grup vizează să consolideze rolul București Mall ca și destinație one stop shop. În același timp, scopul său este de a oferi vizitatorilor un loc în care să își poată petrece timpul, unde să participe la evenimente și activități de divertisment în zonele dedicate și special create pentru acestea.
De asemenea, o altă direcție importantă pentru București Mall este implicarea activă în proiecte de responsabilitate socială și sustenabilitate, pentru a contribui la dezvoltarea comunității locale și la un mediu mai sănătos.
Obiectivul principal al București Mall este să rămână un pilon puternic al pieței de retail din România, adaptându-se continuu la tendințele și preferințele consumatorilor moderni.
București Mall se angajează să creeze parteneriate valoroase, să susțină afacerile locale și să investească în inițiative care să ajute comunitatea, consolidându-și astfel poziția ca destinație de retail lider în România.
Despre București Mall
București Mall este primul centru comercial modern din România, cu o istorie de 25 de ani. Încă de la lansare, a redefinit experiențele urbane și a deschis noi trenduri în modă și divertisment. În prezent, mixul de branduri și chiriași își menține oferta unică, iar București Mall continuă să fie un trendsetter. Aici găsești magazinele CALVIN KLEIN JEANS, MARC O'POLO, primele din România, Teilor Orange Concept, dar și restaurantul APERTO, cu un concept unic de restaurant à la carte'. Mai mult, magazinul MANGO din București Mall este unul dintre cele mai mari din România, cu colecții pentru femei, bărbați și copii, de la nou-născuți până la 14 ani. De asemenea, magazinul Douglas este unul dintre cele mai mari din țară. Bebe Tei din București Mall este magazinul pentru întreaga familie, cu o ofertă variată ce cuprinde peste 60.000 de produse din categoriile dermato-cosmetice și cosmetice, îngrijirea mamei și a bebelușului, mâncare sănătoasă, suplimente alimentare, îngrijirea copiilor mici și mari, respectiv jucării. Totodată, la București Mall puteți găsi cel mai nou concept de magazin al brandului de beauty Sephora, dar și al C&A, unul dintre cei mai importanți retaileri de modă din Europa. Mark and Spencer este și el prezent în centrul comercial din inima capitalei. Kahve Dunyasi, lanțul de cafenele prezent în Turcia și în Londra, își așteaptă și el vizitatorii din România în cadrul unui concept exclusiv în București Mall. În același timp, în zona de lounge a centrului comercial, vizitatorii pot descoperi Designers Boutique, o inițiativă a București Mall, născută în 2018, pentru a susține creatorii și brandurile românești. Într-un spațiu dedicat, antreprenorii români, la început de drum sau nume deja cunoscute, din industria de fashion, beauty & deco, își pot prezenta colecțiile vizitatorilor din mall și au, totodată, acces la o nouă comunitate, putându-se întâlni cu experiența de retail offline.
*********************
București Mall – 25 Years of Modern Retail in Romania
Bucharest, September 25, 2024 – București Mall-Vitan, Romania’s first modern shopping center, celebrates 25 years, marking a quarter of a century of innovation, evolution and retail excellence. Launched in September 1999, by Anchor Grup, București Mall positioned itself, from the beginning, as a pioneer in this segment, setting new standards for the shopping experience in our country.
The shopping center revolutionized the retail industry, and its opening represented a pivotal moment in the evolution and growth of local retail. Moreover, București Mall was the launching pad for many international brands that thus accessed the Romanian market, contributing, also, to the economic and social development of the surrounding areas.
Today, București Mall remains a preferred location for the launch of innovative and exclusive concepts, bringing many premieres to the local market.
