PONS-RO PRODCOM SRL, producător și distribuitor ASEVI în România, se alătură ASEMER

PONS-RO PRODCOM SRL, producător și distribuitor ASEVI în România, se alătură ASEMER
București, februarie 2025 – PONS-RO PRODCOM SRL, producător și distribuitor al ASEVI, brandul spaniol de detergenți și produse de curățenie, se alătură ASEMER (Asociația Companiilor Spaniole în România), asociația de business independentă. Această decizie reprezintă un pas strategic ce evidențiază importanța pieței românești pentru Asevi și recunoaște rolul - cheie al ASEMER în susținerea și promovarea investițiilor spaniole în România.
Piața detergenților și a produselor de curățenie a cunoscut o creștere semnificativă în ultimii ani, susținută de dinamica sectoarelor de retail și real estate, dar și de creșterea conștientizării consumatorilor cu privire la standardele de igienă și sănătate. Cu o experiență de peste 60 de ani în Spania, în dezvoltarea și furnizarea de produse inovatoare și eficiente, și o prezență de 30 de ani pe piața locală, Asevi se poziționează ca partener de încredere pentru clienții din România, atât gospodării, cât și companii din diverse sectoare industriale.
ASEMER, o organizație cu o capacitate tot mai mare de a susține investitorii spanioli pe piața românească, joacă un rol esențial în facilitarea relațiilor bilaterale de afaceri și promovarea investițiilor străine. Asevi se alătură astfel unei rețele puternice de companii spaniole active în sectoare-cheie precum construcții, energie, servicii și agricultură. Asocierea cu ASEMER le oferă membrilor oportunități de colaborare, schimb de bune practici și acces la resurse valoroase atât în România, cât și în Spania.
„Aderarea Asevi la ASEMER este o dovadă în plus că asociația noastră reușește să ofere susținere în strategia de business a companiilor, indiferent dacă sunt la început de drum sau cu un puternic renume, așa cum este cazul Asevi în România. Continuăm să dezvoltăm cadrul perfect pentru noi sinergii între companiile românești și spaniole, iar know-how-ul nostru ne ajută să contribuim la dezvoltarea business-urilor și la crearea unei baze solide pentru viitoare oportunități”, a declarat Emilio Luque Ascanio, preşedintele ASEMER.
„Parteneriatul cu ASEMER reprezintă un pas strategic în consolidarea noastră pe piața din România, unde fabricăm deja de aproape 30 de ani detergenți și produse de curățenie sub brandul Asevi. Vedem în continuare un potențial semnificativ de creștere a industriei în care activăm și suntem încrezători că această colaborare ne oferă o platformă valoroasă pentru a ne atinge obiectivele. Prin intermediul rețelei și a expertizei ASEMER vom beneficia de know-how-ul comunității de afaceri spaniole din România și vom putea astfel accelera dezvoltarea business-ului nostru, și contribui la un mediu de afaceri mai dinamic și sustenabil”, a declarat Monica Grădinaru, director adjunct al Pons- Ro Prodcom .
Cu o rețea solidă de companii membre, ASMER a devenit un catalizator al creșterii investițiilor spaniole în România, sprijinind în mod activ dezvoltarea afacerilor în această regiune și totodată intrarea companiilor românești pe piața din Spania. Prin implicarea sa în diferite inițiative economice și prin relațiile pe care le-a dezvoltat, ASEMER facilitează un cadru de colaborare propice pentru branduri precum Asevi, oferind atât suport logistic, cât și oportunități de networking și susținere în strategia de business.
Asevi estimează că piața românească de detergenți și produse de curățenie va continua să crească în anii următori, pe fondul cererii din partea consumatorilor și a companiilor pentru soluții inovatoare, eficiente și sustenabile. Colaborarea cu ASEMER va oferi companiei un avantaj competitiv, contribuind la consolidarea prezenței sale în România și la extinderea activităților pe noi segmente de piață.
