După ce a depășit pragul de 10 milioane de euro venituri, WENS Travel își propune să crească segmentele de incoming și business travel în 2025

WENS Travel, agenție de turism românească, fondată în 1997 la Cluj-Napoca de Mihaela Călușer, a încheiat anul 2024 cu venituri de 10 milioane de euro și țintește pentru 2025 o creștere de 10-12%, generată în principal de atragerea în România a turiștilor străini (incoming) și dezvoltarea segmentului de business travel.
„WENS are o filosofie de business care se bazează pe experiențe personalizate și de calitate pentru fiecare dintre clienții noștri. În 2025, ne propunem să aducem în România tot mai mulți turiști străini și să creștem turismul de incoming, un segment cu potențial imens dar insuficient valorificat până în acest moment. Există multe lacune în comunicarea noastră ca brand de țară, iar turismul de incoming este limitat de incapacitatea noastră de a vinde ceea ce este bun și autentic în România. Fie nu știm ce este autentic românesc, fie, dacă știm, nu avem încredere că poate atrage turiști iar aceste minusuri ne afectează potențialul de dezvoltare ca destinație turistică”, explică Mihaela Călușer, fondatoarea WENS Travel.
Antreprenoarea consideră că, în prezent, turismul de incoming este mai degrabă unul nișat, deoarece străinii care aleg România pentru vacanțe se încadrează în două categorii: persoane în vârstă, care caută destinații mai ieftine, și motocicliști, cicliști, cățărători, persoane care caută aventură.
România, fereastră de oportunitate pentru incoming
„În timpul pandemiei, am început să explorez mai mult România și am descoperit locuri deosebite, cu condiții de cazare foarte bune. Am observat o schimbare în mentalitatea proprietarilor de locații turistice, care au început să acorde o mai mare atenție calității serviciilor oferite. Acest lucru m-a inspirat să mă implic mai mult în dezvoltarea segmentului de incoming și să investesc direct. Am început cu o proprietate la Câmpia Turzii, o casă veche cu o livadă de 9.000 de metri pătrați unde îmi propun să ofer experiențe autentic românești turiștilor străini care ajung în România”, explică Mihaela Călușer.
Potrivit fondatoarei WENS Travel, momentan, proprietatea de la Câmpia Turzii funcționează în regim de centru de organizare de evenimente fiind potrivită pentru ședințe de management sau ateliere gastronomice. Planul de dezvoltare include construcția unui complex cu șapte căsuțe, pentru a oferi și servicii de cazare
„Având în vedere experiența noastră vastă pe segmentul turismului experiențial și de aventură, am gândit programe care să ofere experiențe de neuitat, dincolo de clasicele vizite la Palatul Parlamentului sau la Castelul lui Dracula, o masă tradițională cu slănină, sarmale și țuică. Avem programe care au la bază patrimoniul UNESCO, pentru că acesta este recunoscut la nivel mondial. Dar lucrăm și la programe în care să combinăm România cu Republica Moldova, de exemplu, sau cu alte țări din jur, care să se adreseze turiștilor din zone mai îndepărtate, Australia, Coreea, Statele Unite ale Americii, care, dacă vin de foarte departe, vor o experiență mai mare decât țara noastră”, explică Mihaela Călușer.
Agenția va promova aceste programe la nivel internațional, prin participarea la târguri de profil, dar și prin intermediul agențiilor cu care colaborează pentru a atrage turiști străini interesați de destinațiile autentice din România.
Business travel și turism experiențial, tendințele anului 2025
În 2025, WENS Travel își propune să-și extindă și mai mult serviciile de business travel, un segment care generează în prezent 70% din veniturile agenției. Deși piața de business travel din Cluj-Napoca este foarte competitivă, agenția își propune să se extindă la nivel național și să colaboreze mai mult cu companiile românești, pentru a reduce riscul dependenței de corporațiile internaționale care impun parteneri globali în gestionarea călătoriilor de afaceri.
„Intenționăm ca, pe partea de business travel, să ne îndreptăm mai mult spre investițiile românești. Am observat în ultimii ani această tendință în piața de business travel ca firmele mamă să impună filialelor să colaboreze cu anumiți parteneri, și nu doar pe partea de turism, iar acestea să fie nevoite să renunțe la partenerii locali, deși colaborarea a fost impecabilă”, spune Mihaela Călușer.