“Over the past 25 years, București Mall has been more than just a retail destination – it has become a social and lifestyle hub, offering visitors an integrated mix of shopping, entertainment and relaxation, thus transforming people's perception and interaction with retail. Throughout these years, the shopping center has adapted to industry trends, and consistently invested in providing the best experience for our customers. What you see on the surface — vibrant stores, lively atmosphere, and a seamless flow of visitors — is the result of complex behind-the-scenes operations. From meticulously planning every detail of the mall’s layout to ensuring a safe environment, high-quality customer service, and operational efficiency, our teams are constantly working to create a remarkable experience for everyone coming to our shopping center," stated Affan Yildirim, General Manager, Member of the Board of Directors of Anchor Grup and Shopping MallDova.
București Mall continues to evolve, in line with consumer preferences and retail trends. The shopping center offers a diverse mix of brands and innovative concepts to create a shopping destination for a wider audience. Through the variety of products and services offered, through accommodating unique brands and concepts, the mall covers each visitor’s needs and expectations, satisfying various tastes, preferences, and budgets. Here we include both luxury brands, which appeal to high-income shoppers, as well as more affordable options for those looking for everyday essentials.
Beyond retail, the shopping center has created an unique environment where shopping meets leisure. This commitment to constantly evolving and innovating has kept București Mall relevant in an increasingly competitive market.
Anchor Grup is determined to consolidate the role of București Mall as a one-stop shopping destination. At the same time, its purpose is to provide visitors with a place to spend time, to participate in events and entertainment activities in its attractive social places.
Strengthening its involvement in social responsibility and sustainability projects, to contribute to the development of the local community and a healthier environment is also an important direction for the mall. The main objective of București Mall is to remain a strong pillar of the Romanian retail market, continuously adapting to the trends and preferences of modern consumers.
București Mall is committed to creating valuable partnerships, supporting local businesses and investing in initiatives that benefit the community, thus consolidating its position as a leading retail destination in Romania.
About București Mall
București Mall is the first modern shopping center in Romania, with a history of 25 years. Since its launch, it has redefined urban experiences and opened new trends in fashion and entertainment. Currently, the mix of brands and tenants maintains its unique offer, and București Mall continues to be a trendsetter. Here you can find CALVIN KLEIN JEANS, MARC O'POLO stores, the first in Romania, Teilor Orange Concept, but also the APERTO restaurant, with a unique à la carte restaurant concept. Moreover, the MANGO store in București Mall is one of the largest in Romania, with collections for women, men and children, from newborns to 14 years. The Douglas store is also one of the largest in the country. Bebe Tei in București Mall is the store for the whole family, with a varied offer that includes over 60,000 products from the dermato-cosmetic and cosmetic categories, mother and baby care, healthy food, food supplements, care for young and old children, respectively toys. At the same time, at București Mall you can find the newest store concept of the beauty brand Sephora, but also of C&A, one of the most important fashion retailers in Europe. Mark and Spencer is also present in the shopping center, in the heart of the city. Kahve Dunyasi, the coffee chain, present in Turkey and in London, is also waiting for its Romanian visitors in an exclusive concept, in București Mall. At the same time, in the lounge area of the shopping center, visitors can discover Designers Boutique, an initiative signed by București Mall, in 2018, to support Romanian creators and brands. This is a dedicated space, offered to young Romanian entrepreneurs or to already-known names on the local market, from the fashion, beauty & deco industry, where they can present their collections to visitors, but can also have access to a new community and can meet the offline retail experience.
AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.
Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.
AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].
Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.
Business OTS
Vocea ta, vizibilitatea ta: articolele tale, în lumina reflectoarelor!
Grupul SGS achiziționează patru noi companii
Grupul elvețian SGS, lider mondial în domeniul testării, inspecției și certificării, a anunțat recent achiziționarea a patru noi companii: 1. AWIA Umwelt GmbH, pentru a-și extinde serviciile de protecție și refacere a mediului. AWIA Umwelt GmbH este specializată în protecția și reabilitarea mediului, oferind servicii inovatoare în domeniile gestionării deșeurilor, refacerii solului, monitorizării calității aerului și tratării apei. &
Noi colecții semnate de 13 creatori români, la Designer Boutique din București Mall
București,09 Mai 2025 – Designers Boutique, proiectul inițiat de București Mall, primul centru comercial modern din România, își continuă misiunea de a susține designerii locali și brandurile românești și aduce, în lunile mai și iunie, noi creatori autohtoni în atenția publicului. Pe parcursul celor două luni, vizitatorii mall-ului vor putea explora creațiile a 13 designeri români, în cele două spații dedicate articolelor “made in RO” din centrul comercial - cel de la etajul 1 și pop-up store-ul consacrat de la parter.