Prin intermediul ASEMER, Asevi devine parte dintr-o comunitate puternică de afaceri și își va consolida relațiile comerciale în România, contribuind, totodată, la dezvoltarea economiei locale. Această colaborare strategică reafirmă angajamentul companiei de a investi în inovație și în creșterea pieței, sprijinind totodată inițiativele de sustenabilitate și eficiență economică pe plan local.
Despre ASEMER
Asociación de Empresas Españolas en Rumanía (ASEMER) a fost înființată în septembrie 2013 și este o asociație de business independentă care încurajează și promovează relațiile economice dintre Spania și România.
ASEMER apară interesele tuturor companiilor și profesioniștilor spanioli care își desfășoară activitățile în România. Principalul obiectiv al ASEMER este promovarea și consolidarea relațiilor economice între companiile și antreprenorii spanioli și organizațiile și companiile românești.
De asemenea, ASEMER face cunoscută vocea celor 50 de membri ai săi în rândul societății românești și al autorităților române și spaniole și, totodată, dezvoltă spiritul de solidaritate dintre membri, evitând concurența neloială și practicile care încalcă etică profesională.
Despre Asevi
Brandul Asevi, este produs în Spania de compania Asevi Home Brands, de peste 75 de ani, și prezent în România de 30 ani. Brandul Asevi este cunoscut în peste 15 țări, având fabrici de producție în Spania și România. Compania are în portofoliu peste 60 de articole (detergenți și balsamuri rufe, soluții curățat suprafețe, dezinfectanți) și este prezentă atât în sectorul tradițional, cât și în marile lanțuri de retail. Pons Ro Prodcom a fost clasată de Camera de Comerț și Industrie a României pe locul 1 în Topul Naţional al Firmelor 2022 Întreprinderi Mici la categoria „Fabricarea săpunurilor, detergenților și a produselor de întreținere”.
*****************
PONS-RO PRODCOM SRL, manufacturer and distributor of Asevi brand in Romania, joins ASEMER
Bucharest, February 2025 - PONS-RO PRODCOM SRL, manufacturer and distributor of ASEVI, the Spanish brand of detergents and cleaning products, joins ASEMER (Association of Spanish Companies in Romania), an independent business association. This decision represents a strategic step that highlights the importance of the Romanian market for Asevi and recognizes the key role of ASEMER in supporting and promoting Spanish investments in Romania.
The detergents and cleaning products market has experienced significant growth in recent years, supported not only by the dynamics of the retail and real estate sectors but also by the increase in consumer awareness regarding hygiene and health standards. With over 60 years of experience in Spain developing and supplying innovative and effective products, and a 30-year presence on the local market, Asevi positions itself as a trusted partner for Romanian clients, both households and companies from various industrial sectors.
ASEMER, an organization with a growing capacity to support Spanish investors in the Romanian market, plays a key role in facilitating bilateral business relations and promoting foreign investments. Asevi joins a strong network of Spanish companies active in key sectors such as construction, energy, services, and agriculture. The partnership with ASEMER offers members collaboration opportunities, exchange of best practices, and access to valuable resources in both Romania and Spain.
"Asevi joining ASEMER is further proof that our association provides support in the business strategy of companies, whether they are just starting out or already have a strong reputation, as is the case with Asevi in Romania. We continue to develop the perfect framework for new synergies between Romanian and Spanish companies, and our know-how helps us contribute to the business growth and the creation of a solid foundation for future opportunities", said Emilio Luque Ascanio, the president of ASEMER.
"The partnership with ASEMER is a strategic step in consolidating our presence on the Romanian market, where we have been manufacturing detergents and cleaning products under the Asevi brand for nearly 30 years. We continue to see significant growth potential in the industry in which we operate and we are confident that this collaboration provides us with a valuable platform to achieve our objectives. Through ASEMER's network and expertise, we will benefit from the know-how of the Spanish business community in Romania and will thus be able to accelerate the business development and contribute to a more dynamic and sustainable business environment" said Monica Grădinaru, Deputy Director of Pons-Ro Prodcom.