De asemenea, WENS Travel va continua să extindă în 2025 segmentul de turism experențial și de aventură, răspunzând cererii tot mai mari pentru destinații exotice precum Japonia, Vietnam, Cambodgia, Africa de Sud și Kenya.
„Am organizat primele grupuri personalizate în 2017, iar cererea pentru astfel de experiențe a crescut constant. Cea mai provocatoare experiență a fost anul trecut când am fost în Vietnam cu 75 de persoane. Inițial, am pornit cu 15 persoane, iar la final am avut 75, împărțiți în trei grupuri. De fapt, fiecare grup a avut o variantă diferită de program, Vietnam a fost nucleul, toți l-au vizitat, dar unele persoane au fost și în Laos, și în Cambodgia”, spune fondatoarea WENS Travel.
În acest an, majoritatea grupurilor personalizate vor fi organizate la cererea clienților, care sunt foarte interesați de călătorii unice, adaptate preferințelor individuale. Cei mai mulți participanți la acest tip de circuite sunt persoane cu vârsta peste 50 de ani, pasionate de descoperirea unor destinații noi și care alocă un buget special pentru călătorii. În plus, perioada pandemiei i-a determinat să-și reevalueze prioritățile și să transforme în realitate experiențele pe care și le-au dorit de mult timp.
„Imediat după pandemie, am avut o cerere foarte mare. Oamenii voiau să călătorească foarte mult în locuri inedite. Dacă propunea cineva o destinație, găseam repede participanți. În ultima vreme, am observat că oamenii au devenit mai selectivi în ceea ce privește destinația. Sunt mai atenți la dorințele lor”, spune fondatoarea WENS Travel.
În 2024, serviciile B2B au reprezentat 70% din cifra de afaceri a agenției, iar cele B2C, 30%. WENS Travel este cunoscută pe piața din România pentru abordarea personalizată a fiecărui client și a fiecărui proiect. Orientată inițial pe vânzarea biletelor de avion, compania și-a dezvoltat rapid portofoliul de servicii de la organizare de evenimente corporate până la pachete turistice menite să transforme călătoriile în experiențe memorabile. În prezent, WENS Travel are 26 de angajați și un portofoliu impresionant: peste 195.000 de itinerarii, 11.500 de călătorii de afaceri și 29.000 de clienți mulțumiți.
Despre WENS Travel
Fondată în 1997 la Cluj-Napoca de Mihaela Călușer, WENS Travel este o agenție de turism recunoscută pentru abordarea personalizată a fiecărui client. Inițial specializată în vânzarea biletelor de avion, compania s-a extins rapid, oferind organizare de evenimente corporate și pachete turistice menite să transforme călătoriile în experiențe memorabile. Certificarea IATA obținută în 2000 a consolidat reputația agenției ca una dintre cele mai de încredere din România. Agenția oferă o gamă variată de servicii, de la vacanțe personalizate, sejururi standard și călătorii de grup, până la pachete exotice și city break-uri, inclusiv cu plecare din Cluj-Napoca. Specializată și în vacanțe tematice și de familie, WENS Travel se asigură că fiecare călătorie este unică și adaptată dorințelor fiecărui client.
WENS Travel
AGERPRES nu îşi asumă responsabilitatea pentru informaţiile conţinute de comunicatele primite şi publicate în fluxul de ştiri sau pe site-ul public. Responsabilitatea conţinutului aparţine exclusiv emitentului comunicatului de presă.
Agenţia Naţională de Presă AGERPRES nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii inexacte/false transmise de către emitenţii comunicatelor de presă.
AGERPRES îşi rezervă dreptul de a nu publica comunicatele de presă care conţin exprimări injurioase, atacuri la persoană şi/sau acuzaţii, încălcări ale drepturilor altor persoane, garantate de Constituţia României.
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – [email protected].
Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.
Business OTS
Vocea ta, vizibilitatea ta: articolele tale, în lumina reflectoarelor!
