Microsoft anunţă remedierea problemelor apărute la accesarea platformelor sale de către utilizatori

Microsoft a rezolvat o întrerupere a serviciului care a afectat utilizatorii platformelor Office 365, Outlook.com, Teams şi alte servicii bazate pe cloud, a anunţat compania, citată de blogul din România al producătorului de soluţii de securitate, Eset.
"Problemele, care au avut loc luni seara (28 septembrie 2020, n.r.), au fost rezolvate de atunci şi serviciile par să funcţioneze normal din nou. Majoritatea clienţilor au avut accesul restaurat şi sistemele recuperate complet după ce inginerii Microsoft au reuşit să remedieze cu succes sistemele marţi dimineaţa (...) În timp ce rezultatele anchetei aprofundate ale Microsoft sunt încă la început, compania a identificat vinovaţii probabili din spatele întregii situaţii. Cauza principală pare să fie o combinaţie de trei probleme separate şi fără legătură, inclusiv un defect de cod într-o actualizare de serviciu, o eroare de instrumentare în sistemul de implementare Azure AD şi un defect de cod în mecanismul de rollback Azure AD. Merită menţionat că, după criza COVID-19 care a izbucnit la începutul acestui an, aplicaţiile la locul de muncă bazate pe cloud au fost vitale pentru multe companii şi pentru personalul lor", scrie sursa citată.
Problema cu care s-a confruntat Microsoft a afectat utilizatorii care încercau să se conecteze la diferite servicii, inclusiv Microsoft 365, Azure, Dynamics 365, precum şi în alte aplicaţii personalizate care utilizează Azure Autentificare Active Directory (AAD). De asemenea, atât cloud-urile Azure Public, cât şi Azure Government au fost afectate de problema care a vizat autentificarea AAD.
"Utilizatorii care nu au fost deja autentificaţi în serviciile cloud folosind Azure AD au avut erori care solicitau autentificări multiple. Impactul a fost în primul rând în America, pe baza faptului că problema a fost încărcată de numărul foarte mare de solicitări de autentificare, dar este posibil ca utilizatorii din alte regiuni să fi întâmpinat aceeaşi problemă. Se presupune că utilizatorii care s-au autentificat anterior apariţiei problemei să nu fi avut vreun efect vizibil", a precizat compania.
Eset a fost fondată în anul 1992 în Bratislava (Slovacia) şi se situează în topul companiilor care oferă servicii de detecţie şi analiză a conţinutul malware, fiind prezentă în peste 180 de ţări. AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Andreea Lăzăroiu)
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - [email protected].
Alte știri din categorie
MApN semnalează noi acţiuni de dezinformare online, mai ales pe TikTok
Ministerul Apărării Naţionale (MApN) semnalează noi acţiuni de dezinformare în mediul online, în special în platforma TikTok, vizate fiind frontierele României şi infrastructura portuară. "Prima dintre cele două postări identificate acreditează în mod fals ideea că graniţele României vor fi închis
Vevera (ICI Bucureşti): Mediul de securitate cibernetică este volatil, incert, complex şi ambiguu
Mediul de securitate cibernetică este volatil, incert, complex şi ambiguu, iar atacatorii cibernetici arbitrează decalajul dintre utilizarea unui smartphone şi conştientizarea protecţiei acestuia, a declarat, miercuri, la conferinţa internaţională CyberCon România 2024, directorul general al Institutului Naţional de Cercetare-Dezvoltare în Informatică (IC
Dumitrache (Reprezentanţa CE în România): Securitatea UE nu poate fi garantată fără cea mai valoroasă resursă a sa - oamenii
Securitatea cibernetică Uniunii Europene (UE) nu poate fi garantată fără cea mai valoroasă resursă a sa - oamenii, şi tocmai de aceea avem nevoie urgentă de profesionişti cu aptitudini şi competenţe pentru a preveni, detecta, descuraja şi apăra UE împotriva atacurilor cibernetice, a declarat, miercuri, în cadrul conferinţei internaţionale CyberCon Rom&aci
Hansen (Ambasada SUA în România): Criminalitatea cibernetică a produs pierderi globale de peste 8 trilioane de dolari în 2023
Pierderile globale cauzate de criminalitatea cibernetică au depăşit opt trilioane de dolari, în 2023, aproape dublu faţă de întreaga economie a Japoniei, a declarat, miercuri, în cadrul conferinţei internaţionale CyberCon România 2024, Peter Hansen, responsabil pe probleme economice al Ambasadei SUA în România.
CORECTURĂ Preşedintele ARASEC: România are o poziţie deosebită în domeniul securităţii cibernetice
În ştirea cu titlul ''Preşedintele ARASEC: România are o poziţie deosebită în domeniul securităţii cibernetice'', difuzată miercuri, la ora 10:21, pe fluxul Economic Intern, în paragraful 2 se va citi corect ''Bacivarov", în loc de "Bacirov", şi în paragraful 4 "ARASEC", în loc
DNSC, despre atacul cibernetic asupra site-ului AUR: Specialiştilor DGOT li s-a comunicat că problema va fi gestionată de deţinătorii site-ului
Atacul cibernetic asupra site-ului oficial al Partidului Alianţa pentru Unirea Românilor (AUR) se numeşte defacement şi reprezintă înlocuirea neautorizată a interfeţei paginii web prin exploatarea unor vulnerabilităţi de securitate, precizează, miercuri seara, Directoratul Naţional de Securitate Cibernetică (DNSC). "În cursul zilei