With a solid network of member companies, ASEMER has become a catalyst for the growth of Spanish investments in Romania, actively supporting business development in this region and, at the same time, the entry of Romanian companies into the Spanish market. Thanks to its involvement in various economic initiatives and the relationships it has developed, ASEMER facilitates a collaborative framework for brands like Asevi, providing logistical support, networking opportunities, and assistance in business strategy.
Asevi estimates that the Romanian detergents and cleaning products market will continue to grow in the coming years, driven by consumer and business demand for innovative, efficient, and sustainable solutions. The collaboration with ASEMER will provide the company with a competitive advantage, helping to consolidate its presence in Romania and expand its activities into new market segments.
Through ASEMER, Asevi becomes part of a strong business community and will strengthen its commercial relations in Romania, while contributing to the development of the local economy. This strategic collaboration reaffirms the company's commitment to investing in innovation and market growth while supporting sustainability and economic efficiency initiatives at the local level.
About ASEMER
Asociación de Empresas Españolas en Rumanía (ASEMER) was founded in September 2013 and is an independent business association that encourages and promotes economic relations between Spain and Romania.
ASEMER represents the interests of all Spanish companies and professionals operating in Romania. ASEMER’s main objective is to promote and strengthen economic relations between Spanish companies and entrepreneurs and Romanian organizations and companies.
ASEMER also makes the voice of its 50 members known among Romanian society and the Romanian and Spanish authorities, and, at the same time, develops the spirit of solidarity among its members, avoiding unfair competition and practices that violate professional ethics.
About Asevi
The Asevi brand has been produced in Spain by Asevi Home Brands for over 75 years and has been present in Romania for 30 years. The Asevi brand is known in over 15 countries, with production factories in both Spain and Romania. The company has over 60 items in its portfolio (detergents and fabric softeners, surface cleaning solutions, disinfectants) and is present both in the traditional sector and in large retail chains. Pons Ro Prodcom was ranked first by the Romanian Chamber of Commerce and Industry in the National Top of Companies 2022 Small Enterprises in the category "Manufacture of soaps, detergents, and maintenance products".
*********************
PONS-RO PRODCOM SRL, fabricante y distribuidor de ASEVI en Rumanía, se une a ASEMER
Bucarest, 17 de febrero de 2025 - PONS-RO PRODCOM SRL, fabricante y distribuidor de ASEVI, la marca española de detergentes y productos de limpieza, se une a ASEMER (Asociación de Empresas Españolas en Rumanía), la asociación empresarial independiente. Esta decisión es un paso estratégico que pone de relieve la importancia del mercado rumano para Asevi y reconoce el papel clave de ASEMER en el apoyo y la promoción de las inversiones españolas en Rumanía.
El mercado de detergentes y productos de limpieza ha experimentado un importante crecimiento en los últimos años, impulsado por la dinámica de los sectores minorista e inmobiliario, así como por la creciente concienciación de los consumidores sobre las normas de higiene y salud. Con más de 60 años de experiencia en España en el desarrollo y suministro de productos innovadores y eficientes y una presencia de 30 años en el mercado local, Asevi se está posicionando como un socio fiable para los clientes de Rumanía, tanto hogares como empresas de diversos sectores industriales.
ASEMER, organización con una creciente capacidad de apoyo a los inversores españoles en el mercado rumano, desempeña un papel clave a la hora de facilitar las relaciones empresariales bilaterales y promover la inversión extranjera.Asevi se une así a una sólida red de empresas españolas activas en sectores clave como la construcción, la energía, los servicios y la agricultura. La asociación con ASEMER ofrece a sus miembros oportunidades de colaboración, intercambio de mejores prácticas y acceso a valiosos recursos tanto en Rumanía como en España.
