În cei 14 ani de activitate, MAM Bricolaj și-a extins de 16 ori gama de produse comercializate și a crescut de 12 ori numărul de angajați

-
- În 2024, compania românească a început un amplu proces de remodelare a magazinelor, pentru a oferi clienților o gamă extinsă de produse și servicii.
- De 14 ani, MAMBricolaj dezvoltă un concept unic pe piața din România, oferind clienților opțiunea de a participa la construcția propriului mobilier, la un preț mult mai avantajos comparativ cu achiziția prin comandă.
- În prezent, portofoliul MAMBricolaj cuprinde peste 25.000 de produse comercializate, atât accesorii pentru mobilă, cât și articole din domenii precum menaj, curățenie, home&deco;
-
- Cea mai mare sumă cheltuită, anul trecut, la o singură achiziție într-un magazin MAMBricolaj a fost de 43.000 de lei, în MAM Morarilor.
-
- MAM Ghencea a dezvoltat biroul de servicii proiectare mobilier, ca urmare a cererii ridicate din partea clienților care doresc mobilă la comandă.
-
- MAMBricolaj a achiziționat echipamente de ultimă generație în locațiile Luică și Morarilor, precum utilaje noi pentru căntuirea pieselor din PAL, pentru îmbunătățirea calității comenzilor și reducerea termenelor de livrare.
MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă, fondat de Cristian Găvan și listat, din 2021, pe piața AeRo a Bursei de Valori București, sărbătorește, astăzi, 14 ani de la deschiderea primei unități în București, marcând astfel introducerea pe piața din România a unui concept inovativ de magazin, situat la granița dintre bricolaj și fabricarea de mobilă, ce permite clienților să-și creeze propria mobilă, după preferințe și putere financiară. În cei 14 ani de existență, MAMBricolaj și-a majorat de 16 ori portofoliul de produse pe care le comercializează și are de 12 ori mai mulți angajați în cele trei magazine ale rețelei din București. Anul trecut, în rețeaua MAM s-au înregistrat aproape 350.000 de tranzacții, cea mai mare fiind de 43.000 de lei la o singură comandă.
Rețeaua MAMBricolaj este organizată, în prezent, hibrid cu trei magazine fizice în București și unul online, primul fiind deschis în urmă cu 14 ani în Bdul Basarabia și mutat ulterior în Șoseaua Morarilor. Cel mai nou magazin al rețelei, situat în Prelungirea Ghencea, a fost deschis în urmă cu patru ani și a avut o evoluție spectaculoasă încă de la început.
MAMBricolaj crește, pe o piață provocatoare și competitivă
Anul 2024 a fost un an provocator pentru MAMBricolaj, pe o piață complexă și competitivă, an în care compania a ales/numit un nou Consiliu de Administrație, un nou director operațional și doi directori noi de magazine, actualul board asumându-și o schimbare strategică importantă.
”Activăm pe o piață caracterizată printr-o cerere constantă, dar și cu mari provocări legate de o serie de factori economici și de comportamentul de consum. În prezent, consumatorii sunt tot mai atenți la raportul calitate-preț, iar companiile din sector se concentrează pe diversificarea ofertei și pe îmbunătățirea proceselor interne pentru a răspunde mai bine nevoilor acestora. În același timp, concurența este mare, iar fluctuațiile economice, cum ar fi inflația și schimbările de pe piața imobiliară, pot influența comportamentul de cumpărare al consumatorilor. De asemenea, sectorul se confruntă cu provocări majore, printre care costurile ridicate ale materiilor prime, gestionarea lanțurilor de aprovizionare și menținerea unei oferte atractive într-un mediu de concurență intensă. De aceea, pe parcursul anului trecut, deși am încercat să rămânem dedicați viziunii de a fi un lanț de magazine specializate în accesorii de mobilă, am realizat și o serie de investiții esențiale în rețeaua noastră, cu scopul de a îmbunătăți semnificativ experiența de cumpărare a clienților și de a susține dezvoltarea continuă a MAMBricolaj. Prin aceste investiții, continuăm să ne consolidăm poziția pe piață și să oferim clienților soluții inovatoare, accesibile și de calitate”, a declarat Cristian Găvan, fondator și acționar majoritar al rețelei MAMBricolaj.
