Comunicat de presă - Ministerul Afacerilor Interne
Pe agenda şedinţei se află obiectivele şi perspectivele în domeniul digitalizării serviciilor oferite cetăţenilor în perioada următoare.
Alături de conducerea Ministerului Afacerilor Interne, la şedinţă vor participa inspectorii generali ai IGPR, IGJR, IGPF, IGSU, IGI, IGAV, precum şi şefii structurilor de resurse umane, management operaţional, logistică, financiar, juridic, tehnologia informaţiei, fonduri europene, secretariat general, paşapoarte, evidenţa persoanelor, relaţii publice, permise de conducere şi înmatriculări, ai Agenţiei Naţionale Împotriva Traficului de Persoane, Agenţiei Naţionale Antidrog, Direcţiei Generale Anticorupţie, Direcţiei Generale de Protecţie Internă şi Casei de Pensii Sectoriale a MAI.
La nivel local, la şedinţă vor participa şefii inspectoratelor judeţene şi ai structurilor teritoriale ale MAI.
În virtutea politicii de transparenţă promovată de conducerea Ministerului Afacerilor Interne, şedinţa va fi transmisă în direct pe pagina de Facebook instituţională.
Direcţia Informare şi Relaţii Publice
Ministerul Afacerilor Interne
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - [email protected].