«La incorporación de Asevi a ASEMER es una prueba más de que nuestra asociación consigue proporcionar apoyo en la estrategia empresarial de las compañías, tanto si están empezando como si cuentan con una sólida reputación, como es el caso de Asevi en Rumanía. Seguimos desarrollando el marco perfecto para nuevas sinergias entre empresas rumanas y españolas, y nuestro know-how nos ayuda a contribuir al desarrollo empresarial y a crear una base sólida para futuras oportunidades», ha declarado Emilio Alonso Luque Ascanio, Presidente de ASEMER.
«La asociación con ASEMER es un paso estratégico en nuestra consolidación en el mercado rumano, donde llevamos casi 30 años fabricando detergentes y productos de limpieza con la marca Asevi.Seguimos viendo un importante potencial de crecimiento en el sector en el que operamos y confiamos en que esta colaboración nos proporcione una valiosa plataforma para alcanzar nuestros objetivos.A través de la red y la experiencia de ASEMER nos beneficiamos de los conocimientos técnicos de la comunidad empresarial española en Rumanía y podremos así acelerar el desarrollo de nuestro negocio y contribuir a un entorno empresarial más dinámico y sostenible», ha declarado Monica Grădinaru, Directora Adjunta de Pons- Ro Prodcom.
Con una sólida red de empresas asociadas, ASEMER se ha convertido en un catalizador para el crecimiento de la inversión española en Rumanía, apoyando activamente el desarrollo empresarial en la región y la entrada de empresas rumanas en el mercado español. A través de su implicación en diversas iniciativas económicas y de las relaciones que ha desarrollado, ASEMER facilita un marco de colaboración favorable para marcas como Asevi, ofreciendo tanto apoyo logístico como oportunidades de networking y apoyo en la estrategia empresarial.
Asevi estima que el mercado rumano de detergentes y productos de limpieza seguirá creciendo en los próximos años, en medio de la demanda de soluciones innovadoras, eficientes y sostenibles por parte de consumidores y empresas. La cooperación con ASEMER proporcionará a la empresa una ventaja competitiva que le ayudará a reforzar su presencia en Rumanía y a expandirse a nuevos segmentos del mercado.
A través de ASEMER, Asevi pasa a formar parte de una sólida comunidad empresarial y reforzará sus relaciones comerciales en Rumanía, al tiempo que contribuye al desarrollo de la economía local.Esta colaboración estratégica reafirma el compromiso de la empresa de invertir en innovación y crecimiento del mercado, al tiempo que apoya las iniciativas locales de sostenibilidad y eficiencia económica.
Sobre ASEMER
La Asociación de Empresas Españolas en Rumanía (ASEMER) se constituyó en septiembre de 2013 y es una asociación empresarial independiente que fomenta y promueve las relaciones económicas entre España y Rumanía.
ASEMER defiende los intereses de todas las empresas y profesionales españoles que operan en Rumanía. El principal objetivo de ASEMER es promover y fortalecer las relaciones económicas entre las empresas y empresarios españoles y las organizaciones y empresas rumanas.
Asimismo, ASEMER da a conocer la voz de sus 50 miembros entre la sociedad rumana y las autoridades rumanas y españolas y, al mismo tiempo, desarrolla el espíritu de solidaridad entre sus miembros, evitando la competencia desleal y las prácticas contrarias a la ética profesional.
Sobre Asevi
La marca Asevi viene siendo producida en España por la empresa Asevi Home Brands desde hace más de 75 años y está presente en Rumanía desde hace 30. La marca Asevi es conocida en más de 15 países, con plantas de producción en España y Rumanía
La empresa cuenta con más de 60 productos en su cartera (detergentes, suavizantes, soluciones de limpieza de superficies y desinfectantes) y está presente tanto en el sector tradicional como en las grandes cadenas de distribución.
Pons Ro Prodcom ha sido clasificada por la Cámara de Comercio e Industria de Rumanía en el 1er puesto del Top 2022 Nacional de Pequeñas Empresas en la categoría «Fabricación de jabones, detergentes y productos de mantenimiento».
AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.
Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.
AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].
Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.