Anul trecut, MAMBricolaj a început un proces amplu de remodelare a magazinelor, pentru a oferi clienților un spațiu modern, în care să găsească nu doar produsele deja consacrate, ci și o gamă extinsă de soluții complementare vieții de zi cu zi. Portofoliul de produse a fost diversificat cu aproximativ 10.000 de coduri noi, incluzând articole din domenii precum menaj, curățenie, home&deco, accesorii auto, gadgeturi, birotică și produse de sezon, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor și preferințelor clienților. MAMBricolaj a achiziționat, de asemenea, echipamente de ultimă generație în locațiile Luică și Morarilor, precum utilaje noi pentru căntuirea pieselor din PAL, pentru îmbunătățirea calității comenzilor și reducerea termenelor de livrare. Compania a continuat să investească în consolidarea platformei online MAMBricolaj și lucrează la dezvoltarea unei aplicații mobile MAM, având în vedere creșterea cererii pentru soluții de cumpărare rapide și accesibile. În plus, compania a implementat și o stație de încărcare pentru vehicule electrice în locația Morarilor.
În cei 14 ani de la lansare, MAMBricolaj a schimbat profilul clienților, de la producători de mobilă, la clienți end-user
Deschis în 2011, magazinul MAMBricolaj din Bdul Basarabia, mutat ulterior în Șoseaua Morarilor, propunea, în premieră pe piața de profil din România, un concept inedit de magazin, care permitea și clienților fără cunoștințe și experiență în domeniu să participe la construcția propriei mobile, într-un mod similar procurării de mobilă la comandă, dar în condițiile unui raport calitate/preț sensibil mai avantajos.
Dacă la început, MAMBricolaj era prima opțiune pentru meseriașii care fabricau mobilier la comandă, în prezent, rețeaua fondată de omul de afaceri Cristian Găvan se bucură de o clientelă mixtă. Numărul meseriașilor care aleg MAMBricolaj are în continuare o pondere semnificativă în vânzări, însă numărul clienților persoane fizice crește și el de la un an la altul. Clienții persoane fizice aleg MAMBricolaj fie pentru că vor să facă schimbări în propria locuință și știu că în magazinele MAMBricolaj găsesc tot ceea ce au nevoie, fie pentru că oferta de produse din cadrul rețelei este, de la an la an, tot mai consistentă.
MAMBricolaj a plecat la drum cu un magazin, 10 angajați și în jur de 1.500 de produse comercializate, iar astăzi a ajuns la trei magazine în București, peste 120 de angajați, o gamă de peste 25.000 de produse comercializate și tranzacții anuale care s-au apropiat de 350.000 în 2024, în creștere cu peste 5% față de anul anterior. Dacă în 2011 gama de produse cuprindea strict accesorii pentru mobilier, începând cu anul 2019 compania a început să introducă treptat categorii noi de produse, pentru a se alinia cerințelor și preferințelor unei game cât mai largi de clienți.
MAM Ghencea, ultimul magazin deschis în 2021, a avut o evoluție spectaculoasă în cei patru ani de la lansare, cu creștere de la an la an, atât ca vânzări, cât și ca număr de clienți, ajungând în 2024 la un număr de tranzacții cu 11% mai mare față de anul anterior.
43.000 de lei, cea ai mare sumă cheltuită la o singură achiziție. Românii, mai preocupați în 2024 de decorațiuni interioare și de curățenie
În 2024, media bonului de cumpărături per client a fost 160 lei, iar valoarea cea mai mare a unei singure achiziții a fost de 43.000 de lei, înregistrată în magazinul MAM Morarilor.
În ceea ce privește preferințele clienților, în continuare accesoriile pentru mobilier sunt în topul celor mai vândute produse însă, față de anii anteriori, în 2024 s-a observat o creștere considerabilă a vânzărilor la categoria decorațiuni și produse pentru curățenie.
