În ciuda contextului dificil din industria IT, Devhd a reușit o creștere cu peste 25% a cifrei de afaceri în 2024 față de 2023

Devhd – companie inovatoare axată pe soluții și servicii de transformare digitală prin AI, bazate pe tehnologie ServiceNow, – a reușit în 2024 să obțină o creștere a cifrei de afaceri peste 25% față de 2023, în linie cu estimările de la începutul exercițiului financiar, chiar dacă la nivel macroeconomic, cât și la nivelul industriei IT contextul nu a fost foarte favorabil.
„2024 a fost un an esențial pentru Devhd, caracterizat atât prin realizări notabile, cât și prin adaptarea constantă la un context de piață dinamic și provocator. Am încheiat 2024 cu o cifră de afaceri de 1,3 milioane EUR, o creștere importantă față de 2023, iar în acest an ne propunem să menținem același ritm de creștere și să consolidăm prezența companiei noastre pe piețele internaționale”, a declarat Adrian Herdan, CEO Devhd.
Contextul local
Una dintre cele mai importante provocări ale anului 2024 a fost eliminarea parțială a facilităților fiscale acordate industriei IT, care a condus la creșterea abruptă a costurilor operaționale și a pus presiune pe profitabilitate și competitivitatea companiei pe plan extern.
„La Devhd ne-am străduit să ne adaptăm la noile condiții fiscale si am încercat totodată să rămânem dedicați sprijinirii echipei și promovării unui mediu de lucru care să încurajeze inovația și performanța”, a precizat Adrian Herdan.
Totodată, Devhd a continuat să investească în educarea pieței din România privind potențialul platformei ServiceNow, punând accent pe soluții din domenii cheie, precum IT Service Management, Customer Service Management, HR Service Delivery, IT Operations Management, Configuration Management Database (CMDB), Asset Management, dar și soluții integrate de AI și GenAI.
Repere importante din 2024
Printre cele mai importante realizări ale anului 2024, pentru Devhd au fost:
- Extinderea activității în Marea Britanie prin semnarea unui prim contract cu un important client din sectorul financiar;
- Dezvoltarea expertizei tehnice, echipa Devhd obținând mai mult de 30 de certificări ServiceNow, inclusiv 4 acreditări pentru linii de produse ServiceNow: ITSM, ITSM Pro, App Engine și Hardware Asset Management;
- Lansarea aplicației AuditUP, prima aplicație dezvoltată de echipa Devhd, pe tehnologie ServiceNow și disponibilă international pe ServiceNow Store, care monitorizează în timp real activități critice din platformă, ajutând organizațiile să mențină conformitatea SOX și să reducă riscurile operaționale.
Perspective pentru 2025
Anul 2025 aduce oportunități importante pentru piața IT internațională, generate atât de interesul crescut al companiilor pentru automatizarea proceselor de business, cybersercurity și îmbunătățirea experienței clienților în mediul online dar și de adoptarea noilor tehnologii AI și GenAI. Cu toate acestea, contextul economic și politic internațional actual preprezintă o provocare majoră care determină o atitudine rezervată în privința investițiilor și bugetelor alocate.
În 2025, Devhd își propune să continue demersurile pentru dezvoltarea activității sale în cele trei piețe unde este acum prezentă: România, Germania și Marea Britanie, să mărească echipa și să lanseze aplicații noi pe platforma ServiceNow, care să răspundă nevoilor clienților globali din diverse industrii.
“Ne dorim ca toate planurile noastre să fie sprijinite de un cadru economic mai stabil și predictibil, dar, în ciuda incertitudinilor politice și fiscale actuale, vom rămâne flexibili și ne vom adapta la evoluțiile din mediul extern și de pe plan național. Vom continua totodată să inovăm în dezvoltarea de aplicații și implementarea de proiecte și tehnologii noi”, a încheiat Adrian Herdan.
În cei 8 ani de prezență în România, compania a finalizat sute de proiecte și a livrat zeci de aplicaţii personalizate pentru clienți enterprise din țară și din străinătate, toate bazate pe tehnologiile și soluțiile de automatizare a proceselor ServiceNow.
Într-un context în care automatizarea, securitatea cibernetică și adoptarea tehnologiilor AI rămân priorități, Devhd își va menține angajamentul de a fi un partener de încredere pentru companiile care doresc să își transforme procesele operaționale și să atingă noi niveluri de eficiență prin platforma ServiceNow.