Cum aleg românii cazinourile online?
Amatorii de jocuri de noroc din România au la dispoziție peste 60 de cazinouri online licențiate unde se distreze, iar numărul operatorilor licențiați crește de la an la an. În acest context, este greu de ales cel mai bun cazino, mai ales de către începători. Cine intră în topul cazinourilor online din România Din moment ce au obținut licența, toți operatorii sunt de încredere și oferă servicii adaptate la piața românească. Există, totuși, câteva cazinouri care au mai mulți clienți decât marea majoritate. Poți vedea selecția celor mai buni operatori aici.
Începe cea de a XIII-a ediție a Dr. Oetker Junior Trophy
Cea de a XIII-a ediție a Dr. Oetker Junior Trophy, competiție internațională din cadrul Tennis Europe, U 14 categoria 1, va avea loc în perioada 10-18 mai, la Centrul Naţional de Tenis din Bucureşti. Yuriy Stoliarov de la Academia Victor Hănescu este favoritul nr. 1 al turneului. De remarcat este faptul că șa turneu concurează 2 sportivi din Top 10 și 6 sportivi din Top 20. Tot de la AVH, la această competiție mai concurează Andrei Capatos, fiul cunoscutului prezentator TV Dan Capatos, Ivan Robin, Ghiulea Ianis, Sandu Eric, Varga Fabian și Gizdavu Victor.
AUSTRIACARD HOLDINGS Ziua Investitorului 2025
Asigurarea unei creșteri durabile și profitabile 9 mai, 2025 – AUSTRIACARD HOLDINGS (ACAG), grup internațional de tehnologie aplicată cu sediul la Viena și listat la Bursele de Valori din Atena și Viena sub simbolul ACAG, și-a prezentat ieri "Calea către creștere" la Ziua Investitorilor 2025. Echipa de management a prezentat strategia de creștere a companiei și a împărtășit obiectivele financiare pe termen mediu pentru următorii trei ani. Informa
ANUNT PUBLICARE PROCEDURA ACHIZITIE
9/05/2025 „PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!”
Cum să fotografiezi în condiții de lumină slabă: obiective, setări și trucuri
Lumina slabă poate transforma orice sesiune foto într-o adevărată provocare. Imaginile pot ieși mișcate, întunecate sau lipsite de detalii dacă nu știi cum să îți adaptezi rapid stilul de lucru. Totuși, cu obiectivul potrivit, câteva ajustări esențiale în setările aparatului și un minim de pregătire, poți obține fotografii reușite chiar și atunci când sursa de lumină este limitată. Iată ce soluții tehnice funcționează cel mai bine, ce greșeli să eviți și cum să profiți la maximum de fiecare cadru, indiferent de cât de întunecat este fundalul. Obiective recomandate pentru fotografierea în condiții de lumi
Schindler România își mută biroul în Business Garden Bucharest
Vastint România, parte a Grupului VASTINT, companie internațională cu peste 35 de ani de experiență în domeniul imobiliar, a încheiat un nou contract de închiriere de 1.160 mp cu Schindler România, producător elvețian de lifturi și scări rulante, care își mută sediul la Business Garden Bucharest. „Suntem încântați că ne mutăm în noul nostru sediu de la Business
THE HARDEST GENERATION AJUNGE ÎN LOS ANGELES: BRANDUL ROMÂNESC FONDAT DE LIL K. CARTER SE VINDE ACUM PE CELEBRUL MELROSE BOULEVARD
Los Angeles / București — În aprilie 2025, visul devine realitate: The Hardest Generation (THG), brandul românesc de streetwear fondat de Lil K. Carter, își face debutul pe scena modei din Los Angeles printr-un corner exclusiv în magazinul NED’s Melrose, situat pe celebrul Melrose Boulevard – un epicentru global al modei urbane și al creativității alternative. Fondat în 2019, când Lil
Concelex implementează semnătura electronică calificată de la certSIGN: un pas major spre accelerarea transformării digitale
certSIGN, unul dintre principalii furnizori de servicii de încredere din România, anunță colaborarea cu Concelex, companie cu peste 30 de ani de experiență în domeniul construcțiilor, în procesul către un viitor digital, prin implementarea soluției de semnătură electronică calificată. Adoptarea semnăturii electronice calificate certSIGN reprezintă un pilon esențial în strategia de transformare digitală a companiei, vizând optimizarea relațiilor cu partenerii și subcontractorii, creșterea eficienței operaționale și accelerarea proceselor decizionale.