Business OTS
Vocea ta, vizibilitatea ta: articolele tale, în lumina reflectoarelor!
Aderarea României la spațiul Schengen: Oportunități pentru sectorul industrial și spațiile de producție
La 1 ianuarie 2025, România a devenit membru cu drepturi depline al spațiului Schengen. Această integrare strategică are efecte profunde asupra economiei românești, în special asupra sectorului industrial, logistic și imobiliar. Una dintre cele mai vizibile consecințe este creșterea cererii pentru spații moderne, precum orice hală de închiriat, adaptată noilor nevoi de producție și distribuție rapidă în spațiul european.
Cum arată un apartament de lux într-o vilă neoromânească de acum 100 de ani, scos la vânzare pe Storia cu 550.000 de euro
Un apartament într-o vilă în stil neoromânesc, ce datează din prima parte a secolului XX din cartierul evreiesc, se vinde cu 550.000 euro pe Storia, platforma de
Intră în cercul solidarITății! Donează echipamente IT pentru educația digitală
15 mai 2025 – București ECOTIC și Ateliere Fără Frontiere lansează o nouă ediție a campaniei naționale „Intră în cercul solidarITății!”, un program național de colectare și pregătire pentru reutilizare a echipamentelor IT destinate școlilor care au nevoie de sprijin în dotarea digitală. Donează ec
ROMBAT sărbătorește 45 de ani de inovație și performanță în industria bateriilor auto și inaugurează o linie de producție de ultimă generație pentru baterii Heavy Duty EFB
Bistrița, 15.05.2025 – ROMBAT, singurul producător integrat 360° de baterii auto din România, aniversează 45 de ani de activitate neîntreruptă, traversând cu succes toate etapele majore ale istoriei recente, trecând prin perioada comunistă, tranziția post-revoluționară, deschiderea către economia de piață, aderarea României la Uniunea Europeană, integrarea într-un grup internațional și transformarea continuă prin digitalizare, sustenabilitate și extindere globală. Astăzi, R
MIRSANU INVESTORS SUMMIT 2025
Jurnalul de tranzactii MIRSANU.RO organizeaza pe 26 iunie evenimentul MIRSANU INVESTORS SUMMIT 2025 pentru investitori strategici, fonduri de venture capital, fonduri de private equity, asset management, fonduri de pensii, institutii financiare internationale, investitori in real estate si in infrastructura MIRSANU INVESTORS SUMMIT 2025 Uncertainty navigators. Opportunity makers. Investors. Jurnalul de t
Narcisa Calotă, CEC Dental Clinic: Noi, femeile, avem o ambiție aparte în business. Iar faptul că sunt mamă îmi amplifică ambiția și claritatea în decizii
Pentru Narcisa Calotă, fondatoarea CEC Dental Clinic, antreprenoriatul nu este doar o carieră, ci o formă de responsabilitate asumată cu viziune, disciplină și mult curaj. Este medic și antreprenor, iar mai presus de toate – mamă. Iar această triplă identitate îi definește nu doar stilul de lucru, ci și motivația profundă din spatele fiecărei decizii. „Sunt o fire perseverentă, poate uneori prea precaută, dar tocmai această prudență mă ajută să construiesc solid. Îmi analizez foarte bine deciziile, vreau ca viziunea mea să aibă fundament, nu să fie doar o idee frumoasă fără aplicabilitate”, mărturisește Narcisa
Digi Communications N.V. raportează venituri consolidate și alte venituri de 532 milioane de euro
Digi Communications N.V. raportează venituri consolidate și alte venituri de 532 milioane de euro. Venituri și alte venituri de 553 milioane de euro (incl. vânzarea extraordinară de active).