Film Now aduce în iunie povești care te fac să simți, să crezi și să te regăsești
Cine a spus că distracția ține de vârstă? La Film Now, luna aceasta începe cu o explozie de culoare și imaginație: roboți care descoperă ce înseamnă să ai suflet, personaje secundare care devin eroi și o păpușă celebră aflată într-o căutare profundă de sine. Fie că ai 10 sau 40 de ani, filmele te vor reconecta cu acea parte din tine care încă știe să se joace. Un amestec electrizant de emoție, spectacol și nostalgie — rețeta ideală pentru serile calde de vară. Duminică, 01 iunie, de la ora 20:00, Film Now prezintă Bumblebee (2018), o aventură intensă în universul T
Cele mai frecvente întrebări ale părinților despre îngrijirea dentară a copiilor au acum răspuns într-un ghid online, pregătit de Jadent
Suceava, 30 mai 2025 – Cu ocazia Zilei Internaționale a Copilului, clinica Jadent din Suceava lansează o campanie de informare dedicată părinților care doresc să ofere copiilor lor o relație sănătoasă cu zâmbetul – de la primul dințișor și mult mai departe. Campania, intitulată „Zâmbete sănătoase pentru copilării voioase”, răspunde unei necesități stringente: eliminarea fricii de dentist și transformarea vizitelor la medic într-o experiență pozitivă, încă din primii ani de viață. Campania este construită în jurul unui
Beneficiile instalării unui sistem de aer condiționat înainte de renovarea apartamentului
Renovarea apartamentului reprezintă un moment crucial în care poți îmbunătăți nu doar aspectul locuinței, ci și confortul termic al acesteia. Instalarea unui sistem de aer condiționat înainte de a începe lucrările de renovare poate părea un pas neobișnuit, dar este unul extrem de benefic. De la crearea unui climat interior optim care îți va permite să îți desfășori activitatea fără întreruperi, la economie de timp și bani pe termen lung, există numeroase avantaje de luat în considerare. În acest articol, vei descoperi de ce un aer condiționat instalat la momentul potrivit îți poate transforma complet experiența renovării și cum poate aduce un plus de confort și eficiență apartamentului tău.
Forbes Global Properties se extinde în România prin parteneriatul exclusiv cu ANG Luxury Properties
Cu tranzacții în valoare de peste 300 de milioane de euro și proiecte emblematice de tip branded residences, ANG va reprezenta Forbes Global Properties pe piața de lux din România. Forbes Global Properties, rețeaua internațională de brokeri imobiliari de top care conectează clienții cu cele mai spectaculoase proprietăți din lume, anunță colaborarea exclusivă cu ANG Luxury Properties. Cu o experiență dovedită în tranzacții imobiliare de succes, ANG va reprezenta în exclusivitate brandul în București și pe
„SafetyNet: Cultivate Dignity & Ignite Hope”
Fundația FARA, prin finanțare oferită de Uniunea Europeană, în cadrul programului Daphne-CHILD și în parteneriat cu Eurochild (lider de proiect) și Terre des hommes Ungaria, lansează inițiativa „SafetyNet: Cultivate Dignity & Ignite Hope” – un proiect care promovează siguranța, incluziunea și demnitatea copiilor. „Acest proiect a primit finanțare din partea Uniunii Europene prin programul CERV, în baza Acordului de Grant nr. 101138279, în cadrul programului Daphne-CHILD, împreună cu Eurochild și Terre des hommes.” Despre proiect &b
Oltenia: 0 produse cu certificare europeană și doar 2 produse tradiționale atestate. „Craiova, capitală gastronomică est-europeană” – un model de repoziționare regională
În weekendul 31 mai – 1 iunie, Craiova găzduiește un eveniment gastronomic de anvergură, menit să marcheze o schimbare de paradigmă pentru întreaga regiune a Olteniei: „Tezaur de Gusturi”, festival ce va avea loc în perioada 31 mai – 1 iunie 2025, la Hotel Ramada Plaza Craiova, în cadrul Zilelor Municipiului Craiova. Organizat Liceul de industrie Alimentară, în parteneriat cu We Are Romania / YOU ARE WELCOME și cu sprijinul Primăriei Craiova, evenimentul aduce împreună producători locali, crame renumite, artizani gastronomici, dar și specialiști din domeniul turismului și al ospitalității. ,,Tezaur de gusturi”
312 angajați au dăruit peste 140 litri de speranță la ediția aniversară „DIGI Donează VIAȚĂ”
Anul acesta, campania „DIGI Donează VIAȚĂ” a marcat un prag simbolic: 6 ani de consecvență și implicare în susținerea sistemului de sănătate, zece ediții consecutive și o comunitate DIGI tot mai numeroasă, prezentă acolo unde este nevoie de sprijin pentru cei aflați în situații medicale dificile. Pe 29 mai, 366 de colegi din întreaga țară au participat la o nouă acțiune de donare, coordonată cu suportul Centrelor Județene de Transfuzie Sanguină și al colectelor mobile din București și Timișoara. 312 dintre ei au fost donatori viabili, iar
Trei din patru antreprenori români cred în șansă ca factor al succesului în afaceri
– Antreprenorii români rămân optimiști în ciuda provocărilor economice și cred că șansa are un rol important în succesul afacerilor. Acestea sunt câteva dintre concluziile unui sondaj realizat de Query Research, ale cărui rezultate au stat la baza dezvoltării conceptului „Be Inspired. Make it Happen!” – o serie de conferințe regionale organizate de Asociația B-Leader și Doingbusiness.ro cu sprijinul Raiffeisen Bank, care debutează marți, 3 iunie, la Timișora Convention Center. Evenimentele sunt dedicate antreprenorilor și liderilor de business care doresc să accelereze dezvoltarea companiilor pe care le conduc, beneficiind de inspirație, know-how aplicat și o comunitate solidă de profesioniști.
