logo logo

Agerpres – Agenția Națională de Presă: Știri de actualitate cu informații de încredere pentru o societate bine informată.

Bucuresti

Piaţa Presei Libere nr. 1, sector 1

Telefon: +4 021.2076.110; +4 021.2076.105

[email protected]

''Lăsaţi-vă surprinşi de România!'', campanie outdoor de promovare turistică în Paris

Image

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului (MEAT) a demarat o campanie outdoor de promovare a României ca destinaţie turistică în Franţa, desfăşurată în perioada 6-26 septembrie, pe străzile din Paris, obiectivul principal fiind atragerea unui număr tot mai mare de turişti francezi.

Potrivit unui comunicat al MEAT, campania outdoor are, astfel, scopul de a atrage atenţia publicului francez asupra României ca destinaţie turistică şi de a transmite un mesaj de impact, cu accent pe patrimoniul cultural şi natural al ţării noastre. Acţiunea se derulează în două etape: prima a constat în afişarea, în perioada 6 - 12 septembrie, a două imagini reprezentative pentru ţara noastră pe 103 panouri publicitare de mari dimensiuni (8 metri pătraţi), în punctele cheie din centrul Parisului, iar a doua etapă, care se desfăşoară în perioada 13 - 26 septembrie, a vizat colantarea celor 17 autobuze turistice folosite pentru vizitarea punctelor cheie din capitala franceză.

Conform estimărilor iniţiale, campania va beneficia de o expunere semnificativă. Toate panourile se găsesc în poziţii cu vizibilitate mărită în oraş, unul dintre acestea aflându-se chiar pe celebrul bulevard Champs-Elysees.

 



Se estimează, totodată, că această etapă a campaniei va ajunge la peste 15 milioane de persoane, din care aproximativ 2,5 milioane din rândul francezilor cu studii superioare şi un buget mare pentru vacanţe şi călătorii.

În ceea ce priveşte a doua etapă, cele 17 autobuze turistice vor circula pe cea mai populară rută turistică din Paris, trecând pe lângă principalele obiective şi atracţii ale oraşului. Conform cercetării iniţiale, reţeaua de autobuze turistice oferă cea mai mare vizibilitate pe piaţa pariziană, cu aproximativ 27 de milioane de vizualizări pe acest traseu pe durata celor două săptămâni de campanie.

"Totodată, este important de menţionat că perioada de desfăşurare a campaniei coincide cu începutul Cupei Mondiale de Rugby, al treilea cel mai mare eveniment sportiv la nivel mondial după Campionatul Mondial de Fotbal şi Jocurile Olimpice, organizat în acest an în Franţa. La acest eveniment sunt aşteptaţi peste 3 milioane de turişti, care vor intra şi ei în contact cu mesajele de promovare ale României ca destinaţie turistică", se mai arată în comunicatul MEAT.

Piaţa franceză reprezintă o piaţă prioritară pentru România, conform statisticilor oficiale Franţa clasându-se în topul primelor 10 ţări ai căror cetăţeni vizitează ţara noastră. Totodată, Consiliul de Brand Turistic Naţional situează Franţa printre cele şapte ţări declarate ca fiind prioritare pentru promovarea turistică externă, alături de state precum Italia, Germania, Regatul Unit, Israel, Spania sau Polonia.

Parisul, ales pentru desfăşurarea campaniei, este al doilea pol economic urban european, al şaselea oraş ca mărime la nivel mondial şi unul dintre cele mai vizitate oraşe din lume, cu un număr estimat de 17 milioane de turişti. AGERPRES/(AS - editor: Oana Tilică, editor online: Ada Vîlceanu)

 

Sursa foto: Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului/Facebook.com

Afisari: 11

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - [email protected].


Alte știri din categorie

Economic 15-05-2025 12:22

Aproape 1.700 de elevi și studenți înscriși în programul de securitate cibernetică UNbreakable 2025

UNbreakable România, cel mai mare program de educație în securitate cibernetică pentru liceeni și studenți, a încheiat ediția a opta cu un record de participare: aproape 1.700 de tineri din toată țara s-au înscris pentru a lua parte la sesiuni de pregătire, competiții locale și naționale. Potrivit unui comunicat, î

Economic 15-05-2025 12:04

ANAT cere introducerea urgentă a unui mecanism obligatoriu de protecție împotriva insolvenței companiilor aeriene

Asociația Națională a Agențiilor de Turism (ANAT), alături de Asociația Europeană a Agențiilor de Turism și Touroperatorilor (ECTAA), solicită introducerea de urgență a unui mecanism obligatoriu de protecție împotriva insolvenței companiilor aeriene în Europa, după ce Air Belgium a intrat în faliment. 'Este inacceptabil c

Economic 15-05-2025 11:44

Cererea de aur, la nivel global, a crescut cu 1%, în primul trimestru al anului; prețul a urcat cu 38% (comerciant)

Cererea globală de aur a crescut cu 1% în primul trimestru din 2025, față de perioada similară din anul anterior, până la 1.206 de tone, în timp ce activele investitorilor de aur prin ETF-uri s-au majorat cu 333% în ultimele 12 luni, arată cele mai recente date ale Consiliului Mondial al Aurului, citate într-un comunicat.

