Cosmin Popovici, CEO MAGNOR: „În 2025, aurul se impune ca o alegere strategică de investiții”

MAGNOR, liderul pieței de tranzacționare a aurului, electronicelor și produselor de lux pre-owned, a avut în 2024 cel mai ambițios an din istoria sa de peste 16 ani. Compania românească a înregistrat performanțe pe toate liniile sale de business (retail cu metale preţioase, electronice, bijuterii şi produse de lux, creditare pe termen scurt tip amanet și schimb valutar), și-a mărit divizia de agenții plasate în puncte strategice și a trecut printr-un proces de rebranding amplu, evaluat de reprezentanții societății pe acțiuni la peste două milioane de euro. Totodată, a lansat două noi platforme online, una pentru servicii (www.magnor.ro) și o alta pentru retail (www.magnorshop.ro), prin care adresează și piața internațională.
„Toate aceste eforturi au contribuit la poziționarea MAGNOR ca lider de inovație în industrie”, spune Cosmin Popovici, CEO MAGNOR, care subliniază că „2024 a fost un an marcat de reușite și de curajul de a ne transforma viziunea în realitate, asumându-ne inițiative îndrăznețe care au redefinit standardele industriei”.
Piața de finanțare pe termen scurt tip amanet în 2024 și tendințe 2025
Reprezentantul MAGNOR afirmă că piața de finanțare pe termen scurt tip amanet a cunoscut un trend ascendent în ultimii ani. În 2023, valoarea sa totală a înregistrat o creștere de aproximativ 18%, ajungând la două miliarde de lei. În 2024, s-a depășit pragul de 2,5 miliarde de lei, evoluția favorabilă fiind influențată, printre altele, de creșterea prețului aurului. „Pentru 2025 estimăm că piața își va menține trendul ascendent și va înregistra o apreciere cu cel puțin 20% ”, spune Cosmin Popovici.
CEO-ul companiei explică și de ce este preferat acest tip de finanțare: „Clienții MAGNOR sunt pragmatici, concentrați pe găsirea rapidă a unei soluții financiare sigure și convenabile. Știu foarte clar ce își doresc – acces rapid la finanțare, fără riscuri financiare pe termen lung. Sunt atenți la raportul cost – beneficii și vor transparență și flexibilitate. Acestea sunt criteriile de valoare pentru care sunt solicitate serviciile noastre de finanțare pe termen scurt, pe lângă capitalul de încredere pe care l-am câștigat în cei 16 ani de activitate”.
Electronicele pre-owned și aurul – cele mai tranzacționate produse din portofoliul MAGNOR
Cosmin Popovici susține că există astăzi un interes special pentru investițiile alternative și achizițiile sustenabile. Mentalitatea aceasta se observă mai ales la Generația Z și Millennials. Tinerii de pe aceste segmente demografice vor să cumpere tehnologie performantă la prețuri accesibile. Sunt atrași inclusiv de produsele de lux, dacă plătesc pentru ele un preț corect, cu atât mai mult cu cât acestea se pot transforma în investiții inteligente.
Prin liniile diversificate de business, oferta MAGNOR se intersectează cu necesitățile clienților, astfel că toate segmentele business-ului au înregistrat performanțe în 2024. Totuși, cererea pentru aur a fost una ridicată, dar au existat creșteri importante și pe zona de electronice pre-owned. Acestea au fost favorizate de programele Buy Back derulate de companie atât pentru electronice, cât și pentru aur.
Creșterea cererii pentru lingouri de aur, principala tendință pe piața românească a aurului
Reprezentantul companiei lider al pieței de tranzacționare a aurului afirmă că metalul prețios a fost întotdeauna cel mai tranzacționat activ al MAGNOR. Pe fondul instabilității economice și geopolitice, cererea pentru aur a înregistrat constant un trend ascendent. Astfel, Cosmin Popovici arată că, în 2025, principala tendință pe piața aurului din România este marcată de o creștere accentuată a cererii de aur pentru investiții. „Se conturează o preferință pentru lingourile din aur de 24 K, mai ales pentru cele cu gramaje mari. În 2025, aurul se impune ca o alegere strategică de investiții”, subliniază CEO-ul MAGNOR.
De altfel, compania este principalul distribuitor al singurei rafinării de metale prețioase la standarde moderne din România, RAFINOR. Pentru a veni în întâmpinarea cererii, MAGNOR a lansat programe Buy Back pentru aur. Astfel, cei care vin în magazinele companiei cu o bijuterie veche din aur, pe care vor să o vândă primesc un voucher cu reduceri de până la 500 de lei, cu care pot achiziționa bijuterii noi din aur.