Poate uleiul de măsline să înlocuiască Ozempicul? Iată ce spun studiile și ce poți face natural pentru slăbit și controlul apetitului
Într-o lume în care Ozempic a devenit tot mai popular pentru scăderea în greutate și controlul glicemiei, mulți se întreabă: există alternative naturale? Unul dintre alimentele cel mai des menționate este uleiul de măsline – dar poate el avea un efect similar cu Ozempic? Răspunsul scurt: Aproape DA. Ozempic (semaglutid) este un medicament care imită hormonul GLP-1, reducând pofta de mâncare și ajutând la slăbit. Uleiul de măsline, în schimb, nu acționează direct pe aceiași receptori, dar contribuie la: • reglarea glicemiei, • &nbs
Gătitul cărnii: rafinament sau uitarea bunului-simț sanitar?
Trăim vremuri în care gastronomia mondială ne învață că o friptură e cu atât mai „sofisticată” cu cât e mai puțin preparată termic. Vedem în farfurii carne aproape crudă, cu mioglobină curgând ca „sângele” – și ni se spune că așa e bine, că așa trebuie. Oare am uitat de ce am început să folosim focul acum mii de ani? Descoperirea focului a fost un salt uriaș pentru omenire. Ne-a oferit siguranță, sănătate și hrană mai ușor de digerat. A mânca o carne gătită complet nu e o rușine, ci o dovadă de respect față de evoluție, față de propriul corp și față de bunul-simț culinar. Sigur, există gusturi și gusturi. Dar când rafinamentul devine un moft care ignoră logica biologică și instinctul
Postul Intermitent și Tratamentul Afecțiunilor Cardiace
Postul intermitent a devenit tot mai popular ca strategie nutrițională pentru scăderea în greutate, îmbunătățirea metabolismului și promovarea longevității. Cu toate acestea, pacienții cu boli cronice, în special cei cu afecțiuni cardiovasculare, trebuie să fie atenți la modul în care acest regim influențează tratamentul medicamentos. Impactul postului intermitent asupra sistemului cardiovascular Poate
Parodontoza
Parodontoza, cunoscută medical sub numele de boală parodontală, este o afecțiune inflamatorie cronică a țesuturilor care susțin dinții, gingii, ligamente parodontale și osul alveolar. Netratată, poate duce la pierderea dinților. Cauze Igienă orală precară sau prea agresivă Placa bacteriană și tartrul
Postul Intermitent și Tratamentul Afecțiunilor Cardiace
Postul intermitent a devenit tot mai popular ca strategie nutrițională pentru scăderea în greutate, îmbunătățirea metabolismului și promovarea longevității. Cu toate acestea, pacienții cu boli cronice, în special cei cu afecțiuni cardiovasculare, trebuie să fie atenți la modul în care acest regim influențează tratamentul medicamentos. Impactul postului intermitent asupra sistemului cardiovascular Poate reduce tensiunea arterială
CONCERT CARITABIL IN MEMORIAM EUGEN SÂRBU
Fundația FARA și pianista Carmina Sârbu vă invită luni, 9 iunie 2025, ora 19:00, la Ateneul Român, la un concert caritabil de excepție, dedicat memoriei marelui violonist Eugen Sârbu. Evenimentul aduce pe scenă personalități remarcabile ale muzicii clasice, într-o seară încărcată de emoție, speranță și solidaritate. Pianista Carmina Sârbu, Maestrul Gheorghe Zamfir, violoniști remarcabili, studenții lui Eugen Sârbu - Roberto Sechi (Italia), Pietro Genova Gaia (Italia), Anna Dorothea Mutterer (Germania), Radu Ropotan (Ro
