Philippe Salle, numit Președinte și Director General al Atos, la nivel global. Modificările aprobate de Adunarea Generală Anuală

Adunarea Generală Anuală Combinată a Acționarilor Atos SE, convocată pentru aprobarea situațiilor financiare aferente anului 2023, a avut loc la finalul lunii ianuarie 2025, la sediul social din Paris al companiei, sub președinția lui Philippe Salle, Președinte al Consiliului de Administrație până finalul lunii ianuarie și Președinte și Director General începând cu 1 februarie 2025.
Transmisă în direct pe site-ul Atos, Adunarea Generală Anuală a fost o oportunitate esențială pentru a informa și a discuta cu acționarii, care au aprobat toate rezoluțiile supuse la vot.
Adunarea Generală Anuală a aprobat, printre altele, situațiile financiare statutare și consolidate pentru exercițiul financiar 2023.
Rezultatele detaliate ale votului și înregistrarea Adunării Generale Anuale pot fi consultate pe site-ul Atos (secțiunea Investitori – Adunarea Generală Anuală).
Modificări în componența Consiliului de Administrație
Adunarea Generală Anuală a aprobat toate ratificările numirilor care i-au fost prezentate.
Ratificarea numirii lui Philippe Salle a fost aprobată cu 94,18% din voturile exprimate.
Acționarii au aprobat reînnoirea mandatului Sujathei Chandrasekaran ca Administrator, precum și numirea Joannei Dziubak și a Hildegardei Müller ca noi Administratori.
La închiderea Adunării Generale Anuale, Consiliul de Administrație a luat act de încheierea mandatului lui Mandy Metten ca al doilea Administrator reprezentant al angajaților, ceea ce a redus Consiliul la opt membri (excluzând Administratorul reprezentant al angajaților), precum și de expirarea mandatelor lui Alain Crozier, Katrina Hopkins, Monika Maurer și Astrid Stange.
La recomandarea Comitetului de Nominalizare și Guvernanță, Consiliul de Administrație a decis să o numească pe Mandy Metten în calitate de cenzor în cadrul Consiliului de Administrație, începând cu 31 ianuarie 2025, sub rezerva ratificării de către următoarea Adunare Generală Anuală.
Consiliul a luat din nou act de demisia lui Jean Pierre Mustier din funcțiile sale de Director General și Administrator al Companiei, cu efect imediat. De asemenea, Consiliul și-a reiterat decizia unanimă din 14 octombrie 2024 de a cumula rolurile de Președinte și Director General și de a-l numi pe Philippe Salle în funcția de Președinte și Director General, începând cu 1 februarie 2025. Consiliul dorește să îi mulțumească lui Jean Pierre Mustier pentru modul remarcabil în care a condus restructurarea Grupului, pentru angajamentul său neclintit și pentru contribuția sa la succesul Grupului, precum și pentru tranziția exemplară pe care a realizat-o alături de Philippe Salle.
La închiderea Adunării Generale Anuale și a ședinței Consiliului de Administrație, Consiliul de Administrație al Atos avea următoarea componență: nouă administratori, dintre care 75% sunt administratori independenți[1] și 62,5% sunt femei[2], precum și un cenzor:
- Philippe Salle, Președinte și Director General
- Laurent Collet-Billon*, Vicepreședinte al Consiliului de Administrație
- Elizabeth Tinkham*, Administrator principal independent
- Sujatha Chandrasekaran*
- Joanna Dziubak*
- Farès Louis, Administrator reprezentant al angajaților
- Françoise Mercadal-Delasalles*
- Jean-Jacques Morin*
- Hildegard Müller
- Mandy Metten, cenzor
(*) Administratori independenți
Consiliul de Administrație a modificat, de asemenea, Regulamentul său Intern[3], în special pentru a consolida atribuțiile și resursele Administratorului principal independent, a cărui numire devine obligatorie atunci când rolurile de Președinte și Director General sunt cumulate. De asemenea, au fost extinse atribuțiile rezervate Consiliului de Administrație.
