În cei 14 ani de activitate, MAM Bricolaj și-a extins de 16 ori gama de produse comercializate și a crescut de 12 ori numărul de angajați

-
- În 2024, compania românească a început un amplu proces de remodelare a magazinelor, pentru a oferi clienților o gamă extinsă de produse și servicii.
- De 14 ani, MAMBricolaj dezvoltă un concept unic pe piața din România, oferind clienților opțiunea de a participa la construcția propriului mobilier, la un preț mult mai avantajos comparativ cu achiziția prin comandă.
- În prezent, portofoliul MAMBricolaj cuprinde peste 25.000 de produse comercializate, atât accesorii pentru mobilă, cât și articole din domenii precum menaj, curățenie, home&deco;
-
- Cea mai mare sumă cheltuită, anul trecut, la o singură achiziție într-un magazin MAMBricolaj a fost de 43.000 de lei, în MAM Morarilor.
-
- MAM Ghencea a dezvoltat biroul de servicii proiectare mobilier, ca urmare a cererii ridicate din partea clienților care doresc mobilă la comandă.
-
- MAMBricolaj a achiziționat echipamente de ultimă generație în locațiile Luică și Morarilor, precum utilaje noi pentru căntuirea pieselor din PAL, pentru îmbunătățirea calității comenzilor și reducerea termenelor de livrare.
MAMBricolaj, lanț românesc de magazine de materiale și accesorii pentru mobilă, fondat de Cristian Găvan și listat, din 2021, pe piața AeRo a Bursei de Valori București, sărbătorește, astăzi, 14 ani de la deschiderea primei unități în București, marcând astfel introducerea pe piața din România a unui concept inovativ de magazin, situat la granița dintre bricolaj și fabricarea de mobilă, ce permite clienților să-și creeze propria mobilă, după preferințe și putere financiară. În cei 14 ani de existență, MAMBricolaj și-a majorat de 16 ori portofoliul de produse pe care le comercializează și are de 12 ori mai mulți angajați în cele trei magazine ale rețelei din București. Anul trecut, în rețeaua MAM s-au înregistrat aproape 350.000 de tranzacții, cea mai mare fiind de 43.000 de lei la o singură comandă.
Rețeaua MAMBricolaj este organizată, în prezent, hibrid cu trei magazine fizice în București și unul online, primul fiind deschis în urmă cu 14 ani în Bdul Basarabia și mutat ulterior în Șoseaua Morarilor. Cel mai nou magazin al rețelei, situat în Prelungirea Ghencea, a fost deschis în urmă cu patru ani și a avut o evoluție spectaculoasă încă de la început.
MAMBricolaj crește, pe o piață provocatoare și competitivă
Anul 2024 a fost un an provocator pentru MAMBricolaj, pe o piață complexă și competitivă, an în care compania a ales/numit un nou Consiliu de Administrație, un nou director operațional și doi directori noi de magazine, actualul board asumându-și o schimbare strategică importantă.
”Activăm pe o piață caracterizată printr-o cerere constantă, dar și cu mari provocări legate de o serie de factori economici și de comportamentul de consum. În prezent, consumatorii sunt tot mai atenți la raportul calitate-preț, iar companiile din sector se concentrează pe diversificarea ofertei și pe îmbunătățirea proceselor interne pentru a răspunde mai bine nevoilor acestora. În același timp, concurența este mare, iar fluctuațiile economice, cum ar fi inflația și schimbările de pe piața imobiliară, pot influența comportamentul de cumpărare al consumatorilor. De asemenea, sectorul se confruntă cu provocări majore, printre care costurile ridicate ale materiilor prime, gestionarea lanțurilor de aprovizionare și menținerea unei oferte atractive într-un mediu de concurență intensă. De aceea, pe parcursul anului trecut, deși am încercat să rămânem dedicați viziunii de a fi un lanț de magazine specializate în accesorii de mobilă, am realizat și o serie de investiții esențiale în rețeaua noastră, cu scopul de a îmbunătăți semnificativ experiența de cumpărare a clienților și de a susține dezvoltarea continuă a MAMBricolaj. Prin aceste investiții, continuăm să ne consolidăm poziția pe piață și să oferim clienților soluții inovatoare, accesibile și de calitate”, a declarat Cristian Găvan, fondator și acționar majoritar al rețelei MAMBricolaj.