Educația, investiție pe termen lung într-o societate mai puternică
MAGNOR a realizat investiții importante în digitalizare, dezvoltând soluții tehnologice avansate care să optimizeze procesele și să îmbunătățească experiența clienților. Pe lângă această direcție, compania românească realizează constant investiții și în proiecte de responsabilitate socială: „Credem că viitorul se construiește prin educație, performanță și susținerea celor care fac diferența. De aceea, investim în digitalizarea școlilor din comunitățile în care activăm, sprijinind dezvoltarea continuă a procesului educațional și asigurând accesul elevilor la un învățământ modern, adaptat cerințelor actuale”, mai spune CEO-ul MAGNOR.
Compania derulează programul Summer School – Micii Magnorifici, în cadrul căruia oferă copiilor angajaților o bază solidă în educația financiară. „Educația și excelența sunt motorul schimbării, al unui mâine mai bun”, afirmă Cosmin Popovici.
Pentru 2025, MAGNOR își propune consolidarea brandului, continuarea creșterii susținute a cifrei de afaceri, extinderea ofertei de produse, dar și expansiunea teritorială prin deschiderea de noi puncte strategice. Nu în ultimul rând, se continuă investițiile în perfecționarea echipei și în soluții digitale care să îmbunătățească experiența clienților.
Despre MAGNOR
Lider al industriei de profil cu experiență de peste 16 ani, MAGNOR – marcă înregistrată la nivel intenațional – deține cea mai diversificată platformă de tranzacționare pentru bijuterii, produse de lux pre-owned, electronice și metale prețioase. Totodată, holdingul oferă servicii de creditare pe termen scurt de tip amanet și operațiuni de schimb valutar. Cel mai dinamic și modern jucător în domeniu, lider de reputație, MAGNOR operează 25 de magazine în Bucureşti, Ilfov, Sibiu, Braşov, Piatra Neamţ, Focşani, Bacău, Craiova, Galaţi şi Constanţa, Tg. Mureş, Buzău și Ploieşti.
Pe piața de profil, MAGNOR se diferențiază prin profesionalism, cel mai diversificat portofoliu de produse și servicii, stabilitate și structura de guvernanță corporativă. În raport cu clienții este o soluţie de încredere pentru obţinerea unui împrumut rapid, răspunzând necesității populației de a găsi o alternativă dinamică, simplă și avantajoasă de creditare. Cu o echipă dedicată și dinamică de profesioniști, compania s-a remarcat de-a lungul istoriei sale printr-o relație transparentă cu piața, reziliență și rezultate aflate an de an pe un trend ascendent. Compania a investit masiv în digitalizare, urmărind astfel să ofere clienților o experiență cât mai confortabilă și plăcută în magazinele sale, adaptată erei informaționale. Totodată, prioritizarea investițiilor în tehnologie reflectă viziunea de dezvoltare durabilă și sustenabilă a holdingului.
Mai multe informații sunt disponibile pe www.magnor.ro.
AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.
Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.
AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].
Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.
Business OTS
Vocea ta, vizibilitatea ta: articolele tale, în lumina reflectoarelor!
ARGY și WILLY WILLIAM – headlineri internaționali la WAVES FESTIVAL 2025
COMUNICAT DE PRESĂ Băile 1 Mai, Bihor | 14.05.2025 ARGY și WILLY WILLIAM – headlineri internaționali la WAVES FESTIVAL 2025. Bihorul devine epicentrul muzicii europene!
Aderarea României la spațiul Schengen: Oportunități pentru sectorul industrial și spațiile de producție
La 1 ianuarie 2025, România a devenit membru cu drepturi depline al spațiului Schengen. Această integrare strategică are efecte profunde asupra economiei românești, în special asupra sectorului industrial, logistic și imobiliar. Una dintre cele mai vizibile consecințe este creșterea cererii pentru spații moderne, precum orice hală de închiriat, adaptată noilor nevoi de producție și distribuție rapidă în spațiul european.