Modificări în componența comitetelor Consiliului de Administrație
Având în vedere noua sa componență, Consiliul a restructurat comitetele sale, începând cu 31 ianuarie 2025, la recomandarea Comitetului de Nominalizare și Guvernanță:
Comitetul de Audit: Jean-Jacques Morin* (Președinte); Laurent Collet-Billon*; Joanna Dziubak*; Sujatha Chandrasekaran*
Comitetul de Nominalizare și Guvernanță: Elizabeth Tinkham* (Președinte); Sujatha Chandrasekaran*; Farès Louis; Joanna Dziubak*
Comitetul de Remunerare: Laurent Collet-Billon* (Președinte); Farès Louis; Françoise Mercadal-Delasalles*; Hildegard Müller
Comitetul de CSR (Responsabilitate Socială Corporativă): Françoise Mercadal-Delasalles* (Președinte); Hildegard Müller; Farès Louis
(*) Administratori independenți
Philippe Salle, Președintele Consiliului de Administrație al Atos SE, a declarat:
„Sunt încântat de încrederea exprimată de acționarii noștri. Cu un Consiliu de Administrație mai compact și consolidat, suntem pe deplin mobilizați și concentrați pe implementarea noii strategii a Grupului. În numele întregului Consiliu de Administrație, aș dori să le mulțumesc administratorilor ale căror mandate s-au încheiat pentru angajamentul și contribuția lor la Atos în această perioadă crucială.”
***
Despre Atos
Atos este lider global în transformarea digitală, cu aproximativ 82.000 de angajați și venituri anuale de aproximativ 10 miliarde de euro. Cea mai mare companie europeană în domeniul ciberneticii, al cloud-ului și al calculului de înaltă performanță, Atos oferă soluții personalizate pentru toate industriile, în 69 de țări. Pionier în serviciile și produsele de decarbonizare, compania se angajează să creeze un viitor digital sigur și decarbonizat pentru clienții săi. Atos este o SE (Societas Europaea) și este listată pe Euronext Paris.
Scopul Atos este de a contribui la proiectarea viitorului spațiului informațional. Expertiza și serviciile sale susțin dezvoltarea cunoașterii, educației și cercetării într-o abordare multiculturală și contribuie la dezvoltarea excelenței științifice și tehnologice. La nivel internațional, Atos le permite clienților, angajaților și întregii comunități să trăiască, să lucreze și să se dezvolte durabil, într-un spațiu informațional sigur și protejat.
- Acest comunicat de presă este o traducere liberă. Versiunea oficială a comunicatului de presă Atos poate fi găsită AICI.
[1] În conformitate cu articolul 10.3 din Codul AFEP-MEDEF, administratorul care reprezintă angajații nu este luat în considerare la determinarea procentului de membri independenți.
[2] În conformitate cu legea, administratorul care reprezintă angajații nu este luat în considerare la determinarea raportului de paritate în cadrul Consiliului de Administrație.
[3] Disponibil pe site-ul Atos, în secțiunea Investitori – Guvernanță Corporativă.
AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.
Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.
AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].
Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.
Business OTS
Vocea ta, vizibilitatea ta: articolele tale, în lumina reflectoarelor!