Anul trecut, MAMBricolaj a început un proces amplu de remodelare a magazinelor, pentru a oferi clienților un spațiu modern, în care să găsească nu doar produsele deja consacrate, ci și o gamă extinsă de soluții complementare vieții de zi cu zi. Portofoliul de produse a fost diversificat cu aproximativ 10.000 de coduri noi, incluzând articole din domenii precum menaj, curățenie, home&deco, accesorii auto, gadgeturi, birotică și produse de sezon, pentru a răspunde cât mai bine nevoilor și preferințelor clienților. MAMBricolaj a achiziționat, de asemenea, echipamente de ultimă generație în locațiile Luică și Morarilor, precum utilaje noi pentru căntuirea pieselor din PAL, pentru îmbunătățirea calității comenzilor și reducerea termenelor de livrare. Compania a continuat să investească în consolidarea platformei online MAMBricolaj și lucrează la dezvoltarea unei aplicații mobile MAM, având în vedere creșterea cererii pentru soluții de cumpărare rapide și accesibile. În plus, compania a implementat și o stație de încărcare pentru vehicule electrice în locația Morarilor.
În cei 14 ani de la lansare, MAMBricolaj a schimbat profilul clienților, de la producători de mobilă, la clienți end-user
Deschis în 2011, magazinul MAMBricolaj din Bdul Basarabia, mutat ulterior în Șoseaua Morarilor, propunea, în premieră pe piața de profil din România, un concept inedit de magazin, care permitea și clienților fără cunoștințe și experiență în domeniu să participe la construcția propriei mobile, într-un mod similar procurării de mobilă la comandă, dar în condițiile unui raport calitate/preț sensibil mai avantajos.
Dacă la început, MAMBricolaj era prima opțiune pentru meseriașii care fabricau mobilier la comandă, în prezent, rețeaua fondată de omul de afaceri Cristian Găvan se bucură de o clientelă mixtă. Numărul meseriașilor care aleg MAMBricolaj are în continuare o pondere semnificativă în vânzări, însă numărul clienților persoane fizice crește și el de la un an la altul. Clienții persoane fizice aleg MAMBricolaj fie pentru că vor să facă schimbări în propria locuință și știu că în magazinele MAMBricolaj găsesc tot ceea ce au nevoie, fie pentru că oferta de produse din cadrul rețelei este, de la an la an, tot mai consistentă.
MAMBricolaj a plecat la drum cu un magazin, 10 angajați și în jur de 1.500 de produse comercializate, iar astăzi a ajuns la trei magazine în București, peste 120 de angajați, o gamă de peste 25.000 de produse comercializate și tranzacții anuale care s-au apropiat de 350.000 în 2024, în creștere cu peste 5% față de anul anterior. Dacă în 2011 gama de produse cuprindea strict accesorii pentru mobilier, începând cu anul 2019 compania a început să introducă treptat categorii noi de produse, pentru a se alinia cerințelor și preferințelor unei game cât mai largi de clienți.
MAM Ghencea, ultimul magazin deschis în 2021, a avut o evoluție spectaculoasă în cei patru ani de la lansare, cu creștere de la an la an, atât ca vânzări, cât și ca număr de clienți, ajungând în 2024 la un număr de tranzacții cu 11% mai mare față de anul anterior.
43.000 de lei, cea ai mare sumă cheltuită la o singură achiziție. Românii, mai preocupați în 2024 de decorațiuni interioare și de curățenie
În 2024, media bonului de cumpărături per client a fost 160 lei, iar valoarea cea mai mare a unei singure achiziții a fost de 43.000 de lei, înregistrată în magazinul MAM Morarilor.
În ceea ce privește preferințele clienților, în continuare accesoriile pentru mobilier sunt în topul celor mai vândute produse însă, față de anii anteriori, în 2024 s-a observat o creștere considerabilă a vânzărilor la categoria decorațiuni și produse pentru curățenie.
”Anul trecut, am observat o tendință clară în rândul clienților noștri de a prefera soluții simple și accesibile pentru amenajările interioare, care pot fi realizate de fiecare persoană în parte, fără a necesita ajutorul unui specialist. Produsele precum riflajele sau panourile PVC au fost foarte populare, datorită faptului că sunt ușor de montat și nu necesită materiale de construcție complexe sau muncitori specializați. În ceea ce privește culorile și stilurile, românii au ales predominant nuanțe mate și naturale, care aduc un aspect curat și elegant în locuințe. Produsele care permit realizarea amenajărilor cu mâna lor, cum ar fi profilele metalice, rame din lemn, panouri și altele, au avut o cerere constantă. Aceste soluții sunt apreciate pentru flexibilitatea lor și pentru faptul că oferă posibilitatea de a personaliza spațiile într-un mod rapid și eficient”, a explicat Cristian Găvan.