Alege responsabil: cum contribuie produsele noastre handmade la salvarea câinilor
Într-o lume în care fiecare alegere poate avea un impact real asupra comunității, cumpărăturile conștiente devin un gest de solidaritate și iubire față de cei mai vulnerabili. La ROLDA, credem că fiecare cadou oferit sau primit poate avea o semnificație profundă: aceea de a sprijini animalele fără adăpost și de a construi comunități mai puternice. Majoritatea cadourilor disponibile în magazinul nostru online sunt realizate manual, cu pasiune și dăruire, de către artizani locali din România. Aceste creații nu sunt doar obiecte frumoase, ci și simboluri ale compasiunii și speranței, rezultate din munca artiștilor care împărtășesc cu noi dragostea pentru animale. Cumpărând de la ROLDA, nu investești doar &ic
Ce sunt profilele decorative și unde se utilizează?
Într-o lume a construcțiilor și a amenajărilor în continuă schimbare, detaliile fac diferența. Dincolo de structura solidă a unei clădiri sau de mobilierul practic al unei locuințe, estetica joacă un rol important în modul în care percepem un spațiu. Printre elementele care contribuie vizual și funcțional la designul arhitectural se numără și profilele decorative. Ce sunt profilele decorative și unde sunt folosite? Profilele decorative desemnează ansamblul elementelor ornamentale folosite pentru a îmbogăți estetic spațiile interioare și exterioare ale unei construcții. Acestea sunt fabricate din polist
Quantum Robotics reprezintă România la Michiana Premier Event – o competiție internațională de elită în domeniul roboticii
Comunicat de presa: București, mai 2025 Echipa Quantum Robotics de la Liceul Teoretic Internațional de Informatică București (ICHB) a fost invitată să participe la Michiana Premier Event (SUA), una dintre cele mai prestigioase competiții internaționale de robotică pentru liceeni. “Este o nouă etapă importantă pentru echipa noastră, care a obținut deja rezultate remarcabile la nivel național și internațional.” - Eric Stoicescu, Team Leader al echipei Quantum Robotic
Analiză Storia: Creșteri de până la 29% pentru chiriile din luna aprilie, într-un context în care euro atinge un nou record istoric, de 5,0991 lei
Chiriile solicitate de proprietari în luna aprilie au rămas relativ stabile față de luna martie (+1%), dar comparativ cu aprilie 2024 se observă o tendință generală de creștere (+7%). Conform unei analize realizată de Storia, platforma de imobiliare lansată de OLX, cele mai mari creșteri față de anul trecut sunt vizibile în orașe precum Oradea, Cluj-Napoca și Iași. Această evoluție vine într-un context economic marcat de atingerea unui nou prag istoric al cursului euro în luna mai, ceea ce poate avea implicații directe asupra costurilor de locuire pentru cei care plătesc chiria în lei în perioada următoare. De exemplu, la data de 7 mai 2025, la un curs de 5,0991 lei/euro (comunicat de BNR), o chirie de 500 euro înseamnă 2.549,55 lei. Anul trecut, ac