Analiză Storia: Brașov, pe primul loc la gradul de mulțumire al locuitorilor. Bucureștiul? Depinde de cartier
Cotroceni, cartierul cel mai apreciat din București Ploieștiul înregistrează cel mai scăzut scor al gradului de mulțumire Brașov (scor: 80,9), Sibiu (80,8) și Oradea (80,6) conduc topul orașelor cu cel mai ridicat grad de mulțumire al locuitorilor, cu scoruri de peste 80 din 100, potrivit datelor colectate de Storia, platforma cu anunțuri imobiliare lansată de OLX. La polul opus, cele mai scăzute niveluri de satisfacție au fost înregistrate în Ploiești (63,6), Alexandria (65,1) și Tulcea (65,7). Bucureștiul se clasează abia pe locul 24, cu un scor de 71,8, în timp ce Cluj-Napoca ocupă locul 5, cu un scor de 78,7.
Mr Bit prezintă cele mai tari sloturi de la Ela Games și Barbara Bang în acest an
Tot mai mulți jucători din Europa încep să dezvolte o fascinație clară pentru câteva titluri care nu vin de la giganții deja arhicunoscuți, ci de la studiouri ceva mai tinere, dar cu idei proaspete și execuții remarcabile. Două dintre aceste studiouri, Ela Games și Barbara Bang, au reușit în doar câțiva ani să le atragă atenția pasionaților de sloturi, tocmai pentru că jocurile lor ies ușor din tipare: arată bine, oferă un vibe modern și vin cu o doză de originalitate, care este greu de ignorat. Ela Games, cu sediul în Malta, s-a impus prin dezvoltarea de jocuri cu grafică de înaltă calitate și teme variate. Portofoliul lor include peste 24 de titluri, fiecare având caracteristici unice și o experiență de joc imersivă. Un exemplu notabil este "Kra
Hârtie igienică reciclabilă vs. convențională: cât de eco-friendly este alegerea ta?
Sursa foto: Shutterstock Aproape zilnic, ajungem să folosim produse care, la prima vedere, par prea simple ca să influențeze mediul. Totuși, chiar și lucruri de bază precum hârtia igienică creează efecte vizibile asupra naturii, dacă ne uităm la modul în care sunt fabricate și aruncate. Tot mai multe persoane se întreabă dacă hârtia igienică reciclabilă sau cea convențională e alegerea potrivită din perspectiva mediului. Iată care sunt diferențele dintre cele două tipuri și ce poți face pentru a reduce amprenta asupra naturii fără a compromite igiena!
De ce merită să investești într-o cameră de bord pentru mașina ta?