Economic 15-05-2025 11:14

(P) Profit în creștere în primul trimestru al anului 2025 pentru Transilvania Investments

Cu un profit net în creștere cu 133,6% și venituri nete aproape duble față perioada similară a anului trecut, Transilvania Investments anunță rezultate financiare peste așteptări pentru primul trimestru al anului 2025, evidențiind performanța sustenabilă a fondului și eficiența strategiei sale investiționale. La data de 31 martie 2025, fondul

Economic 15-05-2025 11:07

Aproape 6 din 10 români se tem că veniturile lor nu vor ține pasul cu creșterile de prețuri (platformă de recrutare)

Aproape 6 din 10 români se tem că veniturile lor nu vor ține pasul cu creșterile de prețuri și că nu se vor descurca din punct de vedere financiar, potrivit unei cercetări sociologice eJobs dată, joi, publicității. A doua cea mai mare temere este legată de instabilitatea socio-politică, menționată în 42,2% dintre răspunsuri. 37,3%

Economic 15-05-2025 10:00

Fechet: Valoarea de aproximativ 7.500 de euro a ecotichetului 'Rabla' este rezonabilă

Cred că un ecotichet 'Rabla' în valoare de aproximativ 7.500 de euro este rezonabil și ar putea să facă diferența atunci când românii trebuie să aleagă între un autoturism electric sau unul cu combustie internă, a declarat, joi, ministrul Mediului, Apelor și Pădurilor, Mircea Fechet. 'Tehnologiile noi î

Economic 15-05-2025 09:41

Burduja: Proiectele energetice necesită miliarde de euro investiții plus ingredientul secret, încrederea

Proiectele energetice necesită miliarde de euro investiții și stabilitate pe un orizont de timp cât mai îndelungat, plus ingredientul secret, încredere, consideră ministrul Energiei, Sebastian Burduja. 'În domeniul energiei, am atras în ultimii doi ani peste 14 miliarde euro din fonduri europene și am pornit c

Economic 15-05-2025 09:37

INS: Câștigul salarial mediu net a crescut cu 6,4%, la 5.691 lei, în luna martie

Câștigul salarial mediu net a crescut la 5.691 lei în luna martie 2025, fiind mai mare cu 340 lei (+6,4%) față de luna anterioară, conform datelor publicate joi de Institutul Național de statistică (INS). Câștigul salarial mediu brut a fost 9.495 lei, cu 563 lei (+6,3%) mai mare decât cel înregistrat în luna

Economic 15-05-2025 09:30

Consumul final de energie electrică în economie a urcat cu 0,2% în primul trimestru din 2025

Resursele de energie primară și cele de energie electrică au crescut în primele trei luni ale anului în curs cu 5,7%, respectiv cu 0,3%, față de perioada similară din 2024, iar consumul final de energie electrică în economie a urcat cu 0,2%, potrivit datelor publicate joi de Institutul Național de Statistică (INS). Principale

Economic 15-05-2025 09:16

Produsul Intern Brut a stagnat în primul trimestru din acest an

Produsul Intern Brut a stagnat în primul trimestru al acestui an, comparativ cu trimestrul precedent, iar față de același trimestru din anul 2024 avansul PIB a fost de 0,2%, potrivit datelor Institutului Național de Statistică, publicate joi. Conform INS, pe seria ajustată sezonier, Produsul Intern Brut nu s-a modificat în trimestr

Economic 15-05-2025 08:44

Compania Apple și-a păstrat prima poziție în Top 100 Global al mărcilor (Kantar)

Compania Apple și-a păstrat, pentru al patrulea an, prima poziție în Top 100 Global, clasamentul celor mai valoroase branduri, cu o valoare a mărcii de 1,3 trilioane de dolari, în creștere cu 28% față de anul precedent, potrivit Kantar, lider mondial în domeniul datelor și analizelor de marketing. Singurul brand de un trilion

Economic 14-05-2025 18:48

Bursa de la București a închis în scădere pe aproape toți indicii ședința de tranzacționare de miercuri

Bursa de Valori București (BVB) a închis în scădere pe aproape toți indicii ședința de miercuri, iar valoarea tranzacțiilor a fost de 78,888 milioane de lei (15,457 milioane de euro). Principalul indice al Bursei de Valori București, BET, care include cele mai tranzacționate 20 de companii listate pe Piața Reglementată, s-a depreci

Economic 14-05-2025 18:16

Alro a înregistrat, în primul trimestru din 2025, un profit net de 20,7 milioane lei

Grupul Alro a obținut în primul trimestru din acest an un profit net de 20,7 milioane lei, comparativ cu o pierdere netă de 14,9 milioane lei în perioada similară din 2024, conform unui comunicat transmis, miercuri, Bursei de Valori București. Cifra de afaceri a grupului s-a ridicat la 1,03 miliarde lei, fiind mai mare față de cea

Economic 14-05-2025 17:58

Ministrul Energiei a semnat miercuri 62 de noi contracte pentru producție de energie curată pentru comunitățile locale

Ministrul Energiei, Sebastian Burduja, a semnat miercuri 62 de noi contracte pentru producție de energie curată pentru comunitățile locale, în cadrul Fondului pentru Modernizare, informează ministerul de resort printr-un comunicat. Contractele de finanțare au fost semnate în cadrul Programului-cheie 1 - Surse regenerabile de energi

Economic 14-05-2025 17:49

Stocklosa (CCIB): Turcia este primul partener comercial al României, în afara Uniunii Europene

Turcia este primul partener comercial al României, în afara Uniunii Europene, în țara noastră fiind, în prezent, circa 19.000 de firme cu capital turcesc, susține președintele Camerei de Comerț și Industrie a Municipiului București (CCIB), Iuliu Stocklosa. Potrivit unui comunicat remis AGERPRES, CCIB a semnat un protoco