Lista celor mai neinspirate cadouri de Valentine’s Day: bărbații se prefac, femeile își donează cadourile și nimeni nu primește ce vrea

1 din 3 români au primit cadouri de Valentine’s Day de care nu au fost mulțumiți - iată lista cu cele mai puțin apreciate cadouri de Valentine’s (conform românilor) – și ce își doresc cu adevărat femeile și bărbații.
Toată lumea își dorește un cadou de Valentine’s Day, nu? Greșit. Un studiu recent realizat de Veranda Mall pe un eșantion de peste 2000 de români a scos la iveală adevărul incomod: cadourile sunt cumpărate mai mult dintr-o presiune socială, partenerii nu sunt cu adevărat încântați, iar cele mai multe ajung uitate, donate sau regiftuite.
Totusi ce vor cu adevărat îndrăgostiții să primească?
- 35% dintre bărbați se prefac că le place cadoul primit.
- 2 din 5 femei donează sau oferă mai departe darurile neinspirate.
- 1 din 3 români a primit un cadou de Valentine’s care nu i-a plăcut.
- Mai mult de jumătate ar prefera o experiență în locul unui cadou fizic.
Dacă Valentine’s Day este despre iubire, de ce încă oferim cadouri generice, neinspirate și fără valoare sentimentală?
Ce nu mai vor românii să primească de Valentine’s Day?
- 20% dintre români spun că ciocolata din supermarket este cel mai banal cadou.
- 16,5% nu-și mai doresc obiecte de decor care nu se potrivesc cu gusturile lor.
- 15% spun că darurile „amuzante” dar inutile sunt un eșec total.
- 14,6% sunt sătui de seturile generice de baie și îngrijire.
Femeile nu mai vor...
- Seturi generice de baie și îngrijire personală – 17,88%
- Obiecte de decor care nu se potrivesc cu gusturile lor – 9,37%
- Cutiile de ciocolată de supermarket – 9,29%
- Bijuterii ieftine sau de calitate îndoielnică – 8,18%
- Cadouri „amuzante”, dar fără utilitate reală – 7,16%
Bărbații nu mai vor...
- Obiecte decorative alese la întâmplare – 17,48%
- Seturi de baie și îngrijire personală – 15,64%
- Cănile personalizate cu mesaje clișeice – 9,20%
- Cutiile de ciocolată ieftină – 8,59%
- Bijuterii ieftine – 7,21%
Bărbații vor surprize, adrenalină, ceva diferit, femeile momente care contează și utilitate – dar nimeni nu primește ce-și dorește
Valentine’s Day este despre gesturi romantice, dar realitatea este alta: femeile vor cadouri practice, iar bărbații s-au săturat de aceleași surprize an de an. Românii nu mai vor cadouri de formă.
- 53% ar prefera o escapadă romantică în locul unui cadou fizic.
- 37% vor o zi la spa sau un masaj relaxant.
- 20% ar alege o cină gourmet sau o degustare de vinuri.
- 19% ar prefera un voucher la magazinul preferat, ca să își aleagă exact ce își doresc.
Femeile își doresc escapade romantice (30%), nu încă un parfum cumpărat pe fugă, și experiențe de relaxare și de îngrijire personală (19%) - un masaj, o zi la spa, ceva care chiar să le bucure, care este cel mai util cadou în topul lor.
Bărbații preferă călătoriile (25%), nu o pereche de șosete haioase, și activitățile de divertisment (12,7%) cum ar fi biletele VIP la film, escape room sau aventuri VR (12,7%).
Iată însă ce spune realitatea:
- O treime dintre femei oferă cadouri utile – gadgeturi, produse de îngrijire, haine sau încălțăminte.
- În schimb, 3 din 10 bărbați aleg varianta „safe”: flori, ciocolată, lumânări sau lenjerie intimă.
- Doar 20% aleg cadouri personalizate, iar 19,7% oferă experiențe – bilete la evenimente, călătorii sau activități în doi.
Rezultatele alegerilor se văd:
- 24,5% dintre bărbați sunt nemulțumiți că primesc aceleași daruri previzibile an de an.
- 19% dintre femei sunt dezamăgite pentru că darurile primite nu sunt practice și nu ajung să le folosească.
Valentine’s Day e un test social pe care nimeni nu vrea să-l pice
- 24% dintre români recunosc că s-au simțit presați să cumpere cadouri
- 45,5% se tem să nu aleagă ceva greșit.
