logo logo

Agerpres – Agenția Națională de Presă: Știri de actualitate cu informații de încredere pentru o societate bine informată.

Bucuresti

Piaţa Presei Libere nr. 1, sector 1

Telefon: +4 021.2076.110; +4 021.2076.105

[email protected]

Eltra Logis are în plan dublarea capacității de depozitare, atingând un total de 20.000 mp, în următoarea perioadă

Image

 

București, 30 ianuarie 2025 - Eltra Logis, unul dintre principalii jucători de pe piața de logistică, transport și depozitare de nișă, are în plan extinderea capacității sale de depozitare cu încă 10.000 mp, ajungând la un total de 20.000 mp în următoarea perioadă. Această extindere va permite companiei să răspundă cererii tot mai mari din partea businessurilor și să-și consolideze poziția pe piață, continuând să ofere soluții logistice adaptate nevoilor clienților săi. Totodată, compania își deschide infrastructura și pentru afacerile mici din e-commerce, oferindu-le acces la servicii logistice flexibile, menite să susțină creșterea și eficiența operațională a acestora.

„Investițiile în platforma logistică Eltra Logis au început în 2014 cu achiziția terenului de la Albota și s-au finalizat în 2023. Realizate în etape, acestea se ridică la 7 milioane de euro și au condus la crearea unui centru logistic modern și eficient, capabil să răspundă nevoilor variate ale clienților. În același timp, în viitorul apropiat vom demara extinderea capacității de depozitare cu încă 10.000 mp, pe aceeași platformă logistică, unde compania deține spațiul disponibil. Această strategie ne va ajuta să oferim soluții logistice mai complexe, menținând în același timp standardele ridicate de calitate și eficiență operațională”, a declarat Elena Jianu, fondator Eltra Logis.

Depozitul Eltra Logis are în prezent o capacitate de 10.000 mp și dispune de două zone principale: un spațiu destinat mărfurilor ambientale și un depozit de 600 mp pentru produsele sensibile, cu temperatură controlată, care respectă cele mai stricte norme de siguranță și conformitate. Depozitul dedicat mărfurilor perisabile și farmaceutice dispune de o capacitate de stocare de până la 370 de paleți, fiind echipat cu trei camere frigorifice independente, controlate separat pentru asigurarea unui mediu optim stabil, monitorizat și raportat în timp real și în conformitate cu bunele practici de distribuție (GDP).

În prezent, cererea pentru soluțiile Eltra Logis se împarte astfel: farmaceutice (40%), cross-docking (20%), fashion (20%) și automotive (20%).

În același timp, Eltra Logis utilizează tehnologii și echipamente avansate, menite să optimizeze operațiunile și să reducă costurile, având ca obiectiv o scădere a acestora cu 25% în următorii 2 ani.

Platforma logistică a Eltra Logis dispune de un sistem de gestiune integrat (EltraLive), ce include module ERP, TMS, WMS și CRM, care asigură sincronizarea completă între stocuri, transport, relații cu clienții și alte procese operaționale. De asemenea, este echipat cu terminale mobile (PDA-uri) folosite pentru scanarea codurilor de bare și actualizarea automată a stocurilor în timp real. În același timp, infrastructura include senzori de temperatură și un sistem de monitorizare conform cerințelor GDP, asigurând respectarea celor mai stricte norme pentru depozitarea și transportul produselor farmaceutice și a altor mărfuri sensibile. Iar spațiile logistice sunt echipate cu stivuitoare și transpalete electrice, esențiale pentru manipularea optimă a mărfurilor.

Totodată, compania respectă cele mai înalte standarde de siguranță și calitate, fiind certificată la nivel internațional conform ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 și GDP.

Depozitele sunt accesibile 24/7, oferind clienților flexibilitatea necesară pentru a-și gestiona eficient stocurile și comenzile.

Eltra Logis pune la dispoziția clienților săi o gamă variată de servicii logistice, de la inventariere periodică și raportare detaliată, până la cross-docking pentru manipularea rapidă a mărfurilor și reducerea timpului de depozitare. În plus, oferă soluții de etichetare și reambalare, personalizând ambalajele conform cerințelor fiecărui client.

Accesul la datele stocurilor este asigurat în timp real, permițând trasabilitate completă și monitorizare constantă. Pentru produsele fragile sau voluminoase, echipa Eltra Logis oferă manipulare specializată, alături de consultanță logistică menită să optimizeze fluxurile de marfă.

Prin serviciul Pick & Pack, comenzile sunt pregătite conform specificațiilor clientului, iar procesul de retur este gestionat eficient. Mărfurile de valoare ridicată beneficiază de condiții de depozitare sigure, cu măsuri speciale de protecție.