”Anul trecut, am observat o tendință clară în rândul clienților noștri de a prefera soluții simple și accesibile pentru amenajările interioare, care pot fi realizate de fiecare persoană în parte, fără a necesita ajutorul unui specialist. Produsele precum riflajele sau panourile PVC au fost foarte populare, datorită faptului că sunt ușor de montat și nu necesită materiale de construcție complexe sau muncitori specializați. În ceea ce privește culorile și stilurile, românii au ales predominant nuanțe mate și naturale, care aduc un aspect curat și elegant în locuințe. Produsele care permit realizarea amenajărilor cu mâna lor, cum ar fi profilele metalice, rame din lemn, panouri și altele, au avut o cerere constantă. Aceste soluții sunt apreciate pentru flexibilitatea lor și pentru faptul că oferă posibilitatea de a personaliza spațiile într-un mod rapid și eficient”, a explicat Cristian Găvan.
MAM Ghencea vine cu soluții pentru cererile clienților
În 2021, MAMBricolaj a investit 150.000 de euro în panouri fotovoltaice care au fost instalate pe acoperișul magazinului din Ghencea, compania demonstrându-și astfel angajamentul ferm față de sustenabilitate. Trei ani mai târziu, energia verde produsă asigura și energia necesară pentru stația de încărcare auto de 120 kW. În plus, magazinul a dezvoltat biroul de servicii proiectare mobilier, ca urmare a cererii ridicate venite din partea clienților care doresc mobilă la comandă.
”Suntem foarte mulțumiți de performanța acestui sistem, care ne permite să operăm într-un mod sustenabil, reducând dependența de sursele tradiționale de energie și având un impact pozitiv asupra mediului. Ne ascultăm clienții și venim cu soluții la nevoile lor, în consecință am suplimentat biroul de servicii proiectare mobilier pentru a putea prelua toate comenzile de mobilă la comandă”, a mai spus Cristian Găvan, fondatorul rețelei MAMBricolaj.
La aniversarea celor 4 ani de MAM Ghencea și 14 ani de MAM Morarilor, compania a organizat tombole cu premii și a oferit ciocolată tuturor clienților celor două magazine.
Despre MAMBricolaj:
După ce a acumulat o experiență de 26 de ani în producția de mobilă, Cristian Găvan a venit, în 2011, cu un concept nou de magazin, situat la granița dintre bricolaj și fabricarea de mobilă, permițând publicului larg să participe la construcția propriei mobile, într-un mod similar procurării mobilei la comandă, dar la un preț mult mai avantajos. Astfel, cu ajutorul unui consultant MAM Bricolaj, clienții au posibilitatea de a-și proiecta mobila pe are și-o doresc și de a participa efectiv la asamblarea ei, având la dispoziție în magazine o gamă largă de materiale, accesorii și culori.
Primul magazin MAMBricolaj din București, cu o suprafața de 800 mp, a fost deschis în aprilie 2011, pe Bdul Basarabia. Unitatea a fost mutată în 2019 pe Șos. Morarilor, iar suprafața a fost mărită la 3.500 mp. Al doilea magazin MAMBricolaj, cu o suprafață de 1.500 mp, a fost inaugurat, în 2014, în Str. Luică, iar cel de-al treilea a fost deschis în martie 2021, în Prelungirea Ghencea, pe o suprafață totală de 1.500 mp. Din 2017, MAMBricolaj are și magazin online.
MAMBricolaj pune la dispoziția clienților o gama larga de produse, precum accesorii pentru bucătărie, sisteme dressing, sisteme sertare, sisteme de ridicat, picioare pentru mobilier, profile aluminiu, organe asamblare, mânere, balamale, blaturi, MDF, panouri de pal, canturi, cuiere, saltele, somiere, chiuvete, console, electrocasnice, galerii, scaune, mese, vopsele sau adezivi. Toate produsele MAMBricolaj pot fi achiziționate atât din magazinele fizice, cât și online.