MAM Ghencea vine cu soluții pentru cererile clienților
În 2021, MAMBricolaj a investit 150.000 de euro în panouri fotovoltaice care au fost instalate pe acoperișul magazinului din Ghencea, compania demonstrându-și astfel angajamentul ferm față de sustenabilitate. Trei ani mai târziu, energia verde produsă asigura și energia necesară pentru stația de încărcare auto de 120 kW. În plus, magazinul a dezvoltat biroul de servicii proiectare mobilier, ca urmare a cererii ridicate venite din partea clienților care doresc mobilă la comandă.
”Suntem foarte mulțumiți de performanța acestui sistem, care ne permite să operăm într-un mod sustenabil, reducând dependența de sursele tradiționale de energie și având un impact pozitiv asupra mediului. Ne ascultăm clienții și venim cu soluții la nevoile lor, în consecință am suplimentat biroul de servicii proiectare mobilier pentru a putea prelua toate comenzile de mobilă la comandă”, a mai spus Cristian Găvan, fondatorul rețelei MAMBricolaj.
La aniversarea celor 4 ani de MAM Ghencea și 14 ani de MAM Morarilor, compania a organizat tombole cu premii și a oferit ciocolată tuturor clienților celor două magazine.
Despre MAMBricolaj:
După ce a acumulat o experiență de 26 de ani în producția de mobilă, Cristian Găvan a venit, în 2011, cu un concept nou de magazin, situat la granița dintre bricolaj și fabricarea de mobilă, permițând publicului larg să participe la construcția propriei mobile, într-un mod similar procurării mobilei la comandă, dar la un preț mult mai avantajos. Astfel, cu ajutorul unui consultant MAM Bricolaj, clienții au posibilitatea de a-și proiecta mobila pe are și-o doresc și de a participa efectiv la asamblarea ei, având la dispoziție în magazine o gamă largă de materiale, accesorii și culori.
Primul magazin MAMBricolaj din București, cu o suprafața de 800 mp, a fost deschis în aprilie 2011, pe Bdul Basarabia. Unitatea a fost mutată în 2019 pe Șos. Morarilor, iar suprafața a fost mărită la 3.500 mp. Al doilea magazin MAMBricolaj, cu o suprafață de 1.500 mp, a fost inaugurat, în 2014, în Str. Luică, iar cel de-al treilea a fost deschis în martie 2021, în Prelungirea Ghencea, pe o suprafață totală de 1.500 mp. Din 2017, MAMBricolaj are și magazin online.
MAMBricolaj pune la dispoziția clienților o gama larga de produse, precum accesorii pentru bucătărie, sisteme dressing, sisteme sertare, sisteme de ridicat, picioare pentru mobilier, profile aluminiu, organe asamblare, mânere, balamale, blaturi, MDF, panouri de pal, canturi, cuiere, saltele, somiere, chiuvete, console, electrocasnice, galerii, scaune, mese, vopsele sau adezivi. Toate produsele MAMBricolaj pot fi achiziționate atât din magazinele fizice, cât și online.
MAMBricolaj
AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.
Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.
AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.
Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.
Business OTS
Vocea ta, vizibilitatea ta: articolele tale, în lumina reflectoarelor!
Milestone Technology Day Romania 2025: Viitorul tehnologiei video – AI, Cloud, ROI și Securitate Responsabilă – în centrul discuțiilor la București
București, 16 aprilie 2025 – Evenimentul „Milestone Technology Day România 2025” s-a desfășurat astăzi, 16 aprilie 2025, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, reunind peste 150 de experți din industrie, lideri de tehnologici, parteneri integratori și clienți finali. Organizată de Milestone Systems, conferința a reprezentat o platformă vitală pentru explorarea celor mai recente inovații în managementul video (VMS), procesarea video inteligentă, soluțiile Cloud (VSaaS) și impactul tehnologiilor emergente precum Inteligența Artificială Generativă (GenAI) asupra industriei de securitate fizică.