În plus, compania asigură livrări just-in-time, coordonând transporturile astfel încât acestea să ajungă exact la momentul potrivit, în funcție de necesitățile producției sau ale clientului.

Despre Eltra Logis

În 2006 povestea Eltra Logis a prins viață. Compania a început cu un singur depozit în România, Albota – o locație excelentă din punct de vedere logistic pentru o zonă geografică precum România – și a ajuns să aibă mai multe depozite atât în ​​România, cât și în Spania.

Cu o rețea incredibilă de parteneri din toată Europa, Eltra Logis s-a extins și a perfecționat serviciile la standardele de ultimă generație: Cross Dock, Logistică, Depozitare și manipulare, Moda, Farmaceutice și Bunuri de mare valoare.

 

Compania dispune de o flotă foarte modernă și o rețea extinsă de subcontractanți și corespondenți, care lucrează sub responsabilitatea și controlul Eltra Logis. În prezent are o capacitate totală de 10.000 mp de depozitare.

 

*****************

 

PRESS RELEASE

Eltra Logis plans to double its storage capacity, reaching a total of 20,000 sqm in the near future

Bucharest, 30 January 2025 - Eltra Logis, one of the main players in the niche logistics, transport and storage market, plans to expand its warehouse capacity by another 10,000 sqm, reaching a total of 20,000 sqm in the near future. This expansion will enable the company to meet the growing demand from businesses and strengthen its market position, continuing to provide logistics solutions tailored to its clients’ needs. Additionally, the company is opening its infrastructure to small e-commerce businesses, offering them access to flexible logistics services designed to support their growth and operational efficiency.

"Investments in the Eltra Logis logistics platform started in 2014 with the acquisition of the Albota site and were completed in 2023. Developed in stages, investments totaled 7 million euros and resulted in building a modern and efficient logistics hub, capable of addressing the diverse needs of our customers. At the same time, we will soon start expanding our storage capacity by an additional 10,000 sqm on the same logistics platform, where the company has available space. This strategy will allow us to offer more complex logistics solutions while maintaining high standards of quality and operational efficiency," said Elena Jianu, Founder Eltra Logis.

Eltra Logis currently operates a 10,000 sqm warehouse, divided into two main areas: a space for ambient goods and a 600 sqm temperature-controlled storage dedicated to sensitive products. The facility complies with the strictest safety and regulatory standards. The warehouse for perishable and pharmaceutical goods has a storage capacity of up to 370 pallets, featuring three independently controlled cold storage chambers that ensure a stable, monitored, and real-time reported environment, in full compliance with Good Distribution Practices (GDP).

Currently, demand for Eltra Logis solutions is distributed as follows: pharmaceuticals (40%), cross-docking (20%), fashion (20%), and automotive (20%).

At the same time, Eltra Logis uses advanced technologies and equipment, designed to optimize operations and reduce costs, with the goal of achieving a 25% cost reduction over the next two years.

The Eltra Logis logistics platform integrates a comprehensive management system (EltraLive), including ERP, TMS, WMS, and CRM modules, ensuring full synchronization between inventory, transport, customer relations, and other operational processes. Additionally, the platform is equipped with mobile terminals (PDAs) for barcode scanning and real-time inventory updates. The infrastructure also includes temperature sensors and a monitoring system according to GDP requirements, ensuring compliance with the highest standards for pharmaceutical and sensitive goods storage and transport. The logistics spaces are equipped with electric forklifts and pallet trucks, essential for the optimal handling of goods.

At the same time, the company complies with the highest safety and quality standards, being internationally certified according to ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 and GDP.

The warehouses operate 24/7, providing clients with the flexibility needed to efficiently manage their inventory and orders.

Eltra Logis offers a wide range of logistics services, from periodic inventory and detailed reporting to cross-docking for fast goods handling and reduced storage time. Additionally, the company provides labeling and repackaging solutions, customizing packaging according to the requirements of each client.

Clients benefit from real-time inventory data access, ensuring full traceability and continuous monitoring. For fragile or oversized products, Eltra Logis offers specialized handling services, along with logistics consultancy aimed at optimizing supply chain flows.

Through its Pick & Pack service, orders are processed according to client specifications, while returns management is handled efficiently. High-value goods benefit from secure storage conditions with special protective measures.

Furthermore, the company ensures just-in-time deliveries, coordinating transport so that it arrives exactly at the right time, depending on the needs of production or the customer.

About Eltra Logis

In 2006 the Eltra Logis story came to life. The company started with a single warehouse in Romania, Albota – a logistically excellent location for a geographical area like Romania – and ended up having several warehouses in both Romania and Spain.