Cum să împarți sarcinile în bucătărie pentru a economisi timp
În lumea rapidă în care trăim, timpul a devenit un lux pe care puțini și-l pot permite. Fie că este vorba despre carieră, responsabilități de familie sau momente de relaxare personală, fiecare minut contează. În acest context, gestionarea eficientă a sarcinilor în bucătărie poate face diferența între o zi stresantă și una de succes. Organizarea și repartizarea corectă a treburilor domestice în bucătărie nu doar că economisesc timp prețios, dar creează și o atmosferă plăcută, cooperativă. În continuarea acestui articol, vei descoperi sfaturi practice și strategii testate care te vor ajuta să împărți sarcinile culinare într-un mod echilibrat, maximizând eficiența și menținând armonia în familie. Fii gata să transformi haosul bucătăriei într-un spațiu bine coord
Soluții ecologice pentru gestionarea deșeurilor în grădină
Sursa foto: Pexels.com Gestionarea deșeurilor din grădină poate deveni o parte firească a unui stil de viață mai atent la natură. Există numeroase metode simple și eficiente prin care grădina poate deveni un spațiu mai curat și mai bine organizat, fără a pierde din farmecul personal. Compostarea resturilor organice, folosirea recipientelor reciclabile sau recondiționarea obiectelor vechi sunt doar câteva dintre opțiunile ușor de pus în practică. Reciclarea poate merge mână în mână cu un design plăcut, adaptat gusturilor fiecăruia. Chiar și grădinile mai mici pot beneficia de soluții practice,
Sfaturi utile care te vor ajuta să îți accelerezi smartphone-ul în câteva minute
Smartphone-urile au devenit o parte indispensabilă din viața noastră. Le folosim pentru muncă, comunicare, distracție, iar pe măsură ce le utilizăm, performanța poate scădea considerabil. Poți cumpăra un smartphone nou din Breezy sau poți încerca câteva metode simple și eficiente pentru a reda viteza și performanța unui telefon vechi. Curățarea cache-ului și a datelor aplicațiilor
Știai că există un abonament care nu îți ia, ci îți dă bani pentru facultatea copilului tău? Hai să afli despre ce este vorba!
Azi e o mogâldeață veselă și perfectă, care gângurește și descoperă lumea cu fiecare pas, iar mâine se pregătește să plece la facultate, să își urmeze visurile și să devină un adult responsabil. Părinții știu că timpul trece extraordinar de repede atunci când ai copii, așadar, a te pregăti financiar la 2,3,10 ani ai copilului pentru când va merge la facultate este doar o dovadă de înțelepciune. Cu abonamentul-asigurare de viață Renta Master de la Asirom pui bani deoparte lunar, iar la vârsta la care copilului tău va merge la facultate, ai banii necesari pregătiți.
Comunicat de presă – Unitatea Administrativ–Teritorială Judeţul Harghita, prin Consiliul Judeţean Harghita
Unitatea Administrativ-Teritorială Județul Harghita prin Consiliul Județean Harghita, în calitate de Beneficiar, anunță derularea proiectului cu titlul „Renovarea energetică a Școlii Populare de Artă și Meserii a Județului Harghita”, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), în cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, PNRR/2022/C5/B.2.2/1, componenta 5 — Valul renovării, axa 2 — Schema de granturi pentru eficiență energetică și reziliență în clădiri publice, aprobat prin Ordinul MDLPA nr. 441/2022, pentru care apoi a fost încheiat Contractul de finanțare nr. 9092/24.01.2023 între M
Coduri de reducere, vouchere și cupoane. Pe toate le găsești aici - CodCupon.ro
CodCupon.ro, platforma online dedicată accesării codurilor de reducere, voucherelor și ofertelor magazinelor online din România, își reafirmă angajamentul de a oferi coduri autentice și verificate pentru a ajuta vizitatorii să economisească la cumpărături. Lansată recent, platforma și-a câștigat deja încrederea utilizatorilor prin furnizarea de vouchere și coduri promoționale reale, eliminând astfel dezamăgirile generate de codurile ineficiente. Misiunea și valorile noastre Într-o piață în care promoțiile pot induce în eroare,
Ai fost raportat negativ la Biroul de Credit? Încă mai ai șanse la finanțare!