- Mulți cedează și cumpără ceva clasic și sigur, doar ca să „bifeze” momentul.
În loc să fie un gest autentic, Valentine's Day devine o cursă contra cronometru pentru a nu dezamăgi. Așa apar cadourile fără suflet: flori cumpărate în ultimul moment, ciocolata de la supermarket și obiecte care nu spun nimic despre relația de cuplu.
- 36% aleg aceleași cadouri de fiecare dată.
- 27% spun că evită cadourile prea personale.
- 22,6% recunosc că nu au timp să caute ceva unic.
- 10% spun că „gestul contează mai mult decât obiectul” – dar oare chiar așa este?
Bărbații se simt obligați, femeile sunt dezamăgite
- 39,51% dintre bărbați spun că se simt obligați să cumpere un cadou.
- 24,5% dintre bărbați sunt frustrați că primesc aceleași daruri previzibile an de an.
- 19% dintre femei sunt dezamăgite pentru că darurile primite nu sunt practice și ajung nefolosite.
Aproape 20% dintre oameni recunosc că darurile primite nu sunt practice și nu ajung să le folosească vreodată, iar peste 10% spun că nu au cu adevărat nevoie de ele. Mai mult, unii simt că darurile au fost alese mai mult din obligație decât din dorința de a surprinde cu ceva cu adevărat special.
2 din 5 femei donează cadourile nepotrivite, iar 1 din 3 bărbați se prefac că apreciază cadoul
Unul din trei îndrăgostiți zâmbește politicos la primirea unui cadou, dar, în realitate, nu îl folosește niciodată. Mai mult, 28% îl oferă mai departe, sub forma unui „regift” discret, iar 3 din 10 preferă să îl doneze sau să-l dea cuiva care chiar s-ar bucura de el.
Femeile sunt mai predispuse să scape de cadourile neinspirate: 39% le donează sau le dau mai departe, 27% le regiftuiesc, iar 25% își ascund dezamăgirea și se prefac că sunt încântate, deși nu le vor folosi niciodată.
Bărbații adoptă o strategie similară: 35% mimează aprecierea, 30% donează sau oferă cadoul mai departe, iar 27,5% îl transformă într-un cadou pentru altcineva.
4 din 10 bărbați recunosc că s-au simțit presați să cumpere un cadou de Valentine’s Day, deși nu și-au dorit
Aceste cifre spun o poveste clară: cadourile generice sau alese din obligație ajung rareori să fie apreciate. De aceea, peste 30% dintre respondenți și-ar dori ca Ziua Îndrăgostiților să fie mai puțin despre obiecte și mai mult despre mesaje personale și experiențe împărtășite. 14,6% consideră că e nevoie de mai multă creativitate în alegerea cadourilor, iar 23% ar prefera să scape de presiunea socială care transformă această zi într-o obligație.
Veranda Mall cauta cel mai romantic cuplu din România pe care să îl trimită la Veneția
Între 14 și 28 februarie, Veranda Mall organizează un eveniment special dedicat îndrăgostiților, oferindu-le posibilitatea de a surprinde un moment unic alături de persoana iubită, în studioul foto special amenajat în mall. Fotografiile vor fi expuse pe un panou dedicat, iar clienții vor putea vota imaginea preferată. Fotografia cu cele mai multe voturi va fi premiată cu o cină romantică la Spotlight Restaurant.
În cea de-a doua etapă, derulată între 25 și 28 februarie, cuplul care va strânge cele mai multe aprecieri în urma unui concurs pe Facebook-ul Veranda Mall, va fi recompensat cu un city break romantic la Veneția, beneficiind de două nopți de cazare, zbor și pass pentru transportul local.
Evenimentul face parte dintr-o serie de inițiative prin care Veranda Mall își propune să ofere vizitatorilor experiențe memorabile, consolidând ideea că iubirea merită celebrată dincolo de cadourile convenționale.
Mai multă inspirație pentru un Valentine’s Day memorabil puteți afla și din primul episod al podcastului centrului comercial, lansat chiar pe 14 februarie - Vineri cu Veranda. Cuplul Natanticii sunt invitați să vorbească despre cadourile perfecte în luna iubirii și relatia de cuplu.
Veranda Mall
AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.
Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.
AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].
Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.