Despre Devhd
Fondată în 2016, Devhd este prima companie din România care furnizează soluții digitale personalizate pentru transformarea digitală prin platforma ServiceNow. Ca Partener ServiceNow, Devhd oferă servicii de design, consultanță, implementare, suport și mentenanță pentru întreaga platformă ServiceNow. Expertiza companiei acoperă domenii cheie precum IT Service Management, IT Operations Management, IT Asset Management, Strategic Portfolio Management, Customer Service Management, HR Service Delivery, hiperautomatizare, integrări si training adaptat fiecărui client.
Cu peste 10 ani de experiență pe Platforma NOW, echipa de consultanți Devhd asigură guvernanță tehnică completă pentru proiecte end-to-end, garantând o execuție desăvârșită. Pentru a afla mai multe despre Devhd, vizitați www.dev-hd.com sau contactați compania pe email la [email protected].
Contact presă:
prSTEPS / [email protected]
Iuliana Butuc-Cerchez, +40744492953
AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.
Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.
AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].
Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.
Business OTS
Vocea ta, vizibilitatea ta: articolele tale, în lumina reflectoarelor!
Cum să împarți sarcinile în bucătărie pentru a economisi timp
În lumea rapidă în care trăim, timpul a devenit un lux pe care puțini și-l pot permite. Fie că este vorba despre carieră, responsabilități de familie sau momente de relaxare personală, fiecare minut contează. În acest context, gestionarea eficientă a sarcinilor în bucătărie poate face diferența între o zi stresantă și una de succes. Organizarea și repartizarea corectă a treburilor domestice în bucătărie nu doar că economisesc timp prețios, dar creează și o atmosferă plăcută, cooperativă. În continuarea acestui articol, vei descoperi sfaturi practice și strategii testate care te vor ajuta să împărți sarcinile culinare într-un mod echilibrat, maximizând eficiența și menținând armonia în familie. Fii gata să transformi haosul bucătăriei într-un spațiu bine coord
Soluții ecologice pentru gestionarea deșeurilor în grădină
Sursa foto: Pexels.com Gestionarea deșeurilor din grădină poate deveni o parte firească a unui stil de viață mai atent la natură. Există numeroase metode simple și eficiente prin care grădina poate deveni un spațiu mai curat și mai bine organizat, fără a pierde din farmecul personal. Compostarea resturilor organice, folosirea recipientelor reciclabile sau recondiționarea obiectelor vechi sunt doar câteva dintre opțiunile ușor de pus în practică. Reciclarea poate merge mână în mână cu un design plăcut, adaptat gusturilor fiecăruia. Chiar și grădinile mai mici pot beneficia de soluții practice,
Sfaturi utile care te vor ajuta să îți accelerezi smartphone-ul în câteva minute
Smartphone-urile au devenit o parte indispensabilă din viața noastră. Le folosim pentru muncă, comunicare, distracție, iar pe măsură ce le utilizăm, performanța poate scădea considerabil. Poți cumpăra un smartphone nou din Breezy sau poți încerca câteva metode simple și eficiente pentru a reda viteza și performanța unui telefon vechi. Curățarea cache-ului și a datelor aplicațiilor
Știai că există un abonament care nu îți ia, ci îți dă bani pentru facultatea copilului tău? Hai să afli despre ce este vorba!
Azi e o mogâldeață veselă și perfectă, care gângurește și descoperă lumea cu fiecare pas, iar mâine se pregătește să plece la facultate, să își urmeze visurile și să devină un adult responsabil. Părinții știu că timpul trece extraordinar de repede atunci când ai copii, așadar, a te pregăti financiar la 2,3,10 ani ai copilului pentru când va merge la facultate este doar o dovadă de înțelepciune. Cu abonamentul-asigurare de viață Renta Master de la Asirom pui bani deoparte lunar, iar la vârsta la care copilului tău va merge la facultate, ai banii necesari pregătiți.
Comunicat de presă – Unitatea Administrativ–Teritorială Judeţul Harghita, prin Consiliul Judeţean Harghita
Unitatea Administrativ-Teritorială Județul Harghita prin Consiliul Județean Harghita, în calitate de Beneficiar, anunță derularea proiectului cu titlul „Renovarea energetică a Școlii Populare de Artă și Meserii a Județului Harghita”, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), în cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, PNRR/2022/C5/B.2.2/1, componenta 5 — Valul renovării, axa 2 — Schema de granturi pentru eficiență energetică și reziliență în clădiri publice, aprobat prin Ordinul MDLPA nr. 441/2022, pentru care apoi a fost încheiat Contractul de finanțare nr. 9092/24.01.2023 între M
Coduri de reducere, vouchere și cupoane. Pe toate le găsești aici - CodCupon.ro
CodCupon.ro, platforma online dedicată accesării codurilor de reducere, voucherelor și ofertelor magazinelor online din România, își reafirmă angajamentul de a oferi coduri autentice și verificate pentru a ajuta vizitatorii să economisească la cumpărături. Lansată recent, platforma și-a câștigat deja încrederea utilizatorilor prin furnizarea de vouchere și coduri promoționale reale, eliminând astfel dezamăgirile generate de codurile ineficiente. Misiunea și valorile noastre Într-o piață în care promoțiile pot induce în eroare,
Ai fost raportat negativ la Biroul de Credit? Încă mai ai șanse la finanțare!