Într-o lume tot mai aglomerată și imprevizibilă în trafic, siguranța ta și a celor dragi trebuie să fie o prioritate. O cameră auto nu este doar un gadget modern, ci un partener de încredere în orice călătorie. Tot mai mulți șoferi aleg să își echipeze mașinile cu sisteme DVR performante, pentru protecție, dovezi clare în caz de incidente și un plus de confort psihic. De ce ai nevoie de o cameră de bord? Camerele auto înregistrează continuu imaginile din trafic, oferind dovezi clare în caz de accident sau alte evenimente neprevăzute. Astfel, îți pot proteja interesele în fața autorităților sau a companiilor de asigurări. În plus, un sistem de monitorizare video descurajează tentativele de vandalism sau furt, mai ales când mașina este parcată. Pe lângă rolul de protecție, camerele moderne vin cu funcții inteligente, cum
Cum să-ți găsești un job fără Bacalaureat? 10 sfaturi utile
Mulți tineri sau adulți se confruntă cu provocarea de a-și găsi un loc de muncă fără să fi obținut diploma de Bacalaureat. Deși lipsa acestei diplome poate părea un obstacol major, realitatea este că există numeroase oportunități de angajare care nu impun această condiție. În acest articol îți oferim 10 sfaturi utile care te pot ajuta să-ți găsești un job stabil și bine plătit chiar și fără Bacalaureat. Cunoaște-ți punctele forte Primul pas când cauți
Tilly Lockey, influencerul cu brațe bionice, vine la Bucharest Tech Week
București, 29 mai 2025 Tilly Lockey, una dintre cele mai cunoscute voci internaționale în domeniul augmentării umane și al tehnologiei wearable, va urca pe scena Innovation Summit, pe 16 iunie, în prima zi dedicată conceptului Business Summits, parte din Bucharest Tech Week 2025. La doar 19 ani, Tilly este speaker motivațional, social media influencer, model, prezentatoare și ambasador activ al companiei Open Bionics, implicându-se direct în dezvoltarea protezelor Hero Arm – brațe bionice imprimate 3D. Prin exemplul personal, ea oferă o perspectivă autentică asupra modului în care tehnologia poate sprijini incluziunea și mobilitatea.
„Harvard a întors spatele lumii”. Studenții internaționali, printre care și români, afectați de o decizie istorică. Ce spune un absolvent român al universității și fondator Upgrade Education
Pe 22 mai 2025, o veste a zguduit lumea academică internațională: administrația Trump a anunțat retragerea temporară a autorizației Universității Harvard de a primi studenți internaționali. Măsura vizează una dintre cele mai respectate instituții de învățământ din lume și afectează direct zeci de mii de tineri care privesc către Statele Unite ca spre epicentrul excelenței academice. Brusc, visul Harvard a devenit o incertitudine globală. Printre vocile care trag un semnal de alarmă se numără și Tinu Bo
Comunicat de presă - Societatea GRADINSTAL SRL
Comunicat de presa “PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!” Digitalizarea societatii GRADINSTAL SRL prin achizitia de active specifice
AXIS P1518-LE, camera tip box cu vedere panoramică, detalii precise și iluminare IR
Axis Communications, liderul global în domeniul supravegherii video, lansează noua cameră tip box cu 2 senzori și procesare AI - AXIS P1518-LE Box Camera. Aceasta este ideală pentru supravegherea clădirilor și a perimetrelor, oferind simultan imagini panoramice și de detaliu din aceeași scenă, indiferent de condițiile de lumină. Imagini panoramice și de detaliu, 24/7
Cortina Elysium și Phenomena Laboratory marchează o premieră în arhitectura rezidențială din România în cadrul Romanian Design Week 2025
Eden Capital Development și Phenomena Laboratory au făcut parte din „Feelings – Shapes of Emotions”, un proiect transdisciplinar, care aduce un nou concept de arhitectură rezidențială în România, transpus în proiectul Cortina Elysium – eveniment integrat în programul RDW Design GO!, parte din Romanian Design Week 2025. Conferința, organizată pe 23 mai 2025, în cadrul Galeriei Cortina Elysium – galerie ce a putut fi vizitată în perioada 19-25 mai și a adunat un public numeros pe parcursul întregii săptămâni – a reunit personalități marcante din domeniul arhitecturii, artei și designului, ce au explorat modul în care emoțiile pot deveni elemente esențiale ale spați
Comunicat de presă – Eveniment ”Poate fi inversată tendința din piața telecom?”
Astăzi 29 mai 2025 a avut loc evenimentul „May Romanian Telecom market trend be reversed?”, în organizarea asociațiilor INTERLAN, ANISP (Asociația Națională a Internet Service Providerilor din România) și Asociației pentru Dezvoltarea Internetului (ISOC Romania Chapter). Inițiativa evenimentului a apărut în urma unui studiu publicat în situl web al Internet Society, studiu care concluzionează că piața românească este caracterizată de un nivel slab de concurență, precum și de o reziliență medie a Internetului în sine. Studiul menționat poate fi accesat aici:
Comunicat lansare „Dezvoltarea societatii KISS BENCE CROOD CONSTRUCT SRL prin achizitia de echipamente performante”, cod SMIS 320208
Comunicat lansare „Dezvoltarea societatii KISS BENCE CROOD CONSTRUCT SRL prin achizitia de echipamente performante”, cod SMIS 320208 Scopul proiectului: