logo logo

Agerpres – Agenția Națională de Presă: Știri de actualitate cu informații de încredere pentru o societate bine informată.

Bucuresti

Piaţa Presei Libere nr. 1, sector 1

Telefon: +4 021.2076.110; +4 021.2076.105

[email protected]

Comunicat de presă - L'Étape Romania by Tour de France

Comunicat de presă - L'Étape Romania by Tour de France

Străzi şi artere din Bucureşti închise pe 1 septembrie pentru desfăşurarea cursei de ciclism L'Étape Romania by Tour de France

Bucureşti, 26 august 2024: Pe 1 septembrie, Bucureştiul va fi gazda L'Étape Romania by Tour de France, cea mai renumită cursă de ciclism din lume dedicată amatorilor şi pasionaţilor. Evenimentul va bloca artere importante ale Capitalei începând cu ora 07:00 dimineaţa, urmând ca acestea să fie redate circulaţiei după orele 14:00.

România se află pentru al treilea an pe harta internaţională a prestigiosului eveniment L'Étape, oferind concurenţilor aşteptaţi la start experienţa unică a campionilor chiar la ei acasă: o capitală fără trafic, trei trasee excepţionale, cele mai înalte standarde de organizare şi o atmosferă festivă care sărbătoreşte sportul şi apartenenţa, participanţii fiind susţinuţi de familie, prieteni, colegi.

În data de 1 septembrie, traficul va fi restricţionat începând cu ora 07:00 dimineaţa până la orele 14:00 pe următoarele străzi şi artere: Bulevardul Unirii, Bulevardul Mircea Vodă, Splaiul Unirii pe sensul către Bucureşti, Bulevardul Decebal, Bulevardul Basarabia, Calea Victoriei, Bulevardul Regina Elisabeta, Bulevardul Schitu Măgureanu, străzile Ştirbei Vodă şi Ion Câmpineanu, şoseaua Kiseleff, străzile Buzeşti, Berzei, Vasile Pârvan, Bogdan Petriceicu Haşdeu şi Bulevardul Libertăţii. Organizatorii şi Poliţia Rutieră colaborează pentru a identifica cele mai bune trasee ocolitoare.

Programul evenimentului din 1 septembrie, acţiuni şi activităţi în Race Village-ul amplasat în Piaţa Constituţiei:

• 07:30 - vor lua startul din zona Palatului Parlamentului cei înscrişi pe traseul City Adventure de 14 kilometri;

• 08:30 - vor pleca în cursă cei înscrişi pentru traseul The Ride, de 42 de kilometri;

• 10:00 - vor pleca în cursă cei înscrişi pentru traseul The Race, de 85 de kilometri;

• 13:30 - festivitatea de premiere în Race Village, când sunt planificate activităţi şi surprize atât pentru concurenţi, cât şi pentru vizitatori.

Pe traseu sunt organizate trei puncte de alimentare care vor asigura nivelul optim de hidratare a concurenţilor: unul în zona de start şi finish, unul la Arena Naţională şi unul în Piaţa Victoriei. De asemenea, concurenţii au la dispoziţie suport tehnic fix în aceleaşi zone ca punctele de hidratare şi unul mobil, care va însoţi plutonul pe întreaga cursă. O echipă medicală cu înaltă pregătire profesională şi vastă experienţă în medicina de urgenţă va fi prezentă la faţa locului pe toată perioada evenimentului. Ambulanţele SMURD (tip C) vor asigura intervenţie medicală în caz de urgenţă şi sunt dotate cu toate echipamentele medicale prevăzute de regulamentele în vigoare la nivel naţional. Race Village-ul L'Étape Romania by Tour de France din Piaţa Constituţiei va spune tuturor povestea brandului legendar prin intermediul unei expoziţii Tour de France şi a numeroaselor activări ale sponsorilor, într-o atmosferă relaxantă de festival care va transforma Bucureştiul, pentru o zi, în Capitala ciclismului românesc. Tot aici vor fi organizate: o zonă comercială cu profil sportiv unde vor fi prezente cele mai importante branduri de echipament şi nutriţie sportivă, food court, zonă de încălzire pentru concurenţi, asistenţă mecanică pentru ciclişti, zonă de masaj, zonă de premiere cu scenă şi numeroase concursuri cu premii realizate de sponsorii evenimentului.

'După ce Jocurile Olimpice au reaprins emoţiile pe care sportul le aduce în viaţa noastră, ne bucurăm să putem oferi pasionaţilor de ciclism, legendarul L'Étape by Tour de France, în cadrul celui mai mare festival de ciclism din România. Mulţumim tuturor celor care s-au alăturat acestui demers, sponsori şi autorităţi. Vă aşteptăm la start cu multe activări, concursuri şi surprize, atât pentru concurenţi, cât şi pentru spectatori.' (Tudor ştefan Mocuţa - CEO MPG).

Numeroase companii de top din România s-au alăturat celui mai puternic brand de ciclism din lume. Presenting Partner este Decathlon, iar Sponsor Oficial este Skoda, alături de care s-au implicat, în calitate de sponsori, Dorna şi RTPR.

Furnizorii oficiali ai evenimentului sunt: Powerbar, URSUS, Paste Băneasa, Lindab, Reciclad'Or, Remat Holding, Agriro Fresh & Oliveris, ESX, Black Cab, Terapie pentru mişcare, JW Marriott Bucharest Grand Hotel, De Coltesti-Torockoi, Gramofon, Lura, Herbalsana.

Partenerii evenimentului sunt: Primăria Municipiului Bucureşti, Maya Textil, Farmacia de detergent, CPI Security, MTB Academy, Bălaşa Percussion şi VESTA.

Europa FM susţine evenimentul în calitate de Partener Media Principal, căruia i s-au alăturat TVR, Adevărul, Click!, G4Media, GSP.ro, Revista BIZ, Revista Cariere, Ziarul Bursa, Klarmedia - Partener monitorizare presă, GabrielSolomon.ro, Ridersclub.ro, Sportya.net şi Biciclistul.ro.

Decathlon sprijină acest eveniment pentru al treilea an consecutiv. Anul acesta, pe lângă sponsorizarea tricourilor din kit-ul de participare, Decathlon va fi prezent cu un stand cu accesorii pentru ciclişti şi un atelier pentru reglaje de ultim moment. Decathlon, cunoscut pentru misiunea sa de a face sportul accesibil tuturor, continuă să promoveze un stil de viaţă activ şi sănătos prin sprijinirea evenimentelor sportive de prestigiu.

Partenerii instituţionali care susţin evenimentul sunt Ambasada Franţei, Institutul Cultural Francez şi Federaţia Română de Ciclism. Logistica complexă a evenimentului este implementată în parteneriat cu MTB Academy.

Suntem încântaţi să anunţăm că susţinem activ Fundaţia Cloves Romania prin intermediul evenimentului L'Étape Romania by Tour de France. Copiii cu sindromul Cloves se confruntă cu multiple probleme de sănătate. Prin această iniţiativă, dorim să contribuim la conştientizarea problemelor cu care se confruntă copiii din comunitatea CLOVES şi vă invităm să îi susţineţi la rândul vostru, prin donaţii pe https://www.sindromulcloves.ro/.

L'Étape Romania by Tour de France presented by Decathlon este organizat de MPG România, lider de piaţă pe segmentul proiectelor sportive adresate participanţilor amatori, cu o experienţă semnificativă, care include organizarea a peste 8.000 de evenimente sportive, pe parcursul a peste 27 de ani de activitate. Conceptul evenimentului L'Étape by Tour de France aparţine Amaury Sport Organisation (A.S.O), Franţa, liderul mondial în organizarea curselor de ciclism şi deţinătorul legendarului brand Tour de France.

Mai multe detalii despre seria globală de evenimente şi despre competiţia locală se găsesc pe site-ul oficial romania.letapebytourdefrance.com, iar cei care doresc să intre în cursă se pot înscrie în secţiunea Registration. Informaţii la zi se găsesc pe profilurile de Facebook: https://www.facebook.com/letaperomania şi Instagram: https://www.instagram.com/letaperomania/.


Despre A.S.O
Datorită prestigioasei competiţii Turul Franţei, unul dintre cele mai populare evenimente sportive internaţionale din lume, clasice prestigioase precum Paris-Roubaix, Liege-Bastogne-Liege, Fleche Wallonne şi Paris-Tours, precum şi curse pe etape precum Paris-Nisa, Critérium du Dauphiné şi Vuelta a Espana, A.S.O este liderul mondial în organizarea curselor de ciclism, cu 100 de zile de competiţie în fiecare an. Globalizarea ciclismului este unul dintre domeniile sale majore de dezvoltare. Cu Turul Arabiei Saudite, Turul Deutschland şi organizarea Cursei Arctice a Norvegiei, A.S.O continuă să contribuie energic la creşterea ciclismului ca exemplu de transport durabil pentru centrele oraşelor.

Despre L'Étape by Tour de France
L'Étape by Tour de France este lider mondial în evenimente de ciclism cu participare în masă, cu evenimente desfăşurate în peste 25 de ţări şi peste 30 de evenimente globale. L'Étape by Tour de France oferă cicliştilor amatori posibilitatea de a concura sau de a experimenta o etapă de Turul Franţei chiar la ei acasă. Turul Franţei este cel mai recunoscut eveniment sportiv anual din lume şi este o marcă premium pentru ciclism.

Despre MPG România
MPG România, fondată în 1997, este lider de piaţă şi creatoare de tendinţe privind marketingul sportiv şi managementul de evenimente, cu cel mai mare portofoliu de proprietăţi sportive pentru amatori din România. Agenţia coordonează peste 1.000 de evenimente sportive pe an, în care combină know-how-ul specializat cu o implementare fără rival, ceea ce oferă experienţe care aduc bucurie oamenilor şi soluţii personalizate pentru mărci locale şi globale.

Detalii despre MPG România se găsesc pe: www.mpg.com.ro.
Afisari: 10

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - [email protected].