Când auzi „ești în Biroul de Credit”, primul gând e că ușile băncilor ți se închid. Mulți clienți vin la noi convinși că dacă au avut o întârziere, fie și una singură, nu mai au nicio șansă la un credit. Însă realitatea este mult mai nuanțată. Faptul că ești raportat în Biroul de Credit nu înseamnă automat că ești „interzis” în sistemul bancar. Totul ține de context, detalii și… cunoașterea regulilor jocului. Un refuz nu înseamnă sfârșitul drumului. Cu un plan bun și o abordare corectă, poți obține creditul de care ai nevoie. Ce este și ce face Biroul de Credit? Biroul de Cr
Comunicat de presă – Unitatea Administrativ–Teritorială Judeţul Harghita, prin Consiliul Judeţean Harghita
Unitatea Administrativ - Teritorială Județul Harghita, prin Consiliul Județean Harghita, în calitate de Beneficiar, a început activitățile proiectului cu titlul „Dotarea cu mobilier, materiale didactice și echipamente digitale a 83 unități de învățământ și conexe din județul Harghita”, în urma semnării contractului de finanțare UEFISCDI nr. 297DOT/2023, înregistrat la CJ Harghita cu nr. 131292/26.07.2023, depus în cadrul apelului PNRR\ Pilonul VI. Politici pentru noua generație\ Componenta C15: Educație\Reforma 4. Crearea unei rute profesionale complete pentru învățământul tehnic superior \Investiția 13.Echiparea laboratoarelor informatice din școlile de educație și formare profesională (EFP) și \Investiția 14. Echiparea atelie
COMUNICAT DE PRESĂ
Anca Macovei Vlăsceanu, Fondatoarea Mark Twain International School (MTIS) și CEO Romania Education Alliance (REA), desemnată „Arhitecta Educației Viitorului” La 30 de ani de la lansarea MTIS, Anca și Dan Macovei Vlăsceanu, alături de partenerii Morphosis Capital și Vybros Partners, au lansat Romania Education Alliance (REA) pentru integrarea și dezvoltarea prin know how a școlilor private de renume din România;
Helpship, parte a grupului euShipments.com a făcut un pas important în 2024 – investiții strategice pentru extindere regională
La un an de la intrarea în grupul euShipments.com, compania românească de fulfillment Helpship a marcat un 2024 plin de dezvoltare. Investiții majore în infrastructură, tehnologie și automatizare consolidează poziția Helpship pe piața din Europa de Est și oferă comercianților online români un avantaj competitiv real. Din mai 2023, Helpship este parte a grupului euShipments.com – un consorțiu de top în Europa Centrală și de Est, specializat în servicii cross-border și fulfillment pentru eCommerce.
Stil și confort în sezonul de primăvară-vară: descoperă noua colecție Seroussi
Primăvara este cel mai bun sezon de înnoire a garderobei masculine, fiind momentul ideal a aduce prospețime, culoare și eleganță în ținutele tale. Noua colecție de primăvară-vară de la Seroussi este exact ceea ce ai nevoie pentru a te bucura de ținute rafinate și confortabile în fiecare zi. Descoperă piese vestimentare ce impresionează prin eleganță și confort, oferind echilibrul perfect între clasic și modern. O colecție de piese vestimentare masculine croite pentru zile călduroase
Cum să alegi furnizorul ideal pentru tichetele de masă
Fiecare achiziție sau contract încheiat este precedat de căutări și documentare, astfel încât alegerea să fie, dacă se poate, cea mai bună. Regula se aplică și în cazul angajatorilor care decid să le ofere salariaților unul dintre cele mai apreciate beneficii extrasalariale – tichete de masă. Alegerea furnizorului potrivit pentru tichetele de masă este esențială pentru a asigura o experiență optimă atât pentru companie, cât și pentru angajați
Milestone Technology Day Romania 2025: Viitorul tehnologiei video – AI, Cloud, ROI și Securitate Responsabilă – în centrul discuțiilor la București
București, 16 aprilie 2025 – Evenimentul „Milestone Technology Day România 2025” s-a desfășurat astăzi, 16 aprilie 2025, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, reunind peste 150 de experți din industrie, lideri de tehnologici, parteneri integratori și clienți finali. Organizată de Milestone Systems, conferința a reprezentat o platformă vitală pentru explorarea celor mai recente inovații în managementul video (VMS), procesarea video inteligentă, soluțiile Cloud (VSaaS) și impactul tehnologiilor emergente precum Inteligența Artificială Generativă (GenAI) asupra industriei de securitate fizică.