MAMBricolaj
AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.
Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.
AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].
Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.
Business OTS
Vocea ta, vizibilitatea ta: articolele tale, în lumina reflectoarelor!
Aderarea României la spațiul Schengen: Oportunități pentru sectorul industrial și spațiile de producție
La 1 ianuarie 2025, România a devenit membru cu drepturi depline al spațiului Schengen. Această integrare strategică are efecte profunde asupra economiei românești, în special asupra sectorului industrial, logistic și imobiliar. Una dintre cele mai vizibile consecințe este creșterea cererii pentru spații moderne, precum orice hală de închiriat, adaptată noilor nevoi de producție și distribuție rapidă în spațiul european.
Cum arată un apartament de lux într-o vilă neoromânească de acum 100 de ani, scos la vânzare pe Storia cu 550.000 de euro
Un apartament într-o vilă în stil neoromânesc, ce datează din prima parte a secolului XX din cartierul evreiesc, se vinde cu 550.000 euro pe Storia, platforma de
Intră în cercul solidarITății! Donează echipamente IT pentru educația digitală
15 mai 2025 – București ECOTIC și Ateliere Fără Frontiere lansează o nouă ediție a campaniei naționale „Intră în cercul solidarITății!”, un program național de colectare și pregătire pentru reutilizare a echipamentelor IT destinate școlilor care au nevoie de sprijin în dotarea digitală. Donează ec
ROMBAT sărbătorește 45 de ani de inovație și performanță în industria bateriilor auto și inaugurează o linie de producție de ultimă generație pentru baterii Heavy Duty EFB
Bistrița, 15.05.2025 – ROMBAT, singurul producător integrat 360° de baterii auto din România, aniversează 45 de ani de activitate neîntreruptă, traversând cu succes toate etapele majore ale istoriei recente, trecând prin perioada comunistă, tranziția post-revoluționară, deschiderea către economia de piață, aderarea României la Uniunea Europeană, integrarea într-un grup internațional și transformarea continuă prin digitalizare, sustenabilitate și extindere globală. Astăzi, R
MIRSANU INVESTORS SUMMIT 2025
Jurnalul de tranzactii MIRSANU.RO organizeaza pe 26 iunie evenimentul MIRSANU INVESTORS SUMMIT 2025 pentru investitori strategici, fonduri de venture capital, fonduri de private equity, asset management, fonduri de pensii, institutii financiare internationale, investitori in real estate si in infrastructura MIRSANU INVESTORS SUMMIT 2025 Uncertainty navigators. Opportunity makers. Investors. Jurnalul de t
Narcisa Calotă, CEC Dental Clinic: Noi, femeile, avem o ambiție aparte în business. Iar faptul că sunt mamă îmi amplifică ambiția și claritatea în decizii
Pentru Narcisa Calotă, fondatoarea CEC Dental Clinic, antreprenoriatul nu este doar o carieră, ci o formă de responsabilitate asumată cu viziune, disciplină și mult curaj. Este medic și antreprenor, iar mai presus de toate – mamă. Iar această triplă identitate îi definește nu doar stilul de lucru, ci și motivația profundă din spatele fiecărei decizii. „Sunt o fire perseverentă, poate uneori prea precaută, dar tocmai această prudență mă ajută să construiesc solid. Îmi analizez foarte bine deciziile, vreau ca viziunea mea să aibă fundament, nu să fie doar o idee frumoasă fără aplicabilitate”, mărturisește Narcisa
Digi Communications N.V. raportează venituri consolidate și alte venituri de 532 milioane de euro
Digi Communications N.V. raportează venituri consolidate și alte venituri de 532 milioane de euro. Venituri și alte venituri de 553 milioane de euro (incl. vânzarea extraordinară de active).