Monocristaline sau policristaline? Cum alegi panourile fotovoltaice potrivite pentru tine
Pe măsură ce energia solară devine tot mai accesibilă, tot mai mulți români aleg să investească în sisteme fotovoltaice pentru a-și reduce costurile lunare, a-și asigura independența energetică și a contribui activ la protejarea mediului. În acest context, o întrebare apare frecvent în rândul celor interesați: „Ce tip de panouri să aleg – monocristaline sau policristaline?” Răspunsul nu este universal, dar alegerea corectă devine simplă atunci când înțelegi diferențele de bază dintre cele două variante și le corelezi cu spațiul de care dispui, bugetul tău și
Ald Autoland deschide porțile pentru un eveniment dedicat pasionaților de mașini: test drive-uri, reduceri exclusive, tombolă și activități pentru toată familia!
COMUNICAT DE PRESĂ Ald Autoland deschide porțile pentru un eveniment dedicat pasionaților de mașini: test drive-uri, reduceri exclusive, tombolă și activități pentru toată familia! Cluj-Napoca, 14 iunie 2025 – Ald Autoland, cu sprijinul tbi bank, sponsor principal, organizează un eveniment special destinat publicului larg: „Porțile Deschise Ald Autoland”, care va avea loc sâmbătă, 14 iunie 2025
Ghid pentru închirierea unui cabinet de psihoterapie
Pentru un psiholog sau psihoterapeut aflat la început de drum ori într-o etapă de reorganizare profesională, găsirea unui spațiu adecvat de lucru poate deveni un obstacol neașteptat. Între nevoia de flexibilitate, bugetul limitat și dorința de a oferi clienților un mediu sigur și profesional, alegerea formei potrivite de închiriere devine o decizie esențială. Acest ghid vine să aducă claritate și repere concrete într-un proces care, deși pare simplu, influențează profund modul în care îți desfășori practica terapeutică zi de zi. Ce să alegi între cumpărare, închiriere full-time și închiriere cu ora? Pentru un psihoterapeut la început de drum sau aflat într-o
Stona: Soluții din piatră naturală și finisaje pentru proiecte de construcții și amenajări
COMUNICAT DE PRESĂ Stona își consolidează prezența pe piața materialelor de construcție de înaltă calitate printr-o selecție impresionantă de piatră naturală, atent aleasă pentru a satisface cele mai exigente standarde estetice și tehnice. Fie că este vorba de spații rezidențiale cu caracter distinctiv, proiecte comerciale avangardiste sau interioare exclusiviste, Stona oferă soluții versatile, rafinate și durabile pentru fiecare viziune arhitecturală. Materialele naturale continuă să domine tendințele în designul interior și exterior, datorită durabilității, esteticii atemporale și unicității fiecăre
COMUNICAT DE PRESĂ
„FICTION FIESTA” – 10 personaje desprinse din literatură merg în 10 licee din județul Constanța Asociația pentru Cultură, Creație și Educație Global Art derulează, în perioada 19 – 30 mai 2025, proiectul „FICTION FIESTA”, un spectacol itinerant ce aduce în prim-plan 10 personaje emblematice din literatura română, reinterpretate pentru liceenii din județul Constanța. Într-un format original – o petre
Rutina de învățare a elevilor de top: ce obiceiuri îi ajută să aibă succes?