Comunicat de presă - SOFIS MOBILI SRL
Comunicat de presă “PNRR : Fonduri pentru România modernă şi reformată!” Data: 16.04.2025 Anunț începere implementare proiect: „DIGITALIZAREA ACTIVITATII SOCIETATII SOFIS MOBILI SRL”
Produsele bestseller de Paște de pe Notino.ro: Ce preferă românii în 2025
Cadourile bune se simt imediat. Nu trebuie să fie mari, scumpe sau teatrale, dar e obligatoriu să fie alese cu cap. Asta pare să fi înțeles deja mii de români care și-au făcut listele de Paște cu o eficiență demnă de sărbătorile de iarnă. În 2025, la Notino, lucrurile se mișcă rapid: parfumurile rămân vedete, dar tot mai mulți oameni pun în coș și produse de îngrijire, device-uri de beauty și seturi atent ambalate care nu mai au nevoie de nicio fundă. Adevărul e că atunci când găsești toate ideile de cadou într-un singur loc, timpul devine brusc un aliat, nu o amenințare. Ce ale
Comunicat de presă – Unitatea Administrativ–Teritorială Judeţul Harghita, prin Consiliul Judeţean Harghita
Unitatea Administrativ-Teritorială Județul Harghita prin Consiliul Județean Harghita, în calitate de Beneficiar, anunță derularea proiectului cu titlul „Renovarea energetică a Școlii Populare de Artă și Meserii a Județului Harghita”, finanțat prin Planul Național de Redresare și Reziliență (PNRR), în cadrul apelului de proiecte PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, PNRR/2022/C5/B.2.2/1, componenta 5 — Valul renovării, axa 2 — Schema de granturi pentru eficiență energetică și reziliență în clădiri publice, aprobat prin Ordinul MDLPA nr. 441/2022, pentru care apoi a fost încheiat Contractul de finanțare nr. 9092/24.01.2023 între M
Legătura nebănuită identificată de cercetători între somn și celulele stem. Cum ar putea acestea să ne scape de apnee în somn
Tratamentele pentru apnee, insomnie sau alte tulburări de somn ar putea veni sub forma unei injecții cu celule stem, nu prin pastile sau o mască, arată o cercetare nouă a unui grup de medici de la Institutul Royan pentru Biologie și Tehnologie a Celulelor Stem din Teheran, care au arătat că lipsa de somn nu doar ne face morocănoși, ci poate sabota chiar mecanismele interne de regenerare ale corpului. Studiul lor publicat în Stem Cell Research & Therapy aduce în prim-plan o conexiune surprinzătoare, dar esențială: somnul și celulele stem nu doar că se influențează reciproc, c
Exorigo-Upos: Etichetele digitale de preț (ESL) pot reduce costurile pentru retaileri, cu până la 70%
Industria ESL - estimată să ajungă la valoarea de 3,5 miliarde de dolari până în 2031 București, 16 aprilie 2025 – Pe măsură ce adoptarea tehnologiei la nivel global crește, piața etichetelor digitale de preț (ESL) este estimată să ajungă de la 1,2 miliarde de dolari în 2023, la 3,5 miliarde de dolari până în 2031. Această soluție poate reduce costurile de implementare pentru retail
VTEX, partener oficial al Manchester City pentru operațiunile de comerț digital
București, 16 aprilie 2025 — VTEX (NYSE: VTEX), platforma completă și composabilă de comerț digital pentru branduri și retaileri B2C și B2B de top, anunță lansarea unei colaborări globale cu campionii Premier League Manchester City, devenind partenerul oficial al clubului pentru operațiunile de comerț digital
Homplex accelerează investițiile în inovație și leadership pentru a livra soluții smart în infrastructură
Fondatorul Bogdan Panainte consolidează echipa de top management și recrutează un director comercial cu experiență de 20 de ani în companii mari Homplex, companie antreprenorială românească specializată în furnizarea de soluții inovatoare pentru siguranță, confort și eficiență energetică, își consolidează poziția pe piața de profil după ce a închis anul 2024 cu o cifră de afaceri de 44 milioane lei și bugetează pentru 2025 investiții în cercetare-dezvoltare de până la 5% din cifra de afaceri.