With an incredible network of partners across Europe, Eltra Logis has expanded and refined its services to state-of-the-art standards: Cross Dock, Logistics, Warehousing and Handling, Fashion, Pharmaceuticals and High Value Goods.

The company has a very modern fleet and an extensive network of subcontractors and couriers, who work under the responsibility and control of Eltra Logis. It currently has a total storage capacity of 10.000 mp.

AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.

Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.

AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Business OTS

Vocea ta, vizibilitatea ta: articolele tale, în lumina reflectoarelor!

18-06-2025 07:53

Cele mai frecvente 7 probleme ale laptopurilor și cum se rezolvă într-un service din București

Fie că este folosit pentru muncă, școală sau divertisment, laptopul a devenit o unealtă esențială în viața noastră de zi cu zi. Din păcate, utilizarea intensivă și durata de viață limitată a componentelor duc inevitabil la apariția unor probleme. Într-un service specializat din București, echipele tehnice întâlnesc zilnic aceleași tipare de defecțiuni. În cele ce urmează, vom trece în revistă cele mai frecvente 7 probleme întâlnite la laptopuri și cum pot fi acestea rezolvate eficient și profesionist. 1. Laptopul nu pornește Aceasta este una dintre cele mai stresante situ

17-06-2025 14:09

Pregătiri pentru Supercupa UEFA: PSG vs Tottenham

  Fanii fotbalului așteaptă cu sufletul la gură Supercupa UEFA 2025, care se anunță a fi un adevărat spectacol. Așadar, în acest an vom avea posibilitatea de a fi părtași ai unei confruntări care va avea loc între două dintre cele mai mari și mai puternice echipe ale Europei, și anume Paris Saint-Germain și Tottenham Hotspur. Pe lângă vizualizarea și trăirea emoțiilor specifice, cei pasionați vor putea valorifica bonusul de 400 rotiri, pentru a-și maximiza șansele de a obține profit. Acesta este disponibil pe multe dintre platformele actuale de cazino și pariuri sportive din mediul online și reprezintă o șansă, prin care fanii fotbal

17-06-2025 13:54

Răcorește-te sub razele soarelui cu noua băutură aniversară de la Starbucks

  Starbucks marchează 30 de ani de Frappuccino® cu o ediție aniversară: Descoperă noul Birthday Frappuccino® Vara aceasta este despre nostalgie, stil și momente speciale. Starbucks sărbătorește cea de-a 30-a aniversare a emblematicului Frappuccino® prin lansarea unei ediții limitate – Birthday Frappuccino® blended beverage. O băutură care nu este doar un deliciu răcoritor, ci și o experiență vizuală remarcabilă, servită într-un pahar reutilizabil cu design retro, inspirat de estetica anilor ‘90, oferit gratuit la achiziție. Un clasic reimaginat, într-un ambalaj cu personalitate

17-06-2025 12:16

Peste 60 de milioane de lei redirecționați către ONG-uri  prin platforma Formular230.ro în 2025

  Aproximativ 65 milioane lei redirecționați către ONG-uri prin 287.998 formulare 230 completate prin platformă. 12.633 de organizații au folosit platforma în 2025, dintre care 3.702 s-au înscris doar anul acesta. Platforma a fost accesată de peste 846.000 de vizitatori unici în timpul campaniei (dec. 2024 - mai 2025). În 2024, Formular230.ro a fost premiată la Gala Societății Civile, câștigând Premiul I – Dezvoltare economică și socială.

17-06-2025 11:59

COMUNICAT DE PRESĂ - TUFAN AGROINDUSTRIE S.R.L.

  Începere proiect: Dezvoltarea activității societății TUFAN AGROINDUSTRIE SRL prin achiziția de active   TUFAN AGROINDUSTRIE S.R.L. derulează, începând cu data de 29.05.2025, proiectul „Dezvoltarea activității societății TUFAN AGROINDUSTRIE SRL prin achiziția de active”, cod SMIS 330067, în baza contractului de finanțare încheiat cu Agenția pentru Dezvoltare Regională Sud-Vest Oltenia, în calitate de Autoritate de Management pentru Programul Regional Sud-Vest Oltenia 2021-2027. Valoarea totală a proiectului este de 1.656.925,11 lei, asistența financiară nerambursabilă este de 1.488.971,66 lei din c

17-06-2025 11:54

ANUNT PUBLICARE PROCEDURA ACHIZITIE

  ANUNT PUBLICARE PROCEDURA ACHIZITIE “PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!”   INVESTITII IN DIGITALIZAREA GUSVAD SERV SRL    

17-06-2025 11:39

RENTO – liderul în chirie auto din Moldova care îți aduce mobilitate și confort la un alt nivel

    Într-o lume în care fiecare minut contează, serviciile rapide și eficiente devin esențiale pentru oricine are nevoie de mobilitate. Fie că ești turist, om de afaceri sau pur și simplu ai nevoie de o mașină fiabilă pentru câteva zile, chiria auto în Chișinău a devenit o opțiune tot mai populară. Iar atunci când vine vorba de încredere și profesionalism, numele RENTO se află în topul preferințelor clienților din toată Republica Moldova. De ce să alegi RENTO?