Monocristaline sau policristaline? Cum alegi panourile fotovoltaice potrivite pentru tine
Pe măsură ce energia solară devine tot mai accesibilă, tot mai mulți români aleg să investească în sisteme fotovoltaice pentru a-și reduce costurile lunare, a-și asigura independența energetică și a contribui activ la protejarea mediului. În acest context, o întrebare apare frecvent în rândul celor interesați: „Ce tip de panouri să aleg – monocristaline sau policristaline?” Răspunsul nu este universal, dar alegerea corectă devine simplă atunci când înțelegi diferențele de bază dintre cele două variante și le corelezi cu spațiul de care dispui, bugetul tău și
Ald Autoland deschide porțile pentru un eveniment dedicat pasionaților de mașini: test drive-uri, reduceri exclusive, tombolă și activități pentru toată familia!
COMUNICAT DE PRESĂ Ald Autoland deschide porțile pentru un eveniment dedicat pasionaților de mașini: test drive-uri, reduceri exclusive, tombolă și activități pentru toată familia! Cluj-Napoca, 14 iunie 2025 – Ald Autoland, cu sprijinul tbi bank, sponsor principal, organizează un eveniment special destinat publicului larg: „Porțile Deschise Ald Autoland”, care va avea loc sâmbătă, 14 iunie 2025
Ghid pentru închirierea unui cabinet de psihoterapie
Pentru un psiholog sau psihoterapeut aflat la început de drum ori într-o etapă de reorganizare profesională, găsirea unui spațiu adecvat de lucru poate deveni un obstacol neașteptat. Între nevoia de flexibilitate, bugetul limitat și dorința de a oferi clienților un mediu sigur și profesional, alegerea formei potrivite de închiriere devine o decizie esențială. Acest ghid vine să aducă claritate și repere concrete într-un proces care, deși pare simplu, influențează profund modul în care îți desfășori practica terapeutică zi de zi. Ce să alegi între cumpărare, închiriere full-time și închiriere cu ora? Pentru un psihoterapeut la început de drum sau aflat într-o
Stona: Soluții din piatră naturală și finisaje pentru proiecte de construcții și amenajări
COMUNICAT DE PRESĂ Stona își consolidează prezența pe piața materialelor de construcție de înaltă calitate printr-o selecție impresionantă de piatră naturală, atent aleasă pentru a satisface cele mai exigente standarde estetice și tehnice. Fie că este vorba de spații rezidențiale cu caracter distinctiv, proiecte comerciale avangardiste sau interioare exclusiviste, Stona oferă soluții versatile, rafinate și durabile pentru fiecare viziune arhitecturală. Materialele naturale continuă să domine tendințele în designul interior și exterior, datorită durabilității, esteticii atemporale și unicității fiecăre
COMUNICAT DE PRESĂ
„FICTION FIESTA” – 10 personaje desprinse din literatură merg în 10 licee din județul Constanța Asociația pentru Cultură, Creație și Educație Global Art derulează, în perioada 19 – 30 mai 2025, proiectul „FICTION FIESTA”, un spectacol itinerant ce aduce în prim-plan 10 personaje emblematice din literatura română, reinterpretate pentru liceenii din județul Constanța. Într-un format original – o petre
Rutina de învățare a elevilor de top: ce obiceiuri îi ajută să aibă succes?