Comunicat de presă - SOFIS MOBILI SRL
Comunicat de presă “PNRR : Fonduri pentru România modernă şi reformată!” Data: 16.04.2025 Anunț începere implementare proiect: „DIGITALIZAREA ACTIVITATII SOCIETATII SOFIS MOBILI SRL”
Produsele bestseller de Paște de pe Notino.ro: Ce preferă românii în 2025
Cadourile bune se simt imediat. Nu trebuie să fie mari, scumpe sau teatrale, dar e obligatoriu să fie alese cu cap. Asta pare să fi înțeles deja mii de români care și-au făcut listele de Paște cu o eficiență demnă de sărbătorile de iarnă. În 2025, la Notino, lucrurile se mișcă rapid: parfumurile rămân vedete, dar tot mai mulți oameni pun în coș și produse de îngrijire, device-uri de beauty și seturi atent ambalate care nu mai au nevoie de nicio fundă. Adevărul e că atunci când găsești toate ideile de cadou într-un singur loc, timpul devine brusc un aliat, nu o amenințare. Ce ale
Comunicat de presă – Unitatea Administrativ–Teritorială Judeţul Harghita, prin Consiliul Judeţean Harghita
Unitatea Administrativ-Teritorială Județul Harghita prin Consiliul Județean Harghita, în calitate de Beneficiar, anunță derularea proiectului cu titlul „Renovarea energetică a Școlii Populare de Artă și Meserii a Județului Harghita”, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), în cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, PNRR/2022/C5/B.2.2/1, componenta 5 — Valul renovării, axa 2 — Schema de granturi pentru eficiență energetică și reziliență în clădiri publice, aprobat prin Ordinul MDLPA nr. 441/2022, pentru care apoi a fost încheiat Contractul de finanțare nr. 9092/24.01.2023 între M
Legătura nebănuită identificată de cercetători între somn și celulele stem. Cum ar putea acestea să ne scape de apnee în somn
Tratamentele pentru apnee, insomnie sau alte tulburări de somn ar putea veni sub forma unei injecții cu celule stem, nu prin pastile sau o mască, arată o cercetare nouă a unui grup de medici de la Institutul Royan pentru Biologie și Tehnologie a Celulelor Stem din Teheran, care au arătat că lipsa de somn nu doar ne face morocănoși, ci poate sabota chiar mecanismele interne de regenerare ale corpului. Studiul lor publicat în Stem Cell Research & Therapy aduce în prim-plan o conexiune surprinzătoare, dar esențială: somnul și celulele stem nu doar că se influențează reciproc, c
Exorigo-Upos: Etichetele digitale de preț (ESL) pot reduce costurile pentru retaileri, cu până la 70%
Industria ESL - estimată să ajungă la valoarea de 3,5 miliarde de dolari până în 2031 București, 16 aprilie 2025 – Pe măsură ce adoptarea tehnologiei la nivel global crește, piața etichetelor digitale de preț (ESL) este estimată să ajungă de la 1,2 miliarde de dolari în 2023, la 3,5 miliarde de dolari până în 2031. Această soluție poate reduce costurile de implementare pentru retail
VTEX, partener oficial al Manchester City pentru operațiunile de comerț digital
București, 16 aprilie 2025 — VTEX (NYSE: VTEX), platforma completă și composabilă de comerț digital pentru branduri și retaileri B2C și B2B de top, anunță lansarea unei colaborări globale cu campionii Premier League Manchester City, devenind partenerul oficial al clubului pentru operațiunile de comerț digital
Homplex accelerează investițiile în inovație și leadership pentru a livra soluții smart în infrastructură
Fondatorul Bogdan Panainte consolidează echipa de top management și recrutează un director comercial cu experiență de 20 de ani în companii mari Homplex, companie antreprenorială românească specializată în furnizarea de soluții inovatoare pentru siguranță, confort și eficiență energetică, își consolidează poziția pe piața de profil după ce a închis anul 2024 cu o cifră de afaceri de 44 milioane lei și bugetează pentru 2025 investiții în cercetare-dezvoltare de până la 5% din cifra de afaceri.