17-06-2025 10:48

Play Vertical lansează On-Brand Viral: soluția de video marketing pentru branduri care nu-și permit să greșească în social media

  Într-o eră în care prezența pe TikTok, Instagram Reels sau YouTube Shorts a devenit obligatorie, brandurile consacrate sunt puse într-o poziție dificilă: să comunice eficient în aceste formate rapide, fără să alunece în derizoriu, fără să-și compromită vocea și fără să piardă controlul comunicării. Play Vertical, agenție de video marketing specializată în conținut short-form, lansează On-Brand Viral, o soluție gândită exact pentru această problemă. Este un serviciu complet de video marketing pe TikTok, Reels și Shorts, dedicat companiilor care au nevoie de performanță, dar cu un conținut 100% on-brand.

17-06-2025 10:41

MASTERCLASS DE PICKLEBALL LA CORBEANCA

Sâmbătă, 14 iunie, la Pickleball Club din Paradisul Verde, Corbeanca (pickleball.corbeanca), pe cele două terenuri superbe, a avut loc un eveniment de excepție pentru mica, dar entuziastă lume a pickleball-ului din România: un masterclass cu Eden Lică! Pentru cine încă nu știe, Eden Lică este multiplu campion de pickleball în S.U.A., unde a cucerit numeroase titluri. Unul dintre cele mai importante a fost la dublu, unde, alături de Andrei Dăescu, a reușit să câștige titlul de campion național indoor. Au fost 20 de participanți, cu vârste cuprinse între 15 și 60 de ani, î

17-06-2025 10:04

Financial Intelligence organizează a șaptea ediție a FORUMULUI ROMÂNIA DIGITALĂ

Financial Intelligence, cu sprijinul Directoratului Național de Securitate Cibernetică (DNSC) și al Autorității Naționale pentru Administrare și Reglementare în Comunicații (ANCOM), organizează cea de-a șaptea ediție a FORUMULUI ROMÂNIA DIGITALĂ, marți, 17 iunie 2025, de la ora 10:00, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, Salonul AB.  

17-06-2025 09:14

Naționala de fotbal a jurnaliștilor din R. Moldova a cucerit din nou titlul în Armenia. Ce turnee urmează pentru tricolori

La precedenta ediție din Armenia, organizată în 2023, la Syunik, România a ocupat locul 2, iar R. Moldova s-a clasat pe prima poziție.     La competiția din acest an, care s-a disputat pe arena grupării FC Shirak din Gyumri, au mai participat naționalelele de fotbal ale jurnaliștilor din Armenia, Kazahstan, România, Ungaria și Georgia.

16-06-2025 14:38

Proiect CONSTRUIND VIITORUL - ID proiect: 309790

Program - Educație și Ocupare 2021 – 2027 (PEO) Prioritate P08 – Creșterea accesibilității, atractivității și calității învățământului profesional și tehnic Apelul pentru proiecte: PEO/76/PEO_P8/OP4/ESO4.5/PEO_A3 - Adaptarea serviciilor educaționale adresate elevilor și personalului didactic din ÎPT – Stagii de practică pentru elevi_Regiuni mai putin dezvoltate

16-06-2025 13:34

Ventilatiecurecuperarecaldura.ro - pentru soluții din prezent la situațiii arzătoare încă din trecut

  În locuințele din România, sistemele de ventilație cu recuperator de căldură sunt tot mai întâlnite. Și nu doar în case, ci și în birouri sau spații comerciale. De ce sunt atât de populare? Pentru că îmbunătățesc aerul de respirat, reduc costurile la energie și susțin o atmosferă mai sănătoasă pentru trai. De unde le putem comanda și noi? De pe site-ul Ventilatiecurecuperarecaldura.ro - de la firma Altecovent.   Prin administrarea eficientă a ciclului de aer și prin reținerea căldurii la interior, sistemele de ventilație cu recuperare de căldură, sunt o investiție smart pentru cei care d