Când auzi „ești în Biroul de Credit”, primul gând e că ușile băncilor ți se închid. Mulți clienți vin la noi convinși că dacă au avut o întârziere, fie și una singură, nu mai au nicio șansă la un credit. Însă realitatea este mult mai nuanțată. Faptul că ești raportat în Biroul de Credit nu înseamnă automat că ești „interzis” în sistemul bancar. Totul ține de context, detalii și… cunoașterea regulilor jocului. Un refuz nu înseamnă sfârșitul drumului. Cu un plan bun și o abordare corectă, poți obține creditul de care ai nevoie. Ce este și ce face Biroul de Credit? Biroul de Cr
Comunicat de presă – Unitatea Administrativ–Teritorială Judeţul Harghita, prin Consiliul Judeţean Harghita
Unitatea Administrativ - Teritorială Județul Harghita, prin Consiliul Județean Harghita, în calitate de Beneficiar, a început activitățile proiectului cu titlul „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a 83 unități de învățământ și conexe din județul Harghita”, în urma semnării contractului de finanțare UEFISCDI nr. 297DOT/2023, înregistrat la CJ Harghita cu nr. 131292/26.07.2023, depus în cadrul apelului PNRR\ Pilonul VI. Politici pentru noua generație\ Componenta C15: Educație\Reforma 4. Crearea unei rute profesionale complete pentru învățământul tehnic superior \Investiția 13.Echiparea laboratoarelor informatice din școlile de educație și formare profesională (EFP) și \Investiția 14. Echiparea atelie
COMUNICAT DE PRESĂ
Anca Macovei Vlăsceanu, Fondatoarea Mark Twain International School (MTIS) și CEO Romania Education Alliance (REA), desemnată „Arhitecta Educației Viitorului” La 30 de ani de la lansarea MTIS, Anca și Dan Macovei Vlăsceanu, alături de partenerii Morphosis Capital și Vybros Partners, au lansat Romania Education Alliance (REA) pentru integrarea și dezvoltarea prin know how a școlilor private de renume din România;
Helpship, parte a grupului euShipments.com a făcut un pas important în 2024 – investiții strategice pentru extindere regională
La un an de la intrarea în grupul euShipments.com, compania românească de fulfillment Helpship a marcat un 2024 plin de dezvoltare. Investiții majore în infrastructură, tehnologie și automatizare consolidează poziția Helpship pe piața din Europa de Est și oferă comercianților online români un avantaj competitiv real. Din mai 2023, Helpship este parte a grupului euShipments.com – un consorțiu de top în Europa Centrală și de Est, specializat în servicii cross-border și fulfillment pentru eCommerce.
Stil și confort în sezonul de primăvară-vară: descoperă noua colecție Seroussi
Primăvara este cel mai bun sezon de înnoire a garderobei masculine, fiind momentul ideal a aduce prospețime, culoare și eleganță în ținutele tale. Noua colecție de primăvară-vară de la Seroussi este exact ceea ce ai nevoie pentru a te bucura de ținute rafinate și confortabile în fiecare zi. Descoperă piese vestimentare ce impresionează prin eleganță și confort, oferind echilibrul perfect între clasic și modern. O colecție de piese vestimentare masculine croite pentru zile călduroase
Cum să alegi furnizorul ideal pentru tichetele de masă
Fiecare achiziție sau contract încheiat este precedat de căutări și documentare, astfel încât alegerea să fie, dacă se poate, cea mai bună. Regula se aplică și în cazul angajatorilor care decid să le ofere salariaților unul dintre cele mai apreciate beneficii extrasalariale – tichete de masă. Alegerea furnizorului potrivit pentru tichetele de masă este esențială pentru a asigura o experiență optimă atât pentru companie, cât și pentru angajați
Milestone Technology Day Romania 2025: Viitorul tehnologiei video – AI, Cloud, ROI și Securitate Responsabilă – în centrul discuțiilor la București
București, 16 aprilie 2025 – Evenimentul „Milestone Technology Day România 2025” s-a desfășurat astăzi, 16 aprilie 2025, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, reunind peste 150 de experți din industrie, lideri de tehnologici, parteneri integratori și clienți finali. Organizată de Milestone Systems, conferința a reprezentat o platformă vitală pentru explorarea celor mai recente inovații în managementul video (VMS), procesarea video inteligentă, soluțiile Cloud (VSaaS) și impactul tehnologiilor emergente precum Inteligența Artificială Generativă (GenAI) asupra industriei de securitate fizică.