Comunicat de presă – Unitatea Administrativ–Teritorială Judeţul Harghita, prin Consiliul Judeţean Harghita
Unitatea Administrativ - Teritorială Județul Harghita, prin Consiliul Județean Harghita, în calitate de Beneficiar, a început activitățile proiectului cu titlul „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a 83 unități de învățământ și conexe din județul Harghita”, în urma semnării contractului de finanțare UEFISCDI nr. 297DOT/2023, înregistrat la CJ Harghita cu nr. 131292/26.07.2023, depus în cadrul apelului PNRR\ Pilonul VI. Politici pentru noua generație\ Componenta C15: Educație\Reforma 4. Crearea unei rute profesionale complete pentru învățământul tehnic superior \Investiția 13.Echiparea laboratoarelor informatice din școlile de educație și formare profesională (EFP) și \Investiția 14. Echiparea atelie
Comunicat de presă
LIFELINE SERVICES SRL anunță semnarea contractului de finanțare nr. 867.i/i3/c9, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență Apel DIGITALIZAREA IMM-URILOR - GRANT DE PÂNĂ LA 100.000 EURO PE ÎNTREPRINDERE CARE SĂ SPRIJINE IMM-URILE ÎN ADOPTAREA TEHNOLOGIILOR DIGITALE; Pilonul III. CREȘTERE INTELIGENTĂ, SUSTENABILĂ ȘI FAVORABILĂ INCLUZIUNII, INCLUSIV COEZIUNE ECONOMICĂ, LOCURI DE MUNCĂ, PRODUCTIVITATE, COMPETITIVITATE, CERCETARE, DEZVOLTARE ȘI INOVARE, PRECUM ȘI O PIAȚĂ INTERNĂ FUNCȚIONALĂ, CU ÎNTREPRINDERI MICI ȘI MIJLOCII (IMM-URI) PUTERNICE; Componenta C9. SUPORT PENTRU SECTORUL PRIVAT, CERCETARE, DEZVOLTA
Tudor Gheorghe - Florile Salcâmilor Nebuni
Sala Palatului , București Luni, 5 mai, ora 19:00 “Am terminat un spectacol şi deja mă gândesc la altul. Trebuie să-mi termin gândurile…” TUDOR GHEORGHE
ChatGPT revoluționează totul: impactul inteligenței artificiale conversaționale în educație, business, sănătate și finanțe
Într-un interval de timp surprinzător de scurt, ChatGPT – dezvoltat de OpenAI – a devenit un punct de cotitură în felul în care interacționăm cu tehnologia. Spre deosebire de salturile tehnologice anterioare, această revoluție este conversațională, accesibilă și profundă, având implicații directe asupra a patru piloni esențiali ai societății: educația, mediul de afaceri, sistemul de sănătate și finanțele personale. Practic, nu vorbim despre o simplă aplicație de chat, ci despre o interfață care transformă accesul la cunoaștere, optimizează productivitatea, aduce eficiență în procesele medicale și democratizează educația financiară. 1. Educația: de la profesor virtual la partener de învățare personalizat
Naistul Damian Drăghici invitat special în concertul „Danke Johann Strauss 200” din 29 aprilie de la Sala Palatului
Un regal muzical exclusivist îmbogăţeşte orizontul cultural al primăverii, aducând pe scena Sălii Palatului pe 29 aprilie fermecătoarele valsuri şi polci ale lui Johann Strauss (fiul) în interpretarea plină de graţie a singurei orchestre exclusiv feminine din România – White Symphony Orchestra. Această veritabilă sărbătoare a muzicii clasice este completată de prezenţa unui invitat special: renumitul naist Damian Drăghici, un artist de excepție care a cucerit scenele internaționale, se alătură programului serii pentru momente de mare virtuozitate şi sensibilitate. Publicul va avea astfel ocazia să îl descopere şi în postura de solist la nai, o ipostază ce îi pune în valoare multiplele veleităţi artistice
MIRSANU IPO CHALLENGE 2025 (II): Cum arata finantarea companiilor prin piata de capital in raport cu finantarea bancara si tranzactiile M&A. Tranzactiile IPO din Romania vs IPO-urile din Europa Centrala si de Est
Volatilitatea si incertitudinea produsa de catre noul val de tarife vamale internationale declansat de catre SUA in comertul global au pus pe hold pipeline-ul de IPO-uri si de emisiuni de obligatiuni, in contextul in care companiile asteapta o stabilizare a pietei pentru a veni cu noi tranzactii, iar investitorii locali sunt intr-o stare de expectativa, conform concluziilor MIRSANU IPO CHALLENGE 2025, a patra editie a evenimentului organizat pe 10 aprilie de catre jurnalul de tranzactii MIRSANU.RO pentru comunitatea de emitenti, investitori si jucatori implicati in tranzactiile de pe pietele de capital. Evenimentul a fost organizat in format online cu sprijinul Partenerilor de eveniment BCR si Kapital Minds.