16-06-2025 12:26

Costa Cruises revoluționează industria croazierelor: noi itinerarii combinate cu experiențe inedite pe mare și în destinații. Unde merg turiștii români și cât plătesc pentru o croazieră de 7 nopți

  Croazierele revin în forță în preferințele de vacanță ale românilor. După ani în care zborurile sau vacanțele all-inclusive dominau alegerile turistice, tot mai mulți călători aleg anual experiențele pe mare, în special în Marea Mediterană sau Europa de Nord. Asta și pentru că operatorii de croazieră precum Costa Cruises au ales să revoluționeze vacanța standard prin introducerea unui concept unic de navigare, denumit Sea & Land Destinations, prin care oferă turiștilor destinații inedite, greu accesibile altfel, îmbinate cu experiențe la sol captivante. Turiștii din România aleg cel mai des croaziere cu intinerarii care cuprind opriri în orașe vibrante din Italia, Franța, Spania pentru a descoperi locuri ca Parcul Național Calanq

16-06-2025 11:21

Brașovul se alătură celui mai amplu program pentru susținerea micilor producători: Raftul cu Bunătăți Locale

  Județul Brașov devine, din luna iunie, parte a celui mai amplu program național de susținere a micilor producători locali. Profi a deschis oficial Raftul cu Bunătăți Locale în magazine selectate din județul Brașov, oferind producătorilor locali posibilitatea să aducă în retailul modern bunătățile făcute după rețete tradiționale. Raftul cu Bunătăți Locale oferă gustul inconfundabil al unor produse proaspete din carne, lactate,  patiserie, panificație, produse apicole și paste făinoase. Pentru început, peste 20 de mici producători alimentează Raftul cu Bunătăți Locale din magazinele Profi selectate din județul Brașov.

16-06-2025 10:54

Cum să te pregătești corect pentru un eveniment business

  Un eveniment business este o oportunitate atât din punct de vedere al companiei, cât și din punct de vedere al vieții profesionale, la nivelul fiecărui participant. De succesul organizării lui depind multe reușite, promovarea la locul de muncă, creșterea prestigiului personal și altele. De aceea, este esențial să te pregătești cum se cuvine și să nu omiți niciunul dintre aspectele prezentate mai jos, în acest articol. Asigură-te că știi detaliile evenimentului Întârzierile, blocajul în trafic, alegerea

16-06-2025 10:44

Topper moale vs. topper ferm: Care este alegerea potrivită pentru tine?

  Sursă foto: Shutterstock Schimbarea modului în care te odihnești nu trebuie să implice mereu cumpărarea unei saltele noi. Dacă ai remarcat că patul nu mai oferă susținerea dorită sau simți că nu te relaxezi complet peste noapte, introducerea unui topper poate fi o soluție simplă și eficientă. Totul ține

16-06-2025 10:38

Cum să impresionezi printr-un design personalizat al zonei de conferință?

  Participanții la un eveniment profesional rețin detaliile vizuale mult mai mult decât prezentările în sine. Așadar, cum să impresionezi printr-un design personalizat al zonei de conferință?  Răspunsul stă în armonia dintre funcționalitate, confort și stil. Când spațiul transmite profesionalism și atenție la detalii, publicul devine mai receptiv. Mulți organizatori aleg deja soluții eficiente direct de la

16-06-2025 10:27

Diferența dintre verificarea tehnică periodică și revizia tehnică obligatorie a instalației de gaze naturale de la domiciliu

  În cadrul preocupărilor pentru siguranța ta și a locuinței tale, întreținerea instalațiilor de gaze trebuie să ocupe un loc esențial. Adesea, termeni precum „verificare tehnică periodică la 2 ani” și „revizie tehnică obligatorie la 10 ani” pot părea similari, dar fiecare joacă un rol specific în asigurarea unei funcționări optime și sigure a instalației de gaze pe care o folosești.   Înțelegerea diferenței dintre aceste două acțiuni obligatoriu de efectuat îți sporește certitudinea că locuința ta este protejată împotriva riscurilor asociate cu exploatarea instalației de gaze naturale. Descoperă în acest articol ce presupune fi

16-06-2025 10:25

Rolul recenziilor în alegerea unui cazinou online sigur

  Astăzi, alegerea unui cazinou online sigur a devenit o provocare din ce în ce mai vastă. Ai la dispoziție o gamă ofertantă de opțiuni, iar recenziile devin unul dintre cele mai valoroase instrumente pentru a face o alegere bine informată.   Pornind de la evaluarea serviciilor oferite până la identificarea potențialelor capcane, recenziile te pot ghida în direcția potrivită, ajutându-te să eviți site-urile dubioase și să te concentrezi pe experiențe de joc plăcută și sigure.