Fiecare elev învață în felul lui. Unii rețin mai ușor vizual, alții preferă să asculte sau să scrie. Unii funcționează mai bine dimineața, alții se concentrează mai eficient seara. Iar ritmul, stilul și motivațiile pot fi complet diferite, chiar și între colegi din aceeași clasă. Tocmai de aceea, nu există o rețetă unică pentru performanță. Dar ceea ce au în comun elevii de top nu sunt doar rezultatele, ci o serie de obiceiuri care le susțin progresul pe termen lung. Indiferent de stilul personal de învățare, aceste comportamente pot fi adaptate și aplicate de orice elev care își dore
Speakeri de top, premieră de material rulant și parteneriate strategice te așteaptă! | Conferința de Operatorie Feroviară & Material Rulant, Oradea
Explorând Viitorul Feroviar: Conferinţele Club Feroviar - Operatorie Feroviară & Material Rulant Vino să iei parte la o ediție specială a Conferinței de Operatorie Feroviară & Material Rulant, care aduce împreună liderii industriei feroviare, autorități, operatori și furnizori de tehnologie într-un oraș cu investiții strategice în transportul feroviar. De ce să participați? Line-up de speakeri de top Prezentarea în premieră a primului tren electric regional RE-R comandat de Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) Teme actuale, cu impact concret Networking de calitate Oportunități de parteneriat – vizibilitate și conexiuni valoroas 17 Mai - Rezervați-vă poziția printre liderii industriei și valorif
Simulator de tren, experiență VR și zeci de angajatori la Târgul de Carieră Feroviară în România
Vizitatorii Târgului de Carieră Feroviară în România vor avea parte, în premieră, de o experiență interactivă unică: vor putea testa un simulator real de conducere tren – SMART Lite și un sistem de realitate virtuală dedicat domeniului feroviar – VRail. Cele două echipamente vor fi aduse în România de compania poloneză SIM Factor și vor fi disponibile în cadrul componentei fizice a evenimentului, în perioada 4–5 iunie 2025, la Hotel MyContinental, București. Cea de-a X-a ediție a Târgului de Carieră Feroviară
Certiro – Soluția completă pentru Certificare ISO
Într-o economie tot mai competitivă și reglementată, încrederea a devenit una dintre cele mai valoroase resurse pentru o afacere. Fie că vorbim despre clienți, furnizori, parteneri sau instituții publice, toți vor să colaboreze cu firme care funcționează după reguli clare, transparente și verificabile. Iar una dintre cele mai directe și recunoscute modalități de a demonstra acest lucru este prin obținerea unei certificări ISO. În timp ce unii antreprenori încă percep certificarea ISO ca pe o formalitate birocratică, realitatea din piață arată că ea este un atu strategic. Ajută companiile să se diferențieze, să câștige încredere și să obțină contracte mai ușor. Iar cu sprijinul unei firme precum Cer
Endava contribuie la accelerarea erei AI agentic în parteneriat cu Google Agentspace
Endava contribuie la accelerarea erei AI agentic în parteneriat cu Google Agentspace București, 14 Mai, 2025 – Endava, grupul specializat în transformarea afacerilor prin soluții digitale avansate, a cărui abordare AI-nativă îmbină inovația de ultimă generație cu o expertiză solidă în industrie, este acum partener de implementare pentru Google Agentspace și va sprijini accelerarea adoptării acestuia la scară largă.
Calitate fără compromis - cum livrează Serdim Solutions produse eficiente la prețuri accesibile
Știm deja că atunci când vrem să cumpărăm ceva, comparăm atent fiecare produs de pe raft, însă ce nu știm este munca brandurilor din spate. Astfel, diferențierea reală vine din calitatea conținută în fiecare ambalaj, nu din notorietatea mărcii, fapt pentru care brandurile mici câștigă teren destul de greu. Cu toate acestea, Serdim și-a construit identitatea punând accent atât pe selecția riguroasă a produselor, cât și pe transmiterea informației către retaileri că brandurile mici chiar își fac treaba. Conform fondatorului Serdim Solutions, responsabilitatea de informare a publicului revine distribuitorilor: „Noi trebuie să le transmitem clienților noștri că dacă achiziționează un produs mai ieftin, e la fel de calitativ ca un altul mai scump din piață.”
Romanian Creative Week debutează la Iași cu Noaptea Muzeelor și cu un maraton de expoziții și concerte neconvenționale
A cincea ediție a Romanian Creative Week (RCW), evenimentul-fanion dedicat industriilor creative din România și cel mai amplu de acest tip din Uniunea Europeană, a început miercuri, la Iași. Între 14 și 25 mai, capitala Moldovei devine o scenă vibrantă pentru artă, design, muzică, conferințe și instalații multidisciplinare, într-un program bogat și accesibil publicului larg. Mircea Cantor, câștigătorul prestigiosului premiu Duchamp (2011), prezintă la Baia Turcească o expoziție inedită: „