Comunicat de presă - SOFIS MOBILI SRL
Comunicat de presă “PNRR : Fonduri pentru România modernă şi reformată!” Data: 16.04.2025 Anunț începere implementare proiect: „DIGITALIZAREA ACTIVITATII SOCIETATII SOFIS MOBILI SRL”
Produsele bestseller de Paște de pe Notino.ro: Ce preferă românii în 2025
Cadourile bune se simt imediat. Nu trebuie să fie mari, scumpe sau teatrale, dar e obligatoriu să fie alese cu cap. Asta pare să fi înțeles deja mii de români care și-au făcut listele de Paște cu o eficiență demnă de sărbătorile de iarnă. În 2025, la Notino, lucrurile se mișcă rapid: parfumurile rămân vedete, dar tot mai mulți oameni pun în coș și produse de îngrijire, device-uri de beauty și seturi atent ambalate care nu mai au nevoie de nicio fundă. Adevărul e că atunci când găsești toate ideile de cadou într-un singur loc, timpul devine brusc un aliat, nu o amenințare. Ce ale
Comunicat de presă – Unitatea Administrativ–Teritorială Judeţul Harghita, prin Consiliul Judeţean Harghita
Unitatea Administrativ-Teritorială Județul Harghita prin Consiliul Județean Harghita, în calitate de Beneficiar, anunță derularea proiectului cu titlul „Renovarea energetică a Școlii Populare de Artă și Meserii a Județului Harghita”, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), în cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, PNRR/2022/C5/B.2.2/1, componenta 5 — Valul renovării, axa 2 — Schema de granturi pentru eficiență energetică și reziliență în clădiri publice, aprobat prin Ordinul MDLPA nr. 441/2022, pentru care apoi a fost încheiat Contractul de finanțare nr. 9092/24.01.2023 între M
Legătura nebănuită identificată de cercetători între somn și celulele stem. Cum ar putea acestea să ne scape de apnee în somn
Tratamentele pentru apnee, insomnie sau alte tulburări de somn ar putea veni sub forma unei injecții cu celule stem, nu prin pastile sau o mască, arată o cercetare nouă a unui grup de medici de la Institutul Royan pentru Biologie și Tehnologie a Celulelor Stem din Teheran, care au arătat că lipsa de somn nu doar ne face morocănoși, ci poate sabota chiar mecanismele interne de regenerare ale corpului. Studiul lor publicat în Stem Cell Research & Therapy aduce în prim-plan o conexiune surprinzătoare, dar esențială: somnul și celulele stem nu doar că se influențează reciproc, c
Exorigo-Upos: Etichetele digitale de preț (ESL) pot reduce costurile pentru retaileri, cu până la 70%
Industria ESL - estimată să ajungă la valoarea de 3,5 miliarde de dolari până în 2031 București, 16 aprilie 2025 – Pe măsură ce adoptarea tehnologiei la nivel global crește, piața etichetelor digitale de preț (ESL) este estimată să ajungă de la 1,2 miliarde de dolari în 2023, la 3,5 miliarde de dolari până în 2031. Această soluție poate reduce costurile de implementare pentru retail
VTEX, partener oficial al Manchester City pentru operațiunile de comerț digital
București, 16 aprilie 2025 — VTEX (NYSE: VTEX), platforma completă și composabilă de comerț digital pentru branduri și retaileri B2C și B2B de top, anunță lansarea unei colaborări globale cu campionii Premier League Manchester City, devenind partenerul oficial al clubului pentru operațiunile de comerț digital
Homplex accelerează investițiile în inovație și leadership pentru a livra soluții smart în infrastructură
Fondatorul Bogdan Panainte consolidează echipa de top management și recrutează un director comercial cu experiență de 20 de ani în companii mari Homplex, companie antreprenorială românească specializată în furnizarea de soluții inovatoare pentru siguranță, confort și eficiență energetică, își consolidează poziția pe piața de profil după ce a închis anul 2024 cu o cifră de afaceri de 44 milioane lei și bugetează pentru 2025 investiții în cercetare-dezvoltare de până la 5% din cifra de afaceri.