Cum arată un apartament de lux într-o vilă neoromânească de acum 100 de ani, scos la vânzare pe Storia cu 550.000 de euro
Un apartament într-o vilă în stil neoromânesc, ce datează din prima parte a secolului XX din cartierul evreiesc, se vinde cu 550.000 euro pe Storia, platforma de
Intră în cercul solidarITății! Donează echipamente IT pentru educația digitală
15 mai 2025 – București ECOTIC și Ateliere Fără Frontiere lansează o nouă ediție a campaniei naționale „Intră în cercul solidarITății!”, un program național de colectare și pregătire pentru reutilizare a echipamentelor IT destinate școlilor care au nevoie de sprijin în dotarea digitală. Donează ec
ROMBAT sărbătorește 45 de ani de inovație și performanță în industria bateriilor auto și inaugurează o linie de producție de ultimă generație pentru baterii Heavy Duty EFB
Bistrița, 15.05.2025 – ROMBAT, singurul producător integrat 360° de baterii auto din România, aniversează 45 de ani de activitate neîntreruptă, traversând cu succes toate etapele majore ale istoriei recente, trecând prin perioada comunistă, tranziția post-revoluționară, deschiderea către economia de piață, aderarea României la Uniunea Europeană, integrarea într-un grup internațional și transformarea continuă prin digitalizare, sustenabilitate și extindere globală. Astăzi, R
MIRSANU INVESTORS SUMMIT 2025
Jurnalul de tranzactii MIRSANU.RO organizeaza pe 26 iunie evenimentul MIRSANU INVESTORS SUMMIT 2025 pentru investitori strategici, fonduri de venture capital, fonduri de private equity, asset management, fonduri de pensii, institutii financiare internationale, investitori in real estate si in infrastructura MIRSANU INVESTORS SUMMIT 2025 Uncertainty navigators. Opportunity makers. Investors. Jurnalul de t
Narcisa Calotă, CEC Dental Clinic: Noi, femeile, avem o ambiție aparte în business. Iar faptul că sunt mamă îmi amplifică ambiția și claritatea în decizii
Pentru Narcisa Calotă, fondatoarea CEC Dental Clinic, antreprenoriatul nu este doar o carieră, ci o formă de responsabilitate asumată cu viziune, disciplină și mult curaj. Este medic și antreprenor, iar mai presus de toate – mamă. Iar această triplă identitate îi definește nu doar stilul de lucru, ci și motivația profundă din spatele fiecărei decizii. „Sunt o fire perseverentă, poate uneori prea precaută, dar tocmai această prudență mă ajută să construiesc solid. Îmi analizez foarte bine deciziile, vreau ca viziunea mea să aibă fundament, nu să fie doar o idee frumoasă fără aplicabilitate”, mărturisește Narcisa
Digi Communications N.V. raportează venituri consolidate și alte venituri de 532 milioane de euro
Digi Communications N.V. raportează venituri consolidate și alte venituri de 532 milioane de euro. Venituri și alte venituri de 553 milioane de euro (incl. vânzarea extraordinară de active).
Monocristaline sau policristaline? Cum alegi panourile fotovoltaice potrivite pentru tine
Pe măsură ce energia solară devine tot mai accesibilă, tot mai mulți români aleg să investească în sisteme fotovoltaice pentru a-și reduce costurile lunare, a-și asigura independența energetică și a contribui activ la protejarea mediului. În acest context, o întrebare apare frecvent în rândul celor interesați: „Ce tip de panouri să aleg – monocristaline sau policristaline?” Răspunsul nu este universal, dar alegerea corectă devine simplă atunci când înțelegi diferențele de bază dintre cele două variante și le corelezi cu spațiul de care dispui, bugetul tău și
Ald Autoland deschide porțile pentru un eveniment dedicat pasionaților de mașini: test drive-uri, reduceri exclusive, tombolă și activități pentru toată familia!
COMUNICAT DE PRESĂ Ald Autoland deschide porțile pentru un eveniment dedicat pasionaților de mașini: test drive-uri, reduceri exclusive, tombolă și activități pentru toată familia! Cluj-Napoca, 14 iunie 2025 – Ald Autoland, cu sprijinul tbi bank, sponsor principal, organizează un eveniment special destinat publicului larg: „Porțile Deschise Ald Autoland”, care va avea loc sâmbătă, 14 iunie 2025
Ghid pentru închirierea unui cabinet de psihoterapie
Pentru un psiholog sau psihoterapeut aflat la început de drum ori într-o etapă de reorganizare profesională, găsirea unui spațiu adecvat de lucru poate deveni un obstacol neașteptat. Între nevoia de flexibilitate, bugetul limitat și dorința de a oferi clienților un mediu sigur și profesional, alegerea formei potrivite de închiriere devine o decizie esențială. Acest ghid vine să aducă claritate și repere concrete într-un proces care, deși pare simplu, influențează profund modul în care îți desfășori practica terapeutică zi de zi. Ce să alegi între cumpărare, închiriere full-time și închiriere cu ora? Pentru un psihoterapeut la început de drum sau aflat într-o
Stona: Soluții din piatră naturală și finisaje pentru proiecte de construcții și amenajări
COMUNICAT DE PRESĂ Stona își consolidează prezența pe piața materialelor de construcție de înaltă calitate printr-o selecție impresionantă de piatră naturală, atent aleasă pentru a satisface cele mai exigente standarde estetice și tehnice. Fie că este vorba de spații rezidențiale cu caracter distinctiv, proiecte comerciale avangardiste sau interioare exclusiviste, Stona oferă soluții versatile, rafinate și durabile pentru fiecare viziune arhitecturală. Materialele naturale continuă să domine tendințele în designul interior și exterior, datorită durabilității, esteticii atemporale și unicității fiecăre
COMUNICAT DE PRESĂ
„FICTION FIESTA” – 10 personaje desprinse din literatură merg în 10 licee din județul Constanța Asociația pentru Cultură, Creație și Educație Global Art derulează, în perioada 19 – 30 mai 2025, proiectul „FICTION FIESTA”, un spectacol itinerant ce aduce în prim-plan 10 personaje emblematice din literatura română, reinterpretate pentru liceenii din județul Constanța. Într-un format original – o petre
Rutina de învățare a elevilor de top: ce obiceiuri îi ajută să aibă succes?