Business OTS
Vocea ta, vizibilitatea ta: articolele tale, în lumina reflectoarelor!
COMUNICAT DE PRESĂ - DR. CIOANĂ SRL
DEZVOLTAREA ACTIVITATII SOCIETATII DR. CIOANĂ SRL PRIN ACHIZITIA DE ACTIVE Obiectivul generalal proiectului este intensificarea creșterii sustenabile și creșterea competitivității IMM-urilor și crearea de locuri de muncă în cadrul IMM-urilor, inclusiv prin investiții productive asigurarea unei dezvoltări sustenabile a regiunii prin urmare obiectivul general al proiectului cu titlul ”DEZVOLTAREA ACTIVITATII SOCIETATII DR. CIOANĂ SRL PRIN ACHIZITIA DE ACTIVE” este intensificarea cresterii sustenabile a societății și creșterea numărului mediu de salariați față de anul anterior depunerii cererii de finanțare, ca urmare a implementării prezentului proiect. OBIECTIV 1: Dezvoltarea resurselor umane ale solicitantului, prin menținerea angajaților ex
Cele mai frecvente 7 probleme ale laptopurilor și cum se rezolvă într-un service din București
Fie că este folosit pentru muncă, școală sau divertisment, laptopul a devenit o unealtă esențială în viața noastră de zi cu zi. Din păcate, utilizarea intensivă și durata de viață limitată a componentelor duc inevitabil la apariția unor probleme. Într-un service specializat din București, echipele tehnice întâlnesc zilnic aceleași tipare de defecțiuni. În cele ce urmează, vom trece în revistă cele mai frecvente 7 probleme întâlnite la laptopuri și cum pot fi acestea rezolvate eficient și profesionist. 1. Laptopul nu pornește Aceasta este una dintre cele mai stresante situ
Pregătiri pentru Supercupa UEFA: PSG vs Tottenham
Fanii fotbalului așteaptă cu sufletul la gură Supercupa UEFA 2025, care se anunță a fi un adevărat spectacol. Așadar, în acest an vom avea posibilitatea de a fi părtași ai unei confruntări care va avea loc între două dintre cele mai mari și mai puternice echipe ale Europei, și anume Paris Saint-Germain și Tottenham Hotspur. Pe lângă vizualizarea și trăirea emoțiilor specifice, cei pasionați vor putea valorifica bonusul de 400 rotiri, pentru a-și maximiza șansele de a obține profit. Acesta este disponibil pe multe dintre platformele actuale de cazino și pariuri sportive din mediul online și reprezintă o șansă, prin care fanii fotbal
Răcorește-te sub razele soarelui cu noua băutură aniversară de la Starbucks
Starbucks marchează 30 de ani de Frappuccino® cu o ediție aniversară: Descoperă noul Birthday Frappuccino® Vara aceasta este despre nostalgie, stil și momente speciale. Starbucks sărbătorește cea de-a 30-a aniversare a emblematicului Frappuccino® prin lansarea unei ediții limitate – Birthday Frappuccino® blended beverage. O băutură care nu este doar un deliciu răcoritor, ci și o experiență vizuală remarcabilă, servită într-un pahar reutilizabil cu design retro, inspirat de estetica anilor ‘90, oferit gratuit la achiziție. Un clasic reimaginat, într-un ambalaj cu personalitate
Peste 60 de milioane de lei redirecționați către ONG-uri prin platforma Formular230.ro în 2025
Aproximativ 65 milioane lei redirecționați către ONG-uri prin 287.998 formulare 230 completate prin platformă. 12.633 de organizații au folosit platforma în 2025, dintre care 3.702 s-au înscris doar anul acesta. Platforma a fost accesată de peste 846.000 de vizitatori unici în timpul campaniei (dec. 2024 - mai 2025). În 2024, Formular230.ro a fost premiată la Gala Societății Civile, câștigând Premiul I – Dezvoltare economică și socială.
COMUNICAT DE PRESĂ - TUFAN AGROINDUSTRIE S.R.L.