MIRSANU IPO CHALLENGE 2025 (I): Noile tarife globale pun pe hold IPO-urile si emisiunile de obligatiuni. Ministerul Finantelor reduce tinta la emisiunile externe de titluri si vede potential de crestere pe retail
Volatilitatea si incertitudinea produsa de catre noul val de tarife vamale internationale declansat de catre SUA in comertul global au pus pe hold pipeline-ul de IPO-uri si de emisiuni de obligatiuni, in contextul in care companiile asteapta o stabilizare a pietei pentru a veni cu noi tranzactii, iar investitorii locali sunt intr-o stare de expectativa, conform concluziilor MIRSANU IPO CHALLENGE 2025, a patra editie a evenimentului organizat pe 10 aprilie de catre jurnalul de tranzactii MIRSANU.RO pentru comunitatea de emitenti, investitori si jucatori implicati in tranzactiile de pe pietele de capital. Evenimentul a fost organizat in format online cu sprijinul Partenerilor de eveniment BCR si Kapital Minds.
RO HUB, sprijin pentru cei nevoiași în UK
Pentru mulți români stabiliți în Marea Britanie, integrarea într-un sistem complet nou, cu reguli diferite, limbă străină și proceduri birocratice complexe, poate fi o provocare majoră. RO HUB s-a născut din dorința de a crea un spațiu sigur, eficient și accesibil în care fiecare român aflat în nevoie să găsească sprijin real și soluții concrete pentru problemele cu care se confruntă în viața de zi cu zi. De la accesarea ajutoarelor sociale până la servicii profesionale în domenii precum afaceri, educație sau consultanță juridică, RO HUB este mai mult decât un centru de asistență – este un partener de încredere în parcursul integrării și dezvoltării personale și profesionale. Cu o echipă experimentată, empatică și orientată către rezultate, misiunea noastră este să fim o punte între nevoile comunității român
Vine căldura! Apelează la specialiștii de top pentru gheața necesară următorului tău eveniment!
Gheață la Mal este unul dintre cei mai mari producători și distribuitori de gheață din România, cu o capacitate impresionantă de producție și o rețea logistică capabilă să răspundă rapid la orice solicitare – oriunde în țară. Când vine vorba de evenimente mari, festivaluri, nunți sau parteneriate în HORECA, suntem alegerea principală pentru organizatori și branduri premium. Capacitate mare, parteneriate mari Suntem partenerii celor mai mari evenimente din România și furnizorii de încredere pentru cele mai mari crame, restaurante
DEMGY Group devine unul dintre principalii producători mondiali de componente din materiale plastice pentru interiorul aeronavelor, datorită achiziției TOOL GAUGE, o companie americană și un furnizor cheie pentru industria aeronautică.
DEMGY Group își lărgește activitățile pe teritoriul Statelor Unite ale Americii prin achiziția din 31 martie 2025 a TOOL GAUGE, producător de componentele și subansambluri din materiale plastice pentru interiorul cabinelor de zbor și furnizor de prim nivel pentru Boeing. Astfel, DEMGY Group își consolidează poziția de top la nivel internațional în rândul procesatorilor de materiale plastice de înaltă performanță pentru industria aerospațială. Acest pas continuă eforturile de extindere marcate de achiziția din 2023 a EIS Aircraft Germania, care a devenit DEMGY EIS, companie europeană
Cele mai rapide și delicioase rețete de Paște, cu Ninja
Sărbătoarea Paștelui aduce bucurie și adună familia extinsă, dar și multă muncă în bucătărie. Prepararea mesei de Paște poate fi o adevărată provocare, mai ales când vine vorba de gătirea unei varietăți de feluri de mâncare pentru a satisface toate gusturile. Din fericire, cu ajutorul electrocasnicelor Ninja, poți transforma această experiență într-una plăcută și rapidă. Folosind tehnologia avansată Ninja, poți economisi timp prețios în bucătărie și petrece mai multe momente memorabile alături de cei dragi. Gătire rapidă și eficientă cu aparatele Ninja Electrocasnicele Ninja sunt proiectate să ofere soluții ra
Expoziție în premieră națională, la Iași: „Iconia” și tavanul „halucinant” al Palatului Culturii vor trnsforma complet realitatea, la Romanian Creative Week
Aproape 20 de artiști explorează dimensiunea vizuală ca element esențial al experienței umane Romanian Creative Week (RCW), cel mai important eveniment dedicat industriilor creative din Uniunea Europeană, anunță o serie de premiere marcante pentru ediția aniversară din acest an, care celebrează cinci ani de la lansare. În perioada 14–25 mai 2025, la Iași, publicul este invitat să exploreze cele mai recente expresii ale