Fiecare elev învață în felul lui. Unii rețin mai ușor vizual, alții preferă să asculte sau să scrie. Unii funcționează mai bine dimineața, alții se concentrează mai eficient seara. Iar ritmul, stilul și motivațiile pot fi complet diferite, chiar și între colegi din aceeași clasă. Tocmai de aceea, nu există o rețetă unică pentru performanță. Dar ceea ce au în comun elevii de top nu sunt doar rezultatele, ci o serie de obiceiuri care le susțin progresul pe termen lung. Indiferent de stilul personal de învățare, aceste comportamente pot fi adaptate și aplicate de orice elev care își dore
Speakeri de top, premieră de material rulant și parteneriate strategice te așteaptă! | Conferința de Operatorie Feroviară & Material Rulant, Oradea
Explorând Viitorul Feroviar: Conferinţele Club Feroviar - Operatorie Feroviară & Material Rulant Vino să iei parte la o ediție specială a Conferinței de Operatorie Feroviară & Material Rulant, care aduce împreună liderii industriei feroviare, autorități, operatori și furnizori de tehnologie într-un oraș cu investiții strategice în transportul feroviar. De ce să participați? Line-up de speakeri de top Prezentarea în premieră a primului tren electric regional RE-R comandat de Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) Teme actuale, cu impact concret Networking de calitate Oportunități de parteneriat – vizibilitate și conexiuni valoroas 17 Mai - Rezervați-vă poziția printre liderii industriei și valorif
Simulator de tren, experiență VR și zeci de angajatori la Târgul de Carieră Feroviară în România
Vizitatorii Târgului de Carieră Feroviară în România vor avea parte, în premieră, de o experiență interactivă unică: vor putea testa un simulator real de conducere tren – SMART Lite și un sistem de realitate virtuală dedicat domeniului feroviar – VRail. Cele două echipamente vor fi aduse în România de compania poloneză SIM Factor și vor fi disponibile în cadrul componentei fizice a evenimentului, în perioada 4–5 iunie 2025, la Hotel MyContinental, București. Cea de-a X-a ediție a Târgului de Carieră Feroviară
Certiro – Soluția completă pentru Certificare ISO
Într-o economie tot mai competitivă și reglementată, încrederea a devenit una dintre cele mai valoroase resurse pentru o afacere. Fie că vorbim despre clienți, furnizori, parteneri sau instituții publice, toți vor să colaboreze cu firme care funcționează după reguli clare, transparente și verificabile. Iar una dintre cele mai directe și recunoscute modalități de a demonstra acest lucru este prin obținerea unei certificări ISO. În timp ce unii antreprenori încă percep certificarea ISO ca pe o formalitate birocratică, realitatea din piață arată că ea este un atu strategic. Ajută companiile să se diferențieze, să câștige încredere și să obțină contracte mai ușor. Iar cu sprijinul unei firme precum Cer
Endava contribuie la accelerarea erei AI agentic în parteneriat cu Google Agentspace
Endava contribuie la accelerarea erei AI agentic în parteneriat cu Google Agentspace București, 14 Mai, 2025 – Endava, grupul specializat în transformarea afacerilor prin soluții digitale avansate, a cărui abordare AI-nativă îmbină inovația de ultimă generație cu o expertiză solidă în industrie, este acum partener de implementare pentru Google Agentspace și va sprijini accelerarea adoptării acestuia la scară largă.
Calitate fără compromis - cum livrează Serdim Solutions produse eficiente la prețuri accesibile
Știm deja că atunci când vrem să cumpărăm ceva, comparăm atent fiecare produs de pe raft, însă ce nu știm este munca brandurilor din spate. Astfel, diferențierea reală vine din calitatea conținută în fiecare ambalaj, nu din notorietatea mărcii, fapt pentru care brandurile mici câștigă teren destul de greu. Cu toate acestea, Serdim și-a construit identitatea punând accent atât pe selecția riguroasă a produselor, cât și pe transmiterea informației către retaileri că brandurile mici chiar își fac treaba. Conform fondatorului Serdim Solutions, responsabilitatea de informare a publicului revine distribuitorilor: „Noi trebuie să le transmitem clienților noștri că dacă achiziționează un produs mai ieftin, e la fel de calitativ ca un altul mai scump din piață.”