Începere proiect: Dezvoltarea activității societății TUFAN AGROINDUSTRIE SRL prin achiziția de active TUFAN AGROINDUSTRIE S.R.L. derulează, începând cu data de 29.05.2025, proiectul „Dezvoltarea activității societății TUFAN AGROINDUSTRIE SRL prin achiziția de active”, cod SMIS 330067, în baza contractului de finanțare încheiat cu Agenția pentru Dezvoltare Regională Sud-Vest Oltenia, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional Sud-Vest Oltenia 2021-2027. Valoarea totală a proiectului este de 1.656.925,11 lei, asistența financiară nerambursabilă este de 1.488.971,66 lei din c
ANUNT PUBLICARE PROCEDURA ACHIZITIE
ANUNT PUBLICARE PROCEDURA ACHIZITIE “PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” INVESTITII IN DIGITALIZAREA GUSVAD SERV SRL
RENTO – liderul în chirie auto din Moldova care îți aduce mobilitate și confort la un alt nivel
Într-o lume în care fiecare minut contează, serviciile rapide și eficiente devin esențiale pentru oricine are nevoie de mobilitate. Fie că ești turist, om de afaceri sau pur și simplu ai nevoie de o mașină fiabilă pentru câteva zile, chiria auto în Chișinău a devenit o opțiune tot mai populară. Iar atunci când vine vorba de încredere și profesionalism, numele RENTO se află în topul preferințelor clienților din toată Republica Moldova. De ce să alegi RENTO?
Play Vertical lansează On-Brand Viral: soluția de video marketing pentru branduri care nu-și permit să greșească în social media
Într-o eră în care prezența pe TikTok, Instagram Reels sau YouTube Shorts a devenit obligatorie, brandurile consacrate sunt puse într-o poziție dificilă: să comunice eficient în aceste formate rapide, fără să alunece în derizoriu, fără să-și compromită vocea și fără să piardă controlul comunicării. Play Vertical, agenție de video marketing specializată în conținut short-form, lansează On-Brand Viral, o soluție gândită exact pentru această problemă. Este un serviciu complet de video marketing pe TikTok, Reels și Shorts, dedicat companiilor care au nevoie de performanță, dar cu un conținut 100% on-brand.
MASTERCLASS DE PICKLEBALL LA CORBEANCA
Sâmbătă, 14 iunie, la Pickleball Club din Paradisul Verde, Corbeanca (pickleball.corbeanca), pe cele două terenuri superbe, a avut loc un eveniment de excepție pentru mica, dar entuziastă lume a pickleball-ului din România: un masterclass cu Eden Lică! Pentru cine încă nu știe, Eden Lică este multiplu campion de pickleball în S.U.A., unde a cucerit numeroase titluri. Unul dintre cele mai importante a fost la dublu, unde, alături de Andrei Dăescu, a reușit să câștige titlul de campion național indoor. Au fost 20 de participanți, cu vârste cuprinse între 15 și 60 de ani, î
Financial Intelligence organizează a șaptea ediție a FORUMULUI ROMÂNIA DIGITALĂ
Financial Intelligence, cu sprijinul Directoratului Național de Securitate Cibernetică (DNSC) și al Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM), organizează cea de-a șaptea ediție a FORUMULUI ROMÂNIA DIGITALĂ, marți, 17 iunie 2025, de la ora 10:00, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Salonul AB.
Naționala de fotbal a jurnaliștilor din R. Moldova a cucerit din nou titlul în Armenia. Ce turnee urmează pentru tricolori
La precedenta ediție din Armenia, organizată în 2023, la Syunik, România a ocupat locul 2, iar R. Moldova s-a clasat pe prima poziție. La competiția din acest an, care s-a disputat pe arena grupării FC Shirak din Gyumri, au mai participat naționalelele de fotbal ale jurnaliștilor din Armenia, Kazahstan, România, Ungaria și Georgia.
