logo logo

Agerpres – Agenția Națională de Presă: Știri de actualitate cu informații de încredere pentru o societate bine informată.

Bucuresti

Piaţa Presei Libere nr. 1, sector 1

Telefon: +4 021.2076.110; +4 021.2076.105

[email protected]

Comunicat de presă - Deputat Andrei Plujar (USR)

Sorin Grindeanu a pierdut patru ani pentru 'Drumul de mare viteză Filiași - Lugoj', după ce Cătălin Drulă i-a lăsat pe masă un studiu de fezabilitate finalizat și o licitație pe SEAP. Astăzi, stadiul fizic la trei dintre proiectele lui Grindeanu este la 30%, ba mai mult, vorbim și despre faptul că, în 12 martie, a expirat termenul pentru cel de al patrulea proiect, Lotul Filiași - Drobeta Turnu Severin, în timp ce DN6 continuă să fie una dintre cele mai periculoase artere rutiere din România, fiind supranumită 'Șoseaua Morții' din cauza numărului ridicat de accidente grave produse în zonă. Sunt curios cum poate dormi noaptea Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor, când datele furnizate de Inspectoratul de Poliție Județean Caraș-Severin arată că, în 2024, s-au înregistrat 304 accidente, 44 dintre acestea au fost accidente grave, iar 21 de persoane și-au pierdut viața în urma acestor accidente.

Da, Grindeanu își bate joc în continuare de locuitorii din Caraș-Severin, în loc să facă din problemele acestora o prioritate. Românii trebuie să știe că Sorin Grindeanu a anulat ilegal o licitație aproape finalizată din 2021, o prostie colosală, în condițiile în care totul era pregătit. România pierde cel puțin 500 de milioane de euro din PNRR pentru că Sorin Grindeanu și-a numit politrucii în companiile din subordinea Ministerului Transporturilor (CNAIR, Metrorex, CNIR și multe altele).

În continuare se pierd vieți omenești pe DN6, iar vinovat este Grindeanu, acesta fiind interesat mai mult de interesele PSD-ului, decât să urgenteze proiectul care și așa este unul dificil. Nu înțeleg cum reușesc alte țări să construiască autostrăzi, într-un timp foarte scurt, fără să atribuie lucrări doar unor anumiți constructori, și noi stăm cinci ani să trecem de SF-uri și alți 10 până la finalizarea a 230 de kilometri.

Este minunat să ieși în presă și să afirmi că o parte dintre cele patru SF-uri ar putea să fie finalizate la sfârșitul acestui an, dar, în realitate, stadiul real al proiectului este întârziat. Dar până la urmă, ce facem cu victimele? Ce le spune Grindeanu? Că alții sunt vinovați pentru faptul că în loc să mergem pe continuitate, ne batem joc de români, de banul public și de șansa șoferilor de a scăpa de traseul lent și criminal de pe DN6.

Deputat USR Caraș-Severin
Andrei George Plujar

Afisari: 98

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - [email protected].