Fiecare elev învață în felul lui. Unii rețin mai ușor vizual, alții preferă să asculte sau să scrie. Unii funcționează mai bine dimineața, alții se concentrează mai eficient seara. Iar ritmul, stilul și motivațiile pot fi complet diferite, chiar și între colegi din aceeași clasă. Tocmai de aceea, nu există o rețetă unică pentru performanță. Dar ceea ce au în comun elevii de top nu sunt doar rezultatele, ci o serie de obiceiuri care le susțin progresul pe termen lung. Indiferent de stilul personal de învățare, aceste comportamente pot fi adaptate și aplicate de orice elev care își dore
Speakeri de top, premieră de material rulant și parteneriate strategice te așteaptă! | Conferința de Operatorie Feroviară & Material Rulant, Oradea
Explorând Viitorul Feroviar: Conferinţele Club Feroviar - Operatorie Feroviară & Material Rulant Vino să iei parte la o ediție specială a Conferinței de Operatorie Feroviară & Material Rulant, care aduce împreună liderii industriei feroviare, autorități, operatori și furnizori de tehnologie într-un oraș cu investiții strategice în transportul feroviar. De ce să participați? Line-up de speakeri de top Prezentarea în premieră a primului tren electric regional RE-R comandat de Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) Teme actuale, cu impact concret Networking de calitate Oportunități de parteneriat – vizibilitate și conexiuni valoroas 17 Mai - Rezervați-vă poziția printre liderii industriei și valorif
Simulator de tren, experiență VR și zeci de angajatori la Târgul de Carieră Feroviară în România
Vizitatorii Târgului de Carieră Feroviară în România vor avea parte, în premieră, de o experiență interactivă unică: vor putea testa un simulator real de conducere tren – SMART Lite și un sistem de realitate virtuală dedicat domeniului feroviar – VRail. Cele două echipamente vor fi aduse în România de compania poloneză SIM Factor și vor fi disponibile în cadrul componentei fizice a evenimentului, în perioada 4–5 iunie 2025, la Hotel MyContinental, București. Cea de-a X-a ediție a Târgului de Carieră Feroviară
Certiro – Soluția completă pentru Certificare ISO
Într-o economie tot mai competitivă și reglementată, încrederea a devenit una dintre cele mai valoroase resurse pentru o afacere. Fie că vorbim despre clienți, furnizori, parteneri sau instituții publice, toți vor să colaboreze cu firme care funcționează după reguli clare, transparente și verificabile. Iar una dintre cele mai directe și recunoscute modalități de a demonstra acest lucru este prin obținerea unei certificări ISO. În timp ce unii antreprenori încă percep certificarea ISO ca pe o formalitate birocratică, realitatea din piață arată că ea este un atu strategic. Ajută companiile să se diferențieze, să câștige încredere și să obțină contracte mai ușor. Iar cu sprijinul unei firme precum Cer
Endava contribuie la accelerarea erei AI agentic în parteneriat cu Google Agentspace
Endava contribuie la accelerarea erei AI agentic în parteneriat cu Google Agentspace București, 14 Mai, 2025 – Endava, grupul specializat în transformarea afacerilor prin soluții digitale avansate, a cărui abordare AI-nativă îmbină inovația de ultimă generație cu o expertiză solidă în industrie, este acum partener de implementare pentru Google Agentspace și va sprijini accelerarea adoptării acestuia la scară largă.
Calitate fără compromis - cum livrează Serdim Solutions produse eficiente la prețuri accesibile
Știm deja că atunci când vrem să cumpărăm ceva, comparăm atent fiecare produs de pe raft, însă ce nu știm este munca brandurilor din spate. Astfel, diferențierea reală vine din calitatea conținută în fiecare ambalaj, nu din notorietatea mărcii, fapt pentru care brandurile mici câștigă teren destul de greu. Cu toate acestea, Serdim și-a construit identitatea punând accent atât pe selecția riguroasă a produselor, cât și pe transmiterea informației către retaileri că brandurile mici chiar își fac treaba. Conform fondatorului Serdim Solutions, responsabilitatea de informare a publicului revine distribuitorilor: „Noi trebuie să le transmitem clienților noștri că dacă achiziționează un produs mai ieftin, e la fel de calitativ ca un altul mai scump din piață.”
Romanian Creative Week debutează la Iași cu Noaptea Muzeelor și cu un maraton de expoziții și concerte neconvenționale
A cincea ediție a Romanian Creative Week (RCW), evenimentul-fanion dedicat industriilor creative din România și cel mai amplu de acest tip din Uniunea Europeană, a început miercuri, la Iași. Între 14 și 25 mai, capitala Moldovei devine o scenă vibrantă pentru artă, design, muzică, conferințe și instalații multidisciplinare, într-un program bogat și accesibil publicului larg. Mircea Cantor, câștigătorul prestigiosului premiu Duchamp (2011), prezintă la Baia Turcească o expoziție inedită: „