Proiect CONSTRUIND VIITORUL - ID proiect: 309790
Program - Educație și Ocupare 2021 – 2027 (PEO) Prioritate P08 – Creșterea accesibilității, atractivității și calității învățământului profesional și tehnic Apelul pentru proiecte: PEO/76/PEO_P8/OP4/ESO4.5/PEO_A3 - Adaptarea serviciilor educaționale adresate elevilor și personalului didactic din ÎPT – Stagii de practică pentru elevi_Regiuni mai putin dezvoltate
Ventilatiecurecuperarecaldura.ro - pentru soluții din prezent la situațiii arzătoare încă din trecut
În locuințele din România, sistemele de ventilație cu recuperator de căldură sunt tot mai întâlnite. Și nu doar în case, ci și în birouri sau spații comerciale. De ce sunt atât de populare? Pentru că îmbunătățesc aerul de respirat, reduc costurile la energie și susțin o atmosferă mai sănătoasă pentru trai. De unde le putem comanda și noi? De pe site-ul Ventilatiecurecuperarecaldura.ro - de la firma Altecovent. Prin administrarea eficientă a ciclului de aer și prin reținerea căldurii la interior, sistemele de ventilație cu recuperare de căldură, sunt o investiție smart pentru cei care d
Costa Cruises revoluționează industria croazierelor: noi itinerarii combinate cu experiențe inedite pe mare și în destinații. Unde merg turiștii români și cât plătesc pentru o croazieră de 7 nopți
Croazierele revin în forță în preferințele de vacanță ale românilor. După ani în care zborurile sau vacanțele all-inclusive dominau alegerile turistice, tot mai mulți călători aleg anual experiențele pe mare, în special în Marea Mediterană sau Europa de Nord. Asta și pentru că operatorii de croazieră precum Costa Cruises au ales să revoluționeze vacanța standard prin introducerea unui concept unic de navigare, denumit Sea & Land Destinations, prin care oferă turiștilor destinații inedite, greu accesibile altfel, îmbinate cu experiențe la sol captivante. Turiștii din România aleg cel mai des croaziere cu intinerarii care cuprind opriri în orașe vibrante din Italia, Franța, Spania pentru a descoperi locuri ca Parcul Național Calanq
Brașovul se alătură celui mai amplu program pentru susținerea micilor producători: Raftul cu Bunătăți Locale
Județul Brașov devine, din luna iunie, parte a celui mai amplu program național de susținere a micilor producători locali. Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale în magazine selectate din județul Brașov, oferind producătorilor locali posibilitatea să aducă în retailul modern bunătățile făcute după rețete tradiționale. Raftul cu Bunătăți Locale oferă gustul inconfundabil al unor produse proaspete din carne, lactate, patiserie, panificație, produse apicole și paste făinoase. Pentru început, peste 20 de mici producători alimentează Raftul cu Bunătăți Locale din magazinele Profi selectate din județul Brașov.
Cum să te pregătești corect pentru un eveniment business
Un eveniment business este o oportunitate atât din punct de vedere al companiei, cât și din punct de vedere al vieții profesionale, la nivelul fiecărui participant. De succesul organizării lui depind multe reușite, promovarea la locul de muncă, creșterea prestigiului personal și altele. De aceea, este esențial să te pregătești cum se cuvine și să nu omiți niciunul dintre aspectele prezentate mai jos, în acest articol. Asigură-te că știi detaliile evenimentului Întârzierile, blocajul în trafic, alegerea
Topper moale vs. topper ferm: Care este alegerea potrivită pentru tine?
Sursă foto: Shutterstock Schimbarea modului în care te odihnești nu trebuie să implice mereu cumpărarea unei saltele noi. Dacă ai remarcat că patul nu mai oferă susținerea dorită sau simți că nu te relaxezi complet peste noapte, introducerea unui topper poate fi o soluție simplă și eficientă. Totul ține
Cum să impresionezi printr-un design personalizat al zonei de conferință?
Participanții la un eveniment profesional rețin detaliile vizuale mult mai mult decât prezentările în sine. Așadar, cum să impresionezi printr-un design personalizat al zonei de conferință? Răspunsul stă în armonia dintre funcționalitate, confort și stil. Când spațiul transmite profesionalism și atenție la detalii, publicul devine mai receptiv. Mulți organizatori aleg deja soluții eficiente direct de la
Diferența dintre verificarea tehnică periodică și revizia tehnică obligatorie a instalației de gaze naturale de la domiciliu
În cadrul preocupărilor pentru siguranța ta și a locuinței tale, întreținerea instalațiilor de gaze trebuie să ocupe un loc esențial. Adesea, termeni precum „verificare tehnică periodică la 2 ani” și „revizie tehnică obligatorie la 10 ani” pot părea similari, dar fiecare joacă un rol specific în asigurarea unei funcționări optime și sigure a instalației de gaze pe care o folosești. Înțelegerea diferenței dintre aceste două acțiuni obligatoriu de efectuat îți sporește certitudinea că locuința ta este protejată împotriva riscurilor asociate cu exploatarea instalației de gaze naturale. Descoperă în acest articol ce presupune fi